Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt sykt irritert i dine sko og benyttet anledningen til payback. Hva med å avtale å møtes bare for å gjhoste han?

Anonymkode: 27a6b...d3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (2 timer siden):

Typisk kvinner, finner seg i rasshøl som han her som kun ser på dem som en easy pump and dump og synes det er smigrende at de tar kontakt igjen, for å tømme seg litt til. Det er liksom noe annet så lenge de føler at han er bedre en dem.

Er vel akkurat like typisk mannfolk som når en femme fatale fra fortida dukker opp, kaster de alle hemninger overbord. 

Anonymkode: 57af3...d82

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Er vel akkurat like typisk mannfolk som når en femme fatale fra fortida dukker opp, kaster de alle hemninger overbord. 

Det er det sikkert noen svake sjeler som gjør, jeg er ikke en av dem.

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (5 minutter siden):

Det er det sikkert noen svake sjeler som gjør, jeg er ikke en av dem.

Der ser du hvor gøy generaliseringer er. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg blir smigret over at han tar kontakt, 

Anonymkode: cf420...938

Smigret, du burde egentlig kjenne på helt andre følelser. Han ser på deg som et enkelt ligg, en som kommer springende når han har sine primitive behov. Selv etter 15 år ser han på deg som en enkel "tøs". Styr for all del unna og vis at du har endret deg, i motsetning til ham!

Anonymkode: 5600b...c35

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Der ser du hvor gøy generaliseringer er. 

Du kan generalisere så mye du vil for min del, skulle liksom det plage meg? morsomt :).

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (22 minutter siden):

Du kan generalisere så mye du vil for min del, skulle liksom det plage meg? morsomt :).

Om det er morsomt at folk av begge kjønn er opphengt i eksen vet jeg ikke, men det skjer.

AnonymBruker
Skrevet

Mange svar, men lite svar på hva som kan være grunnen til at jeg føler som jeg gjør.. 

Skrevet

Du er kanskje smigret fordi han enda tenker på deg? Nok til å ta kontakt liksom.

Jeg skjønner godt at du er smigret. Selv etter 15 år er du i tankene hans, og han ønsker å treffe deg. Jeg har vært i et tilsvarende forhold som dere, og tenker en del på min "ex" selv. Jeg ville aldri møtt ham om han skulle ta kontakt, og mest sannsynlig aldri svart på meldingen. Men jeg hadde nok blitt veldig smigret og fått en liten selvtillitsboost ja! 

AnonymBruker
Skrevet

Han er ensom og kjeder seg, ikke svar

Anonymkode: 4ae16...1ac

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (23 timer siden):

Typisk kvinner, finner seg i rasshøl som han her som kun ser på dem som en easy pump and dump og synes det er smigrende at de tar kontakt igjen, for å tømme seg litt til. Det er liksom noe annet så lenge de føler at han er bedre en dem.

Du hadde neppe funnet deg i det her av en mer "normal" mann du var interessert i. Ta deg sammen og bryt all kontakt med denne fyren, jeez, ha litt stolthet.

I en tråd der samtlige kvinner fraråder TS å møte denne dusten, presterer du å skrive "typisk kvinner". Du må være særdeles tung i oppfattelsen.

Anonymkode: b0de0...a2e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mange svar, men lite svar på hva som kan være grunnen til at jeg føler som jeg gjør.. 

Du må være langt nede. Regner med at du har et slags håp om at han virkelig er interessert i deg når han tar kontakt etter så mange år. Men dessverre så er dette kun fordi han tror han kan få lett tilgang til sengen din. Han gir blanke i konen sin, og han bryr seg ikke en døyt om deg. Hvis han hadde følt noe for deg hadde han hatt masse muligheter til å ta kontakt med deg tidligere, eller ønsket et forhold med deg den gangen du var single.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kroppen din rett og slett kjenner igjen følelsen du hadde når du var sammen med han. Var sexen digg, er det noe du sammenligner han vs din nåværende partner?

Jeg forstår på mange vis hvordan du har det. Hadde en som playet meg i over et år og "fanget" meg med forlovelse. Han var kun ute etter å vise meg frem når det falt han riktig.  Var utro mot meg med ei god venninne. Løy og bedro. Alt i alt var jeg bare et hull for han. 

Han gikk så langt at han gjorde meg paranoid fordi han mente at han aldri hadde gjort det og det.  Lot meg tvile på meg selv.

La oss hoppe 10 år frem i tid. Han ringer ut av det blå. Alle følelsene jeg satt med den gangen kom opp igjen, også de vonde. Han vil møtes, og jeg er på et svakt punkt i livet hvor all oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Vi møttes, og vel... 

