AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Jeg har brutt med min mann etter 15 år, vi har hatt et kjærlighetsløst forhold i de siste fem årene, vi bor fremdeles sammen og er enige om den biten. Jeg har i tillegg truffet en ny som jeg liker veldig godt, han er utrolig snill og omtenksom. Kjent han i noen år, god kamerat med min man ja alt er egentlig greit men jeg føler hodet mitt er et eneste følelses messing kaos og jeg er rådløs hva jeg skal gjøre… er bedt med på helgetur i helgen og skal prøve bruke helgen til å finne ut hva jeg ønsker og vil.. men har dere noen råd til meg.. føler meg helt utslitt, har vært så lei mannen min egentlig i alle år men allikevel er jo det en trygg havn …. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 5faae...a69
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 La mannen din gå, da han fortjener å finne lykken igjen med noen andre. Anonymkode: d0d8d...540
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Han står fritt til å gå… er ikke det som er problemet… vi bor egentlig sammen av praktiske årsaker , barna . og vi er åpne om alt dette… men jeg tror jeg må be han nye gå men jeg orker ikke såre han så fælt… men jeg tror jeg må😔😔😔 Anonymkode: 5faae...a69
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han står fritt til å gå… er ikke det som er problemet… vi bor egentlig sammen av praktiske årsaker , barna . og vi er åpne om alt dette… men jeg tror jeg må be han nye gå men jeg orker ikke såre han så fælt… men jeg tror jeg må😔😔😔 Anonymkode: 5faae...a69 Hva mener du, skal du og ex mannen bo sammen som kollektiv? Og ikke ha kjærlighet. Det er foresten ikke bra for barna å bo sånn. Få ut ex mannen og bo enten for deg selv eller finn deg en annen fyr. Dra på turen ha det gøy. Føler du ikke riktig med han (uten tanker på ex) så lar du han gå, liker du han så hold på han. Men kutt ut halvforholdet med mannen du bor med. Alternativt kjør på med mannen din, det sksl to for å danse tango Anonymkode: f2f06...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå