AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 3,5 år, leker omtrent ikke alene. Vi har fallt i gruvesjakten hvor hun blit tilbudt TV-tid når hun kjeder seg. Det skal vi ut av, så nå er det null TV utenom littegrann barnetv. Men hvordan lærer man et barn på 3,5 år å kjede seg uten å mase og gnage på oss voksne? Anonymkode: 45392...7ef 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Vi lærer ikke barn å kjede seg, men å finne på aktiviteter selv når det kjeder seg. Her må du gå forran som et godt eksempel. Bruk tid på barnet ditt og ta initiativ til aktiviteter. Når barnet gjør noe alene, ikke forstyrr. Anonymkode: edead...277 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi lærer ikke barn å kjede seg, men å finne på aktiviteter selv når det kjeder seg. Her må du gå forran som et godt eksempel. Bruk tid på barnet ditt og ta initiativ til aktiviteter. Når barnet gjør noe alene, ikke forstyrr. Anonymkode: edead...277 Takk for tips! 🙂 Anonymkode: 45392...7ef
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 Mine barn finner lettest på noe selv når jeg rydder. Om jeg våger å sette rompa nedpå stolen er de over meg iløpet av noen sekunder. Men, så lenge jeg bretter klær, rydder ut av oppvaskmaskinen etc så er de flinke å leker for seg selv, eller sammen (4 og 6 nå). Anonymkode: 602d1...1b7
Michaelhe Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): 3,5 år, leker omtrent ikke alene. Vi har fallt i gruvesjakten hvor hun blit tilbudt TV-tid når hun kjeder seg. Det skal vi ut av, så nå er det null TV utenom littegrann barnetv. Men hvordan lærer man et barn på 3,5 år å kjede seg uten å mase og gnage på oss voksne? Anonymkode: 45392...7ef Å kjede seg er det første de lærer i skolen. Ikke noe å tenke på.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 3,5 år, leker omtrent ikke alene. Vi har fallt i gruvesjakten hvor hun blit tilbudt TV-tid når hun kjeder seg. Det skal vi ut av, så nå er det null TV utenom littegrann barnetv. Men hvordan lærer man et barn på 3,5 år å kjede seg uten å mase og gnage på oss voksne? Anonymkode: 45392...7ef det må hun bare lære seg tenker jeg Anonymkode: 91be1...83b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå