AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Om en kvinne har så vakkert ansikt at alle rundt henne kaller henne svært pen og hun ser ut til å ha bra kropp når klærne på. Men når hun tar av klærne har hun hengepupper, masse arr, sår, firkantet rumpe og løs hud på magen. vil hun være en good catch da? Eller er utseendet av naken kropp for viktig? Anonymkode: 784aa...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Det kan slå begge veier, en god catch er hun bare dersom hun er minst like forelsket som deg selv, glad, trygg og pålitelig. Da blir hun vakker også, både oppe og nede. Anonymkode: bf4be...04c 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Om en kvinne har så vakkert ansikt at alle rundt henne kaller henne svært pen og hun ser ut til å ha bra kropp når klærne på. Men når hun tar av klærne har hun hengepupper, masse arr, sår, firkantet rumpe og løs hud på magen. vil hun være en good catch da? Eller er utseendet av naken kropp for viktig? Anonymkode: 784aa...3f3 Da er hun ikke en good catch. Det er bedre med en perfekt kropp og at fjeset ikke er 10/10. Synes alltid det er så bortkastet når jeg ser et pent ansikt, men så har hun ødelagt kroppen sin med fedme, latskap o.l. Anonymkode: badf2...e40 1 2
AprilLudgate Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Da er hun ikke en good catch. Det er bedre med en perfekt kropp og at fjeset ikke er 10/10. Synes alltid det er så bortkastet når jeg ser et pent ansikt, men så har hun ødelagt kroppen sin med fedme, latskap o.l. Anonymkode: badf2...e40 Bortkastet fordi alle damer ønsker å leve/ligge med deg? 13
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 Jeg hadde heller valgt en dame med middels ansikt og bra kropp. Anonymkode: 8c174...ccc 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 Jeg hadde heller valgt en kvinne med god og snill personlighet. Får litt fnatt av alt pjattet om utseende. Anonymkode: dea10...136 5 2 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #7 Skrevet 7. juni 2022 Hvis vi holder oss til ytre skjønnhet, ville jeg nårsomhelst foretrekke et (naturlig) vakkert ansikt og middels kropp, fremfor middels ansikt og veltrent kropp. Hvemsomhelst kan trene opp en utrent kropp. Ansiktet, derimot, er det vanskelig å gjøre noe med (bortsett fra å kamuflere skavankene med kosmetikk). Et overdrevent kroppsfokus kan forøvrig være et hint i retning av svakt utviklede intellektuelle evner eller en tvangsforstyrrelse i full blomst. Anonymkode: db2e7...178 5 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #8 Skrevet 7. juni 2022 Ansikt, trumfer kropp. En pen kropp er ikke noe spesielt. Det kan ALLE få. Det handler bare om man er villig til å vie mye av sin tid på jorden til selvdyrkelse, hard disiplin og kjede alle rundt seg med prat om kosthold og trening dag inn og dag ut. Å være ansiktspen betyr mye mer og er noe varig. Modeller trener og sulter seg gjerne til en best mulig kropp fordi det er mest praktisk jobbmessig, men de velges for ansikt, eller en kombinasjon av pent ansikt/pen kropp, aldri for kroppen. Anonymkode: 21155...7fb 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #9 Skrevet 7. juni 2022 Hva som er et godt catch avhenger av hva du synes er viktig. Du vil få 10 ulike svar hvis du spør 10 stk. Anonymkode: beb1c...157
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #10 Skrevet 7. juni 2022 Foretrekker et pent ansikt. Vakre øyne å se i hele tiden🤩 Anonymkode: d66a7...348 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #11 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 14.03): Da er hun ikke en good catch. Det er bedre med en perfekt kropp og at fjeset ikke er 10/10. Synes alltid det er så bortkastet når jeg ser et pent ansikt, men så har hun ødelagt kroppen sin med fedme, latskap o.l. Anonymkode: badf2...e40 Lol. Er ansiktet du skal se på hverdag om det er en potensiell partner. Betyr ikke at hun har «ødelagt kroppen sin med fedme» kan være hun har født for er ikke noe å legge lokk på at damer får arr å løskinn på magen etter fødsel. Anonymkode: 7aa5e...58a 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #12 Skrevet 8. juni 2022 On 6/7/2022 at 2:51 PM, DundreMilfin said: Bortkastet fordi alle damer ønsker å leve/ligge med deg? Det holder for meg at damer som ser bra ut ligger med meg. Klarer meg uten de som er sur og bitter fordi de ikke strekker til. Anonymkode: badf2...e40
AprilLudgate Skrevet 8. juni 2022 #13 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det holder for meg at damer som ser bra ut ligger med meg. Klarer meg uten de som er sur og bitter fordi de ikke strekker til. Anonymkode: badf2...e40 Jaja, da tiltrekker du deg damer som liker nedlatende rasshøl. Det er noen der ute for alle 🤷♀️ 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #14 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 15.36): Jeg hadde heller valgt en kvinne med god og snill personlighet. Får litt fnatt av alt pjattet om utseende. Anonymkode: dea10...136 Men det er jo utseendet man tenner på før man blir kjent med personligheten. Anonymkode: 6c08a...a42 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #15 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 14.03): Da er hun ikke en good catch. Det er bedre med en perfekt kropp og at fjeset ikke er 10/10. Synes alltid det er så bortkastet når jeg ser et pent ansikt, men så har hun ødelagt kroppen sin med fedme, latskap o.l. Anonymkode: badf2...e40 Faktisk helt enig Anonymkode: ed5fa...9bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå