Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg er sammen med en mann og vi har vært sammen i 2 år ca. Det første året/halvannet var preget av mye krangling og han som gjorde ting han ikke skulle. (Tekstet damer, han utagerte ekstremt mye, i de verste tilfellene har det vært litt vold osv)

han sluttet å tekste damer, han sluttet å utagere sånn som før samtidig som jeg gikk sakte men sikkert over til å «gi mer faen». Han merka nok at jeg var på vei til å gå, så han begynte å oppføre seg «eksemplarisk» en periode før han kom til meg å satt seg ned for å fortelle hvorfor og at han har innsett hva han kommer til å miste om han ikke behandler meg sånn som jeg fortjener. Han har før villet «skjule» forholdet, men nå vil han vise hele verden😅

jeg har holdt han på pinebenken i over 1 måned snart fordi jeg ikke er sikker på om dette er en varig endring… er jeg teit som gjør det? Eller er det innafor at jeg holder igjen fordi jeg er livredd for å bli såra på nytt?

dilemmaet er også at jeg møtte en annen gutt for litt over 1 mnd siden (vi har ikke gjort noe med hverandre, kun tekstet og blitt kjent, men jeg liker han veldig godt som person). Han er skikkelig snill og er den første jeg har fått øya opp for på så lenge jeg kan huske, så nå vet jeg at det finnes flere fisker i havet og ikke bare han jeg er med nå, hvis det gir mening? så nå er jeg helt sinnsykt usikker.. skal jeg gå og utforske singellivet eller skal jeg bli for å prøve litt til? Hva hadde du gjort?

vi er i midten av 20-åra

Anonymkode: 3b43b...d6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du velger selvsagt ikke en som er voldelig. 

Hva du skal gjøre med nr 2 finner du ut som singel. 

Anonymkode: 9dce1...e67

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du velger selvsagt ikke en som er voldelig. 

Hva du skal gjøre med nr 2 finner du ut som singel. 

Men han er jo ikke voldelig lenger.. han har jobbet med seg selv og han tar seg  heller en 5 minutter når han merker at han «mister det»..

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Men han er jo ikke voldelig lenger.. han har jobbet med seg selv og han tar seg  heller en 5 minutter når han merker at han «mister det»..

Kanskje du bør legge lista høyere enn noen som for øyeblikket ikke er voldelig.. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje du bør legge lista høyere enn noen som for øyeblikket ikke er voldelig.. 

Jeg elsker han jo… men er kanskje et traumebånd🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...