Han begynner da med å si at jeg har lagt på meg. Blitt tjukk. Jeg så ikke frisk ut. Tar meg med på en biltur i sin flotte bil med et barnesete baki. Skryter av sin kone og sønn, før han prøver å nærme seg meg. Jeg dytter han unna og enden på visa var at sier at han ville møte meg for å se om jeg var like lett på tråden. Han lekte åpenbart med meg den gangen og. Alt var en lek for han. Etter det blokkerte jeg han på alle medier samt blokkerte nr hans. Han skal aldri få lov til å føle meg så liten igjen.

Vedr din situasjon, så ville jeg tenkt at han ga meg noe fint den gangen. Men det er over. Det ble ikke oss to, og gresset er ikke grønnere på den andre siden. Minnene gjenoppstår fordi han ga meg en lykkefølelse den gangen, ved at han manipulerte meg. Manipulasjon er farlig. Et svakt punkt, og jeg er tilbake der jeg var. Ønsker jeg å være på det punktet igjen? Klarer jeg å se han inn i øynene og si at han såret og brukte meg den gangen, er jeg sterk nok til å spørre hvorfor han ikke brydde seg nok om meg? Er svaret nei, så oppsøker jeg han ikke, og iallefall ikke på et ensomt sted. Jeg burde kanskje spørre min nåværende partner om han synes det er greit at jeg møter han. Er svaret nei, så respekterer du det. Det er ikke noe å hente der for meg. Det kommer ikke til å gi meg flere svar, kun følelser jeg ikke kan gjøre noe med. 

Jeg håper noe av dette ga noen mening. 

Anonymkode: 63f2e...cc9

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

I en tråd der samtlige kvinner fraråder TS å møte denne dusten, presterer du å skrive "typisk kvinner". Du må være særdeles tung i oppfattelsen.

Som om noen stemmer her på et forum betyr noe. Jeg har levd noen år innen nå og har sett dette mange ganger innen nå blant folk jeg kjenner.

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (27 minutter siden):

Som om noen stemmer her på et forum betyr noe. Jeg har levd noen år innen nå og har sett dette mange ganger innen nå blant folk jeg kjenner.

Selv om du kjenner noen av dette kaliberet, så er det fremdeles helt hjernedødt å konkludere med at "sånn er kvinner".

De fleste av oss skjønner utmerket godt at den type person som beskrives her ikke er noe å samle på.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tror kroppen din rett og slett kjenner igjen følelsen du hadde når du var sammen med han. Var sexen digg, er det noe du sammenligner han vs din nåværende partner?

Jeg forstår på mange vis hvordan du har det. Hadde en som playet meg i over et år og "fanget" meg med forlovelse. Han var kun ute etter å vise meg frem når det falt han riktig.  Var utro mot meg med ei god venninne. Løy og bedro. Alt i alt var jeg bare et hull for han. 

Han gikk så langt at han gjorde meg paranoid fordi han mente at han aldri hadde gjort det og det.  Lot meg tvile på meg selv.

La oss hoppe 10 år frem i tid. Han ringer ut av det blå. Alle følelsene jeg satt med den gangen kom opp igjen, også de vonde. Han vil møtes, og jeg er på et svakt punkt i livet hvor all oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Vi møttes, og vel... 

Han begynner da med å si at jeg har lagt på meg. Blitt tjukk. Jeg så ikke frisk ut. Tar meg med på en biltur i sin flotte bil med et barnesete baki. Skryter av sin kone og sønn, før han prøver å nærme seg meg. Jeg dytter han unna og enden på visa var at sier at han ville møte meg for å se om jeg var like lett på tråden. Han lekte åpenbart med meg den gangen og. Alt var en lek for han. Etter det blokkerte jeg han på alle medier samt blokkerte nr hans. Han skal aldri få lov til å føle meg så liten igjen.

Vedr din situasjon, så ville jeg tenkt at han ga meg noe fint den gangen. Men det er over. Det ble ikke oss to, og gresset er ikke grønnere på den andre siden. Minnene gjenoppstår fordi han ga meg en lykkefølelse den gangen, ved at han manipulerte meg. Manipulasjon er farlig. Et svakt punkt, og jeg er tilbake der jeg var. Ønsker jeg å være på det punktet igjen? Klarer jeg å se han inn i øynene og si at han såret og brukte meg den gangen, er jeg sterk nok til å spørre hvorfor han ikke brydde seg nok om meg? Er svaret nei, så oppsøker jeg han ikke, og iallefall ikke på et ensomt sted. Jeg burde kanskje spørre min nåværende partner om han synes det er greit at jeg møter han. Er svaret nei, så respekterer du det. Det er ikke noe å hente der for meg. Det kommer ikke til å gi meg flere svar, kun følelser jeg ikke kan gjøre noe med. 

Jeg håper noe av dette ga noen mening. 

Anonymkode: 63f2e...cc9

Tusen takk for et godt svar. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver! Du har nok helt rett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...