Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 15 år siden var jeg dypt forelsket i en som ikke var forelsket i meg. Jeg tror ikke jeg var forelsket i han, men heller min fantasi av hvem han var, samt at jeg følte at han var over my league. Vår relasjon var veldig skeiv, jeg var alltid der hvis han tok kontakt (som oftest var hvis han ikke fikk seg noe annet på byen). Han tok kontakt igjen nå i dag fordi han er i byen jeg bor i ifbm jobb. Vi har ikke hatt kontakt på 15 år. Han er åpenbart ute etter kun ligging. Jeg er i et forhold som jeg ønsker å være i. Likevel kjenner jeg at jeg dras mot han. Jeg blir smigret over at han tar kontakt, og mange følelser dukker opp i meg. Hvorfor føles det som dette? 

Anonymkode: cf420...938

AnonymBruker
Skrevet

Kan han være din store kjærlighet? Selv om han egentlig var stygg med deg og utnyttet at du alltid var tilgjengelig?

Anonymkode: b6e89...438

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel de gamle mønstrene som reaktiviseres. 

Men, nå er du smartere og klar over dynamikken. 

Jeg ville skrevet noe slikt som "hei, håper alt er bra med deg. Jeg har mann og barn (?) og har det veldig fint. Det passer ikke å treffes, håper du får et fint opphold i Ålesund. 

Anonymkode: 540a0...3cc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at du føler deg smigret over at han tar kontakt. Når han først er i byen din, tenker han gjerne på et ligg og han vet vel at du bor der. Har han tatt kontakt ellers? Nei, fordi han har vært andre steder og har vel andre tilgjengelig der. 

Anonymkode: 11fdb...5ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kan han være din store kjærlighet? Selv om han egentlig var stygg med deg og utnyttet at du alltid var tilgjengelig?

Anonymkode: b6e89...438

Tviler sterkt 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er vel de gamle mønstrene som reaktiviseres. 

Men, nå er du smartere og klar over dynamikken. 

Jeg ville skrevet noe slikt som "hei, håper alt er bra med deg. Jeg har mann og barn (?) og har det veldig fint. Det passer ikke å treffes, håper du får et fint opphold i Ålesund. 

Tror du har helt rett! Men kjenner at tanker og følelser ikke er samkjørt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke at du føler deg smigret over at han tar kontakt. Når han først er i byen din, tenker han gjerne på et ligg og han vet vel at du bor der. Har han tatt kontakt ellers? Nei, fordi han har vært andre steder og har vel andre tilgjengelig der. 

Anonymkode: 11fdb...5ae

Jeg klarer å tenke akkurat det samme som du skriver. Følelsene kan jeg desverre ikke styre. Hvorfor jeg føler meg smigret skjønner jeg ikke selv, og det er det som er spørsmålet mitt i innlegget. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

For 15 år siden var jeg dypt forelsket i en som ikke var forelsket i meg. Jeg tror ikke jeg var forelsket i han, men heller min fantasi av hvem han var, samt at jeg følte at han var over my league. Vår relasjon var veldig skeiv, jeg var alltid der hvis han tok kontakt (som oftest var hvis han ikke fikk seg noe annet på byen). Han tok kontakt igjen nå i dag fordi han er i byen jeg bor i ifbm jobb. Vi har ikke hatt kontakt på 15 år. Han er åpenbart ute etter kun ligging. Jeg er i et forhold som jeg ønsker å være i. Likevel kjenner jeg at jeg dras mot han. Jeg blir smigret over at han tar kontakt, og mange følelser dukker opp i meg. Hvorfor føles det som dette? 

Hvis det er litt slik så kan det være en som har forsøkt alt annet først. Så leter han opp jenter som han vet at hadde en interesse for han før. Han tenker at her er det sjans, du er enkel. 

Og når du allerede av en melding tenker det er for et ligg så stemmer nok dette veldig. 

Vil du være noens tømmestasjon fordi de ikke får tak i noe annet?

Jeg opplevde noe lignende. Var sammen med en 8 år eldre fyr i noen mnd da jeg var 16. Det var skikkelig skeiv fordeling og merket at jeg var mer gira på han enn omvendt. Tok han I et par løgner den sommeren så kuttet jeg han ut. Da jeg fikk kjæreste noen mnd senere prøvde han seg på meg igjen. Jeg lot han helt være.

Null kontakt frem til jeg var 27 så sender han melding å lurer på å treffes. Han hadde dame da, men ville likevel møte meg å se hva som skjer. Det var tross alt hun som ikke ville ha sex eller tok vare på seg selv. Jeg vet hvem hun er og har aldri hørt et vondt ord om henne. Så jeg stilte han noen spørsmål. Ja, han hadde lagt på seg, mistet mer hår og jobbet mye. Drømmemann eller? 

Så gikk det et år og han forsøkte på en slags kontakt igjen, men jeg gikk ikke på denne gangen heller. Hvorfor skulle jeg det? Hvorfor tok han kontakt 11 år etter første gang vi var sammen? Jo for han merket hvor interessert jeg var den gangen som 16 åring. 

Jeg møtte damen hans for en måned siden. Jeg fikk meg ikke til å fortelle henne om dette. Vi møttes på kurs og driver i samme yrket så vi pratet bare om det. Jeg aner ikke hva hun kjenner til i fortiden. 

Anonymkode: 2aefc...14c

AnonymBruker
Skrevet

Njæ, man kan være dratt også mot folk som ikke vil en godt.

Men smigret ville jeg ikke blitt, kanskje heller mer….tja. Ydmyket er vel er bedre begrep for å være den aller siste i køen?

Han her er dust. Hadde ikke svart ham. 

Anonymkode: 91d07...7eb

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis det er litt slik så kan det være en som har forsøkt alt annet først. Så leter han opp jenter som han vet at hadde en interesse for han før. Han tenker at her er det sjans, du er enkel. 

Og når du allerede av en melding tenker det er for et ligg så stemmer nok dette veldig. 

Vil du være noens tømmestasjon fordi de ikke får tak i noe annet?

Jeg opplevde noe lignende. Var sammen med en 8 år eldre fyr i noen mnd da jeg var 16. Det var skikkelig skeiv fordeling og merket at jeg var mer gira på han enn omvendt. Tok han I et par løgner den sommeren så kuttet jeg han ut. Da jeg fikk kjæreste noen mnd senere prøvde han seg på meg igjen. Jeg lot han helt være.

Null kontakt frem til jeg var 27 så sender han melding å lurer på å treffes. Han hadde dame da, men ville likevel møte meg å se hva som skjer. Det var tross alt hun som ikke ville ha sex eller tok vare på seg selv. Jeg vet hvem hun er og har aldri hørt et vondt ord om henne. Så jeg stilte han noen spørsmål. Ja, han hadde lagt på seg, mistet mer hår og jobbet mye. Drømmemann eller? 

Så gikk det et år og han forsøkte på en slags kontakt igjen, men jeg gikk ikke på denne gangen heller. Hvorfor skulle jeg det? Hvorfor tok han kontakt 11 år etter første gang vi var sammen? Jo for han merket hvor interessert jeg var den gangen som 16 åring. 

Jeg møtte damen hans for en måned siden. Jeg fikk meg ikke til å fortelle henne om dette. Vi møttes på kurs og driver i samme yrket så vi pratet bare om det. Jeg aner ikke hva hun kjenner til i fortiden. 

Anonymkode: 2aefc...14c

Er nok akkurat det samme som skjer her ja

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Njæ, man kan være dratt også mot folk som ikke vil en godt.

Men smigret ville jeg ikke blitt, kanskje heller mer….tja. Ydmyket er vel er bedre begrep for å være den aller siste i køen?

Han her er dust. Hadde ikke svart ham. 

Anonymkode: 91d07...7eb

Ja jeg kjenner nok på ydmykelse. Det gjorde jeg på den tiden også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev at jeg var i et forhold. Han svarte at det har han også og han ville bare møtes. Skjønner ikke hva han tenker

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg skrev at jeg var i et forhold. Han svarte at det har han også og han ville bare møtes. Skjønner ikke hva han tenker

Han vil ha forpliktelsesløs sex. Hva er det å lure på.. 

Avvis dusten. Dette er sjansen din til å få tilbake selvrespekten

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde blitt litt «fornærmet « dersom en gammel flamme tok kontakt med intensjon ligging . Da hadde jeg tenkt at han tenker jeg er like lættis som for femten år siden, å ikke har forandret meg. . ( han har tydeligvis ikke forandret seg, som driver på sånn, usjarmerende )  . Hadde faktisk ikke svart i det hele tatt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enda verre , mann i forhold ønsker å møtes. Han tenker bare på å bruke å kaste deg fra seg igjen . 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han vil ha forpliktelsesløs sex. Hva er det å lure på.. 

Avvis dusten. Dette er sjansen din til å få tilbake selvrespekten

NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Hadde blitt litt «fornærmet « dersom en gammel flamme tok kontakt med intensjon ligging . Da hadde jeg tenkt at han tenker jeg er like lættis som for femten år siden, å ikke har forandret meg. . ( han har tydeligvis ikke forandret seg, som driver på sånn, usjarmerende )  . Hadde faktisk ikke svart i det hele tatt. 

NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Enda verre , mann i forhold ønsker å møtes. Han tenker bare på å bruke å kaste deg fra seg igjen . 

100 % enig med dere. Likevel føler jeg annerledes enn de rasjonelle tankene. Det irriterer meg! Han tenker åpenbart at jeg er like enkel å få som for 15 år siden, og det føles som at jeg er det også (selv om jeg står i mot og avviser han, men det er en kamp mot meg selv)

AnonymBruker
Skrevet

For en idiot. Hev hodet og blokker han. Her er det en som trenger å booste selvtilliten sin! Han må skamme seg. Slett og blokker. Ikke bry deg om han. 

Anonymkode: 10d25...853

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vil du kaste bort det fine du har med din mann for en slask som dette? Ikke er han trofast mot dama si heller. Nei igjen, slett og blokker. Dette er fortid. Du lever i fremtiden nå.

Anonymkode: 10d25...853

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Typisk kvinner, finner seg i rasshøl som han her som kun ser på dem som en easy pump and dump og synes det er smigrende at de tar kontakt igjen, for å tømme seg litt til. Det er liksom noe annet så lenge de føler at han er bedre en dem.

Du hadde neppe funnet deg i det her av en mer "normal" mann du var interessert i. Ta deg sammen og bryt all kontakt med denne fyren, jeez, ha litt stolthet.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det som vil skje når dere møtes er mimring om fortiden, diverse fantasihistorier om hvor fæl kjæresten er, gi deg komplimenter og plutselig havner du i seng med han. Etter dere har ligget vil han ta kontakt med deg når han føler for det, det kan ta flere timer, kanskje til og med uker å få svar. Det blir alltid en ny unnskyldning på hvorfor han ikke kan slå opp med dama og bli sammen med deg. 

Mitt beste tips er å holde seg til mannen din  og ikke kaste bort tiden på drittsekken som ser på deg som leketøyet sitt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...