AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Del Skrevet 7. juni 2022 Må jeg ha et fancy opplegg? Er det nok med 2-3 styrkeøkter per uke pluss intervalltrening? Kvinne 32 Anonymkode: 9615e...c06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 7. juni 2022 #2 Del Skrevet 7. juni 2022 (endret) Den kroppen ligger det mye slit og trening bak, ikke trening som en liten hobby -men på nivå med etlitetrening. Du kan jo få det, men det krever litt mer dedikasjon enn «hvordan kan jeg få en sånn kropp» *fikset en feil i teksten Endret 7. juni 2022 av Olive_North 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 7. juni 2022 #3 Del Skrevet 7. juni 2022 Du må minst ha tre tunge styrkeøkter i uka, og gå kraftig ned i fettprosent. Men jeg vil ikke anbefale å starte tungt. En slik kropp tar år å få. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Del Skrevet 7. juni 2022 Ja, du må nok ha et ganske fancy opplegg for å få en kropp som bodyfitnessutøvere har. Og de som driver med dette har heller ikke en slik lav fettprosent hele året, bare når de er i konkurranseform. Det er nemlig helseskadelig å ha en for lav fettprosent som på dette bildet. Hva med å heller trene for å få en god helse enn for å få en bestemt kropp som er skadelig for din helse? Anonymkode: 7af23...310 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 7. juni 2022 #5 Del Skrevet 7. juni 2022 Du må nok legge mye arbeid i å ha rett kosthold også. Her må du vite hva du driver med. Tipper mye proteiner å lite fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Del Skrevet 7. juni 2022 Dette er ikke en fysikk det er mulig å opprettholde over lang tid. Fitnessutøvere ser slik ut akkurat til konkurranser, de går ikke rundt slik til vanlig. Anonymkode: 82c14...f5c 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #7 Del Skrevet 7. juni 2022 Vanndrivende dopingmiddel og plenty sauna. Anonymkode: e5812...1f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #8 Del Skrevet 7. juni 2022 Tenker du må trene rundt 14 ganger i uka. Anonymkode: 757ce...6b7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #9 Del Skrevet 7. juni 2022 Bak den kroppen ligger det ufattelig mye arbeid både med kostholdet, trening og psykisk over flere år. Jeg trener 4-5 styrkeøkter pr uke, 2-4 cardio økter og spiser så rent som mulig, fokus på proteiner og fett samt kaloriunderskudd. Har holdt på i ca 6 måneder med det opplegget. Vil tro det tar meg noen år å komme dit hun er hvis jeg fortsetter. Er normalvektig. Anonymkode: 4086d...cec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #10 Del Skrevet 7. juni 2022 Marit Bjørgen så vel nesten sånn ut...? Anonymkode: 026a5...54b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2022 #11 Del Skrevet 7. juni 2022 Hvorfor ønsker du å se ut som en mann? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 8. juni 2022 #12 Del Skrevet 8. juni 2022 Den fysikken er høyst sannsynlig ikke mulig å opprettholde over tid uten noen form for psykisk uhelse. Lag deg en livsstil du kan leve med og senk kravene! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 11. juni 2022 #13 Del Skrevet 11. juni 2022 Du må trene omtrent samme mengde og nivå som profesjonelle idrettsutøvere. Blir ikke mye fritid, for å si det mildt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 11. juni 2022 #14 Del Skrevet 11. juni 2022 Kutte ut sjokoladeis, og ett par bØrpies annenhver uke gjør nok susen... Zero fÆncy stuffs needed Er du heldig - så slipper du å bruke prevensjonsmidler og mister mensen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #15 Del Skrevet 14. juni 2022 Wow folk har jammen ulike preferanser! Her sitter jeg og er litt bekymret for om jeg trener styrke for ofte siden jeg IKKE vil ha store muskler.. Anonymkode: ab3a2...405 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #16 Del Skrevet 14. juni 2022 hvem er dette? Anonymkode: 3995a...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Lanke Skrevet 14. juni 2022 #17 Del Skrevet 14. juni 2022 Kvinner flest har ikke genetiske forutsetninger til å bli sånn. Ikke menn flest heller. Her kreves det ikke bare innsats, men gjerne også medikamenter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #18 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 14.6.2022 den 14.52): Wow folk har jammen ulike preferanser! Her sitter jeg og er litt bekymret for om jeg trener styrke for ofte siden jeg IKKE vil ha store muskler.. Anonymkode: ab3a2...405 Du skal trene hardt og ofte samt spise riktig for å bli muskuløs som kvinner. Jentunger som tror de blir store og bulkete bare de løfter en 3 kg vekt er så latterlige. Det skal MYE til!! Anonymkode: c72cd...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #19 Del Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 15.6.2022 den 19.58): Du skal trene hardt og ofte samt spise riktig for å bli muskuløs som kvinner. Jentunger som tror de blir store og bulkete bare de løfter en 3 kg vekt er så latterlige. Det skal MYE til!! Anonymkode: c72cd...78e Hvorfor så nedlatende? Latterlige jentunger bare fordi vi er redde for å få liknende kropp som deg? Jeg trener en del gruppetimer (styrke) på sats. Og en del av damene der har mye muskler, og instruktøren roper ofte entusiastisk «nesten så man kjenner at armene vokser!» Jeg har absolutt ikke lyst på større armer eller stor rumpe. Jeg vil bare bli litt sterkere og gjerne littegrann definert. De damene ser muskuløse ut der de trener i singlet og bitteliten shorts. Men med en gang de får på vanlige klær ser de bare lubne ut. Og det er jo mesteparten av dagen. Nei takk. Anonymkode: ab3a2...405 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #20 Del Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor så nedlatende? Latterlige jentunger bare fordi vi er redde for å få liknende kropp som deg? Jeg trener en del gruppetimer (styrke) på sats. Og en del av damene der har mye muskler, og instruktøren roper ofte entusiastisk «nesten så man kjenner at armene vokser!» Jeg har absolutt ikke lyst på større armer eller stor rumpe. Jeg vil bare bli litt sterkere og gjerne littegrann definert. De damene ser muskuløse ut der de trener i singlet og bitteliten shorts. Men med en gang de får på vanlige klær ser de bare lubne ut. Og det er jo mesteparten av dagen. Nei takk. Anonymkode: ab3a2...405 Det har ikke falt deg inn at mange trener av andre grunner enn utseende da? Anonymkode: c7997...598 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå