AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Det er så mange kommentarer her inne om hvor ekkelt analsex er - æsj og kvalmt og unaturlig, og jeg vet ikke hva. For mange handler det formodentlig om hygiene - bakterier fra endetarmen som man ikke vil spre rundt andre steder. Men, de som synes dette er ekkelt - har dere oralsex? Da er man jo mye mer eksponert for tarmbakterier. Man får dem til og med i munnen, i motsetning til analsex, hvor de havner på penis, som selvsagt kan vaskes før man stikker den andre steder. Men å slikke i seg tarmbakterier fra partneren - det er helt stuerent og uproblematisk? Og ja, tarmbakteriene er der nede, selv om partneren har vasket seg. Med mindre partneren desinfiserer seg nedentil hver halvtime, så er det tarmbakterier der. Det kommer flust av dem ut av analåpningen hele tiden. (Forøvrig er det ofte spor av tarmbakterier på mobiltelefonen, pengesedler, offentlige håndtak og heisknapper ++ også, siden folk generelt er dårlige til å vaske hender, det er ganske vanskelig å unngå i en normal hverdag). Nå er ikke dette spesielt farlig i små mengder, og jeg rakker ikke ned på noens personlige hygiene eller på oralsex her. Men man får mye mer nærkontakt med disse "ekle" bakteriene når man har oralsex enn ved analsex, så jeg forstår ikke de som synes det ene er ekkelt og det andre ikke? Hilsen ei som ikke er redd for litt bakterier, og nyter både oral- og analsex 😊 Anonymkode: 8e5c0...a03
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Tror få av de som synes analsex er ekkelt holder på med rimming om det er det du refererer til. Men å gå ned på hverandres kjønnsorgan er jo ikke fullt av tarmbakterier hvis folk har god hygiene. Men selvfølgelig finns det jo bakterier overalt i verden. Men slikker du rett på det stedet der disse tarmbakteriene kommer ut så får du jo så klart i deg mer. Anonymkode: a7049...b7c 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror få av de som synes analsex er ekkelt holder på med rimming om det er det du refererer til. Men å gå ned på hverandres kjønnsorgan er jo ikke fullt av tarmbakterier hvis folk har god hygiene. Anonymkode: a7049...b7c Jo, det er nettopp tarmbakterier på kjønnsorganene til folk, men trenger ikke bedrive rimming for å få i seg det. Ikke fullt av dem, men litt er det. Med mindre du kommer helt nyskrubba ut av dusjen, så er bakteriene der. Gå med undertøy på i 20 minutter, og litt bakterier har spredd seg rundt i området. Med en gang du slipper en liten fis har du spredd en sky av dem! Kanskje mange bare ikke vet det, men man får i seg mer tarmbakterier ved oralsex enn analsex (da får man jo som regel ikke i seg noen). Anonymkode: 8e5c0...a03
Hr. Aktiv Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 Min erfaring er at en del sier de liker oralsex, men avsløres ved utførelsen. Å gape over penis er ikke oralsex, men ligner mere et gjesp. Når de får tilbakemelding på det endres ingenting noe som sier meg at dette er noe de egentlig ikke ønsker å gjøre. Det er også skjeldent at hun tar insj. Analsex er det noen få som sier de liker. Når man kommer til stykket er det bare noen få av de igjen som faktisk liker det. Har kun opplevd ei som ønsket å bli tatt bakfra og etterpå sugde meg. Dette var noe hun selv foreslo og åpenbart likte det. Jeg opplever at damene derimot setter veldig pris på å bli slikker både her og der. De tar riktignok nesten aldri insj. til kommunikasjon hverken før eller etter annet enn å bare legge seg ned og sprike med beina. Hva de liker må jeg først lytte meg til og ta det som det kommer. Er hun "sur" etter sexen har jeg bommet. 1
AprilLudgate Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden): Min erfaring er at en del sier de liker oralsex, men avsløres ved utførelsen. Å gape over penis er ikke oralsex, men ligner mere et gjesp. Når de får tilbakemelding på det endres ingenting noe som sier meg at dette er noe de egentlig ikke ønsker å gjøre. Det er også skjeldent at hun tar insj. Analsex er det noen få som sier de liker. Når man kommer til stykket er det bare noen få av de igjen som faktisk liker det. Har kun opplevd ei som ønsket å bli tatt bakfra og etterpå sugde meg. Dette var noe hun selv foreslo og åpenbart likte det. Jeg opplever at damene derimot setter veldig pris på å bli slikker både her og der. De tar riktignok nesten aldri insj. til kommunikasjon hverken før eller etter annet enn å bare legge seg ned og sprike med beina. Hva de liker må jeg først lytte meg til og ta det som det kommer. Er hun "sur" etter sexen har jeg bommet. 1. Klarer du diskutere noe uten å snakke ned kvinner egentlig? 2. Ass to mouth er ikke å regne som «oralsex» eller «analsex». Det er å regne som ass to mouth, og er rent helsemessig ikke anbefalt uten MEGET grundig vask. Fader du misliker kvinner, altså 😅🤷♀️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 Helst ikke! Uansett så er det å presse en penis inn i ræva helt unaturlig for meg, og synes det er synd at så mange går med på det, selv om de synes det er vondt og går skader, fordi noen tror det er normalen i dag og ar de er nødt til å gjøre det 😕 Så bakterier eller ei, det finnes andre grunner til at jeg synes anal er direkte frastøtende og sykt! Har andre dyr rumpesex?! Anonymkode: c07b1...310 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #7 Skrevet 7. juni 2022 Hr. Aktiv skrev (17 minutter siden): Min erfaring er at en del sier de liker oralsex, men avsløres ved utførelsen. Å gape over penis er ikke oralsex, men ligner mere et gjesp. Når de får tilbakemelding på det endres ingenting noe som sier meg at dette er noe de egentlig ikke ønsker å gjøre. Det er også skjeldent at hun tar insj. Analsex er det noen få som sier de liker. Når man kommer til stykket er det bare noen få av de igjen som faktisk liker det. Har kun opplevd ei som ønsket å bli tatt bakfra og etterpå sugde meg. Dette var noe hun selv foreslo og åpenbart likte det. Jeg opplever at damene derimot setter veldig pris på å bli slikker både her og der. De tar riktignok nesten aldri insj. til kommunikasjon hverken før eller etter annet enn å bare legge seg ned og sprike med beina. Hva de liker må jeg først lytte meg til og ta det som det kommer. Er hun "sur" etter sexen har jeg bommet. Ditt svar er bare fjernt relatert til spørsmålet i HI. Spørsmålet er ikke hvorvidt man er god til å suge, ta insj eller kommunisere. Man kan forrsten fint ha glede av analsex uten å ønske å utføre atm etterpå, det er to ulike ting. Anonymkode: 04208...fe3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå