Gå til innhold

Når du hadde sex første gang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du noen gang på den som tok jomfrudommen din, selv om det kanskje er lenge siden ?

Anonymkode: 4cab3...197

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre ja.

Anonymkode: c8348...708

AnonymBruker
Skrevet

Når, sånn hvor gammel jeg var eller hvor mange år siden.  Vel jeg var 18 år, og det er 9 år siden.  Og ja jeg tenker på den første gangen ganske ofte, det var også hans første gang.  Han er også den eneste jeg har hatt sex med og vi har vært sammen i 9 år og gift i 8 år.

Anonymkode: a7d3c...404

• Hjerte 6
Skrevet

Ja, og så jeg smiler litt av hvor innmari uerfarne vi var. 🤗

Vi er sammen fortsatt.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei han er veldig sjeldent i tankene mine. Selv om jeg egentlig er takknemlig for det han lærte meg om sex.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 17,5 år første gang og det var DRITVONDT. Fy f..n så vondt. 
Det gikk mange ganger før jeg syns det var greit. Er veeeldig trang da så var nok derfor. 

Anonymkode: 8919d...d32

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg prøver å riste av meg tanken. Ser en sjelden gang i blant oppdatering fra han på Facebook, men det er de eneste gangene tanken på han faller meg inn. Ellers tenker jeg aldri på han. Ikke så rart, det er snart 40 år siden jeg var jomfru!

Anonymkode: d9352...85b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøver å la være. Blir irritert hvert gang jeg tenker på ham. En ordentlig dass av en fyr, men jeg ville bare få jomfrudommen tatt. 

Anonymkode: 69614...18f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ganske sjelden, egentlig. Jeg var 18, og har aldri vært så forelska i mitt liv! Så angrer ikke, selv om han var en skikkelig rundbrenner.. Var ikke direkte sammen, og han hadde ei til der han kom fra (bodde på hybel), så han holdt begge varme et halvt års tid før vi oppdaget det. 

Anonymkode: a5a5b...333

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 15 år. Hender jeg tenker på det, husker datoen, men han tenker jeg sjeldent/aldri på. 

Anonymkode: 60bd8...099

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Når, sånn hvor gammel jeg var eller hvor mange år siden.  Vel jeg var 18 år, og det er 9 år siden.  Og ja jeg tenker på den første gangen ganske ofte, det var også hans første gang.  Han er også den eneste jeg har hatt sex med og vi har vært sammen i 9 år og gift i 8 år.

Anonymkode: a7d3c...404

Stakkars deg. 

Anonymkode: 71ac2...a11

AnonymBruker
Skrevet

Nei blir kvalm. Var 15år og ble mest sannsynlig dopet ned. Våknet med kjolen opp til knærne, eneste jeg husker. Vi er begg 34 og 38 idag

Anonymkode: 780e8...8b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei blir kvalm. Var 15år og ble mest sannsynlig dopet ned. Våknet med kjolen opp til knærne, eneste jeg husker. Vi er begg 34 og 38 idag

Anonymkode: 780e8...8b3

Det er tragisk

Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Stakkars deg. 

Anonymkode: 71ac2...a11

Ikke alle som har som mål å ligge mest mulig rundt vettu☺️

Gjest Hottentått
Skrevet

Jeg var 15, det var begges første gang. Jeg tenker på han en gang i blant. Han var min første kjæreste og jeg var så forelska at det gjorde vondt. Sånt glemmer man ikke så lett, enda det er 14 år siden ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg ikke tenkt over. Det sitter flere jenter og husker meg som den første de hadde sex med 😂

Vet om et tilfelle der jeg var så sykt full på en fest at jeg ikke klarte stå på beina en gang, og hun jenta fra den kvelden husker sikkert meg som den første uff😂

Anonymkode: 2287f...0a3

Skrevet

Ja, jeg lurer litt på hvordan det går med henne, hvordan det hadde vært å ligge sammen i dag også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tenker du noen gang på den som tok jomfrudommen din, selv om det kanskje er lenge siden ?

Ja. Det var en fin opplevelse med en jeg elsket og siden fikk ett barn sammen med.❤ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 15. Jeg var overhodet ikke forelsket.... Det handlet mest om å "få det overstått"🤪. Ikke spesielt vellykket. 

Anonymkode: 5172f...dc0

Skrevet

Tenker ikke på det lenger, nei. Jeg var 17 så det er vel 13 år siden. Var sammen i to år, avstandsforhold da han bodde i et annet land. Vi hadde lite sex da vi var hos hverandre fordi han var eksepsjonelt stor og jeg synes bare det var jævlig vondt hver gang  :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...