Gå til innhold

Kan du merke på forhånd at det vil bli god sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymus51
Skrevet

Hvis du møter noen gjennom dating eller i andre settinger, kan du ‘sense’ eller spå at den andre vil passe godt med deg rent seksuelt? Hva ser du etter eller hvordan merker du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, Anonymus51 said:

Hvis du møter noen gjennom dating eller i andre settinger, kan du ‘sense’ eller spå at den andre vil passe godt med deg rent seksuelt? Hva ser du etter eller hvordan merker du det?

Jo mer forelsket jeg er, jo bedre blir sexen 💗

AnonymBruker
Skrevet

Lol nja. Har han liten pikk og er altfor opptatt av Den og seg selv, blir det forferdelig  dårlig da. Sosiale antenner er også essensielt skal mannen være bra. Også om de er «redde» for sex og «hater» kondom. Fjortis i hodet går ikke når de har passert langt over førti.

Anonymkode: 0a05c...3ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, egentlig ikke. Men har vi kommet dit at det flørting, kyssing og litt sånt, da kan jeg se sterke indikasjoner. Blir veldig tent av de med litt "lidenskap" i seg, som tør/klarer å uttrykke seg, og direkte avtent om alt blir for "puslete" og langtekkelig. De sistnevnte er aldri bedre om man faktisk havner til sengs, som regel blir det bare verre...

Anonymkode: 8f8d3...e59

• Liker 1
Gjest Drigo
Skrevet

Jeg var egentlig ikke så forelsket (hun var mer), men vi hadde sterk tiltrekning til hverandre - kjemi. Det var tiltrekning til kropp, men også hennes væremåte etc. Det tok lang tid før vi lå sammen, men det viste seg at vi også passet seksuelt sammen. Vi har beholdt både kjemien og lidenskapen til hverandre. 

Skrevet

Jeg merker det best på hvordan hun kysser meg, men bare når hun er opphisset og vil ha sex. En god kysser også er en god elsker, det er iallefall sikkert og visst.. og det merkes godt🥰

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (33 minutter siden):

Jeg merker det best på hvordan hun kysser meg, men bare når hun er opphisset og vil ha sex. En god kysser også er en god elsker, det er iallefall sikkert og visst.. og det merkes godt🥰

Ja, enig. Det har med kjemi å gjøre, noe "som ligger i luften" og som gir seg utslag i kyss kroppsspråk og blikk bl.a.  Man kan få hvilken som helst mann kåt og hard, men det har noe med utstrålingen og personligheten å gjøre. Litt vanskelig å forklare, men når man har litt erfaring så merker man sånt. 

Jeg har blitt skuffet noen få ganger, men som regel stemmer det  🤩

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo relativt enkelt. Ser hun knallbra ut så blir sexen også en fornøyelse. 

Anonymkode: 1a01b...edd

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har opplevd flere ganger at stilen til dama ikke er lik  i eller utenfor senga.

Noen har vært fyrverkeri utenfor og sjøtstjerne i senga og motsatt.

Men alle ganger jeg har opplevd veldig god kjemi utenfor senga har sexen også vært god.

Anonymkode: 1718a...32f

• Liker 2
Skrevet

Når man er enig i hva god sex er, så blir det som regel bra. Har opplevd å ha god kjemi med en som har vært den beste til å kysse med, men ble skuffet over sexen fordi han var alt for egoistisk.

Skrevet

Tja..., nei. Tydeligvis en dårlig menneskekjenner jeg da. 😅

Gjest Warrior
Skrevet

Jeg merker det ikke, jeg bare vet det. Det blir alltid god sex for meg😅

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Mange menn er store i kjeften men verdens kjeeeedeligste når det kommer til stykket. 

Anonymkode: 23152...d94

• Liker 1
Skrevet

Får en ganske god pekepinn av flørtingen, kroppsspråk, utstråling etc. Sjeldent den tar feil.

• Liker 1
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Mange menn er store i kjeften men verdens kjeeeedeligste når det kommer til stykket. 

Anonymkode: 23152...d94

Vil tro det er omtrent lik fordeling mellom kjønnene når det gjelder bra eller dårlig sex. De fleste damene jeg har hatt var heller lite spennende og givende å ha sex med.

Forøvrig er mitt svar på trådens spørsmål NEI. Man har gjerne litt forhåpninger om at sexen skal bli bra, men blir som oftest skuffet.

Skrevet

Mja, har vært borti at noen var fantastiske på kyssingen - og virkelig helt katastrofale i senga. 
Type sånn krafse på puppen og prøve å putte tassen inn uten et nanosekund forspill og bare blæh. Avbrøt hele greia 🙃

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo relativt enkelt. Ser hun knallbra ut så blir sexen også en fornøyelse. 

Anonymkode: 1a01b...edd

Tja, si ikke det. Jeg hadde meg en gang med ei som hadde kommet så langt i forfetningsprosessen at hun hadde utviklet enn sånn fett-pukkel på øvre del av ryggen, fordi fettet ikke lenger har noen annen plass å legge seg. Møtte henne på en sex-side, hvor hun selvfølgelig hadde brukt gamle bilder tatt ovenifra. Hadde egentlig bare sex med henne for å være grei, men Gud som hun kunne traktere en penis! Det var noe med touchet hennes som var helt magisk, og ulikt noe jeg noen gang har opplevd hverken før eller siden. Fikk meg steinhard på et blunk, og så gikk det helt fint allikevel. Med på alt var hun også. Så du skal aldri dømme en bok bare på coveret.

Anonymkode: 3fc59...825

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonymus51 skrev (23 timer siden):

Nei, har blitt skuffet i blant da kjemien virker så bra, så gir jeg et par forsøk til, men så blir ikke sexen noe særlig. Har også opplevd det motsatte. Sex er noe som i blant må øves på for å få det perfekt for begge. Derfor er ikke ons noe å trakte etter heller. 

Anonymkode: 453b8...077

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...