kitekatt Skrevet 11. november 2005 #1 Skrevet 11. november 2005 Tror dere det er godt? tenker at det kanskje er litt friskt Kanskje med litt vaniljekrem i den også..hva tror dere? Er forresten slutten av mai sesong for rips og solbær?
Betcy Skrevet 11. november 2005 #2 Skrevet 11. november 2005 For meg hørtes det friskt og godt ut, men mai er noe feil tid for bær (hvis du ikke har noe frosset ned fra forrige bærsesong, da )
kitekatt Skrevet 11. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2005 For meg hørtes det friskt og godt ut, men mai er noe feil tid for bær (hvis du ikke har noe frosset ned fra forrige bærsesong, da ) ← argh....det var dumt. burde jo hatt noen friske til å pynte med og liksom...på kvist liksom....ellers får man kanskje kjøpt bærene på meny sånn frosne til å ha inni kaka
Betcy Skrevet 11. november 2005 #4 Skrevet 11. november 2005 Det er sikkert å få kjøpt Til pynt kan du jo strø over frossne bær like før severing. Da blir de perfekte innen de skal fortæres
kitekatt Skrevet 11. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2005 Det er sikkert å få kjøpt Til pynt kan du jo strø over frossne bær like før severing. Da blir de perfekte innen de skal fortæres ← ja kanskje....må høre med bakeren også er ikke sikkert de lager med disse bærene. først og fremst må jeg finne en baker som lager den kaka jeg vil ha. det er jammen ikke lett *grrrrrr*
Betcy Skrevet 11. november 2005 #6 Skrevet 11. november 2005 Er ikke bakere serviceinnstilte kunstnere da?
kitekatt Skrevet 11. november 2005 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2005 Er ikke bakere serviceinnstilte kunstnere da? ← Jo, skulle tro det, men alle sier det er umulig for de har ikke den typen stativ som man trenger for å bake denne kaken...Kaken jeg vil ha, men ikke får!
Betcy Skrevet 11. november 2005 #8 Skrevet 11. november 2005 Åhhh, for en nydelig kake!! Den hadde nok jeg også jobbet ræva av meg for å få tak i Lykke til
Kvist Skrevet 13. november 2005 #9 Skrevet 13. november 2005 Vet ikke hvor i landet dere holder til, men jeg bor i Østfold og tenkte å bestille fra denne damen, fått henne anbefalt av en kollega som giftet seg i sommer. Hun holder til på Nordby, rett ved Svinesund. http://www.agtartatelje.se/ Virker som om hun lager stort sett det man vil ha, hvis hun får tak i riktige bær og sånt da...
kitekatt Skrevet 13. november 2005 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2005 Vet ikke hvor i landet dere holder til, men jeg bor i Østfold og tenkte å bestille fra denne damen, fått henne anbefalt av en kollega som giftet seg i sommer. Hun holder til på Nordby, rett ved Svinesund. http://www.agtartatelje.se/ Virker som om hun lager stort sett det man vil ha, hvis hun får tak i riktige bær og sånt da... ← Å det var mange fine kaker, men jeg bor i Oslo, så det blir litt langt. Typisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå