Gå til innhold

Ei bekjent ringte hver dag, til det ikke var noe mer å hente

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal forklare den så godt. Ei bekjent ringte hver dag en periode, jeg ringte til henne de dagene hun ikke ringte meg. Jeg ble et lyttende øre, men også noen hun kunne hente informasjon ifra. Når det nå ikke er mer hun lurer på angående eksen sitt liv, så hører jeg ikke mer fra henne. Hennes eks er venn av min kjæreste. 

Nå har hun bare korte samtaler om seg og sitt. Ingen plass til mine ting og ellers helt stille. 

Hva er det med slike folk? 

Anonymkode: 5526a...c4e

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 13.39):

Vet ikke hvordan jeg skal forklare den så godt. Ei bekjent ringte hver dag en periode, jeg ringte til henne de dagene hun ikke ringte meg. Jeg ble et lyttende øre, men også noen hun kunne hente informasjon ifra. Når det nå ikke er mer hun lurer på angående eksen sitt liv, så hører jeg ikke mer fra henne. Hennes eks er venn av min kjæreste. 

Nå har hun bare korte samtaler om seg og sitt. Ingen plass til mine ting og ellers helt stille. 

Hva er det med slike folk? 

Gjenkjenner mønsteret. Venninner som ville  vite alt om meg hun ene ville kun fortelle overfladisk fra sitt eget  liv  og være en slags psykolog gjøv på  for å få meg til å fortelle om mitt og ville analysere. Nå har  jeg stengt den kanalen. 

Anonymkode: d3dfc...2d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du blir brukt, du trenger ikke gjøre det mer komplisert enn å si det.

Folk som vil være nære venner når de trenger deg, og deretter distanserer seg er folk som er egoistiske og kun opptatt av seg selv. Det verste av alt er at de ikke skjemmes over egen oppførsel. Har selv hatt et par ''venninner'' som ved samlivsbrudd skulle snakke daglig, og hjelp til flytting og andre praktiske gjøremål. Når de har fått den hjelpen, så trenger de deg ikke mer. Har heldigvis lært meg å gjenkjenne slike. Om du ikke var henvendt og nær venninne før, så trenger du ikke komme til meg når DU trenger meg. 

Anonymkode: 970d3...6af

AnonymBruker
Skrevet

Du må selv stå til ansvar for at du sladrer om eksen når hun ringer og spør. 

Anonymkode: 5d17e...995

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du må selv stå til ansvar for at du sladrer om eksen når hun ringer og spør. 

Anonymkode: 5d17e...995

Det har jeg også gjort. Jeg har snakket med ham og beklaget meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...