Gå til innhold

Botox og dermapen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei,

Jeg har nettopp bestilt en slik dermapen som jeg skal bruke rundt øynene (har en egen roller for resten av ansikte). 
Men skal også prøve Botox rundt øynene. Men kan jeg fortsette å bruke dermarolleren rundt øynene etter Botox behandlingen (sikkert dumt spørsmål🤪)?

16249B33-BC5B-444E-A052-9CDAC8EE0D8E.jpeg

Anonymkode: 9fb34...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg undersøke det med botox rundt øynene, og fikk til svar at der skal ikke botox settes. Ikke i kråketærne, altså. Så det er det eneste jeg vet.

Anonymkode: 943b0...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg undersøke det med botox rundt øynene, og fikk til svar at der skal ikke botox settes. Ikke i kråketærne, altså. Så det er det eneste jeg vet.

Ok. Får sikkert en annen behandling da. Er i hvertfall øynene jeg vil ha fokus på fordi jeg ser så himla sliten ut under øynene 😫.

Men å kombinere denne pennen i ettertid burde vell gå greit? 

Bruker roller i pannen og ellers i ansiktet og syns rynkene er minimert i pannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spør når du får behandlingen. Vil tippe du må vente en stund siden man ikke skal massere området en gang etterpå. 
Når botoxen har satt seg så vil jeg ikke tro det er et problem, men hør med behandleren. De vet nok. 

Anonymkode: 169e4...6ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 11.30):

Hæ? Det er da et helt vanlig område for botox.

Anonymkode: 1da40...579

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare å høre med behandler :)

Jeg har tatt botox i pannen og dermapen etter, det går helt fint. Bare ikke rett etter hverandre som en annen sier, du må nok vente en periode først.

Anonymkode: f6c82...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 11.30):

Tull. Jeg har tatt Botox mot kråketær i fire år.

Anonymkode: 7a261...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 11.27):

Hei,

Jeg har nettopp bestilt en slik dermapen som jeg skal bruke rundt øynene (har en egen roller for resten av ansikte). 
Men skal også prøve Botox rundt øynene. Men kan jeg fortsette å bruke dermarolleren rundt øynene etter Botox behandlingen (sikkert dumt spørsmål🤪)?

16249B33-BC5B-444E-A052-9CDAC8EE0D8E.jpeg

Aldri, aldri bruk dermaroller hjemme. Kan skade huden din. Står masse om dette på nett. Og botox kan settes i nesten hele ansiktet. Jeg har i pannen, kråketær, hake, nese osv. Bare å Google:))

Anonymkode: 62b70...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...