Gå til innhold

Solbær og rips i marsipankake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det er godt? tenker at det kanskje er litt friskt :) Kanskje med litt vaniljekrem i den også..hva tror dere?

Er forresten slutten av mai sesong for rips og solbær? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg hørtes det friskt og godt ut, men mai er noe feil tid for bær :)

(hvis du ikke har noe frosset ned fra forrige bærsesong, da ;) )

Skrevet
For meg hørtes det friskt og godt ut, men mai er noe feil tid for bær :)

(hvis du ikke har noe frosset ned fra forrige bærsesong, da ;) )

argh....det var dumt. burde jo hatt noen friske til å pynte med og liksom...på kvist liksom....ellers får man kanskje kjøpt bærene på meny sånn frosne til å ha inni kaka

Skrevet

Det er sikkert å få kjøpt :)

Til pynt kan du jo strø over frossne bær like før severing. Da blir de perfekte innen de skal fortæres :)

Skrevet
Det er sikkert å få kjøpt :)

Til pynt kan du jo strø over frossne bær like før severing. Da blir de perfekte innen de skal fortæres :)

ja kanskje....må høre med bakeren også ;) er ikke sikkert de lager med disse bærene. først og fremst må jeg finne en baker som lager den kaka jeg vil ha. det er jammen ikke lett *grrrrrr*

Skrevet
Er ikke bakere serviceinnstilte kunstnere da? ;)

Jo, skulle tro det, men alle sier det er umulig for de har ikke den typen stativ som man trenger for å bake denne kaken...Kaken jeg vil ha, men ikke får!

Skrevet

Åhhh, for en nydelig kake!! :)

Den hadde nok jeg også jobbet ræva av meg for å få tak i ;)

Lykke til :klem:

Skrevet

Vet ikke hvor i landet dere holder til, men jeg bor i Østfold og tenkte å bestille fra denne damen, fått henne anbefalt av en kollega som giftet seg i sommer. Hun holder til på Nordby, rett ved Svinesund.

http://www.agtartatelje.se/

Virker som om hun lager stort sett det man vil ha, hvis hun får tak i riktige bær og sånt da...

Skrevet
Vet ikke hvor i landet dere holder til, men jeg bor i Østfold og tenkte å bestille fra denne damen, fått henne anbefalt av en kollega som giftet seg i sommer. Hun holder til på Nordby, rett ved Svinesund.

http://www.agtartatelje.se/

Virker som om hun lager stort sett det man vil ha, hvis hun får tak i riktige bær og sånt da...

Å det var mange fine kaker, men jeg bor i Oslo, så det blir litt langt. Typisk!

:forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...