Gå til innhold

Hvordan gjøre kondombruk mindre usexy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sluttet på hormonprevansjon og bruker sammen med samboer kondom. Men begge er nok litt godt vandre til å ikke tenke på kondom😅 det å ta på komdom blir liksom en show stopper og litt turnoff, samt gjør at den spontane sexen på kjøkkenbenken blir mindre spontan(ligg her, jeg skal hente en kondom). 

Hvordan få kondombruken mindre usexy og integrert i spontan sex?

Anonymkode: 4ee55...86d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenk på hvor usexy det er med Klamydia eller enda verre uønsket graviditet:

Anonymkode: 9cb73...44c

Skrevet

Å bli ufrivillig gravid er vel ikke så sexy?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Usexy med menn som er så svake mentalt at de stresser når de skal ta på kondom og oppfører seg som en guttunge som aldri har hatt sex før, pga det.

Anonymkode: a5fc6...adc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Usexy med menn som er så svake mentalt at de stresser når de skal ta på kondom og oppfører seg som en guttunge som aldri har hatt sex før, pga det.

Anonymkode: a5fc6...adc

Dette. Jeg synes kondom er koselig. Gjør man det kleint, så blir det kleint, og det er helt sykt turnoff. Det er bare et kondom liksom.

Anonymkode: db289...7f0

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal det være kleint og usexy å bruke 20 sekunder på å ta på et kondom? Fatter det ikke. Er sexen så lite intenst at en liiiiiiiten forstyrrelse gjør det hele usexy og at man mister det? 

Hvorfor ikke heller si «bøy deg over kjøkkenbenken. Spre beina. Hendene på ryggen.» Så drar man trusen akkurat nedenfor rumpeskinken og lar henne stå der og vente. Mens man selv henter kondom. 

Anonymkode: 13ed3...3cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lær deg å sette kondomen på ham med munnen din.

Anonymkode: 94f64...efc

• Liker 1
Skrevet

Som mann kan jeg ihvertfall si at det er veldig deilig når dama tar på kondom på kuken min. Ja, det er bedre å pule uten - men det er virkelig deilig når hun fikler på kuken 😊

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lag et frekt rollespill ut av det (selv om det er helt usannsynlig, eller kanskje ikke? 😈). F.eks. at du forteller han at du ønsker deg en elsker, gjerne at han skal hjelpe deg å finne "den retter", en som er mye bedre/større enn han som gir deg noe han ikke kan/evner, som ekslusivt skal få fylle deg mens han (heretter) må finne seg i å bruke/sprute i kondom. Fascinerende hvordan menn kan tenne på slike greier. 

Ja, risikoen er at han reagerer med vantro og sjalusi og ikke vil være med men av erfaring sier jeg; prøv!

Endret av Tennplugg
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...