Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Skal føde min nr 2 snart, og innså plutselig at jeg nesten ikke har «yttertøy» til babyen. Jeg har kun bomullsbodyer og bukser (fra forrigemann), strømpebukser, sokker og luer. Har tenkt at det blir mye bare bleie, men bor på Vestlandet så det kan også bli 15 grader og overskyet. 

Hva bør jeg kjøpe til nyfødt for å dekke sette behovet? Blir da mest til bruk til/fra bilen (feks hjem fra sykehuset) og når i bæresele. 

Anonymkode: e93a7...386

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg strikket ullgenser, ulljakke og lange ullsokker (til bena som stikker ut i bæreseln). Bruker også hjemmestrikket ullpledd. Tenker at ullpledd holder i ditt tilfelle til å legge over babyen i bilstolen.

Har en bærejakke som jeg tar rundt babyen og meg når babyen er i bæresjal/-sele. Da får babyen også varme fra meg. Det finnes også trekk til bæresele som beskytter mot regn og vind.

Anonymkode: 883fc...2b6

Skrevet

Vi har et par strikkejakker,og gjerne vindtett fleece til bæresele etterhvert. Ligger jo stort sett i vogn eller bilstol uansett, og er da tildekket av dyne/teppe :)

AnonymBruker
Skrevet

Strikkejakke, sokker og lue er veldig greit for å kunne kle av og på etter temperatur. Teppe for å justere i vogna og bilstol. I bæresjal og bæresele bruker jeg gjerne et teppe utenpå om det er kaldt, det festes ved å putte mellom meg og sjalet/selen.

Senere på året, og når baby beveger seg mer er også ullbukse eller ulldress fint å ha.

Anonymkode: c1c21...917

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...