Gå til innhold

Har mista strikketøyet mitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg i 3 dager lett etter strikketøy jeg begynte med for en god stund siden, men ikke gjort noe med på noen måneder :sjenert: Det er pulsvarmere (i blå alpakka med perler), så det er ikke så veldig stort, men det var meningen svigermor skulle få de til jul. Har et tydelig bilde i hodet der jeg står i stuen med strikketøyet i hånden og skal rydde det vekk, men aner ikke hvor jeg har lagt det :forvirret:

Til nå har jeg lett i; bokhylla, bak alle bøkene, under sofaen, i sofaen, bak stereoen og TV, i alle skap og skuffer, klesskapet, under senga, bak kjøleskapet, i kjøkkenskuffer, i klesskapet mellom alle klærne mine, bak fryseren, oppi fryseren, på badet, vaskerommet, kontoret mitt, kontoret til sambo, mellom gamle aviser, skittentøyet. roterommet, katteburet, blant det andre garnet.... og jeg har spurt sambo om han tok det med til San Fransisco.. Noen forslag til hvor jeg skal lete nå da??

Skrevet

Hehe. Uff, jeg kjenner meg så godt igjen. Har nettopp vært gjennom noe av det samme selv. Nalen vår som vi hadde på badet forsvant for en stund siden, og jeg husker at jeg hadde den i hendene i stuen på ett tidspunkt. Hvorfor jeg hadde den der må gudene vite. Og hvor den så ble av var ett stort mysterium.

Lette alle logiske, og endel mindre logiske steder etter den til ingen nytte.

Så når jeg egentlig hadde gitt opp å finne den dumme nalen fant jeg den. Oppi en av penskoene mine inne i skoskapet :overrasket::ler2:

Hvordan i all verden havnet den der??

Så kanskje du burde ta en titt i skoskapet du også? :icon_lol:

Gjest Tristessa
Skrevet

Et sted der du hiver inn rot når det kommer uventet besøk? :ler:

Ellers er jo alpakka skikkelig digg!

Skrevet

Ja!!! Hurra!! Tror det hjalp å lage en tråd på KG. Fant strikketøyet mitt :ler: Inni et skap som henger på en pult jeg aldri bruker på kontoret mitt! Bør kvitte meg med den pulten, bruker den jo aldri til annet enn å stable tegninger og bilder på...

Men nytt problem, mønstret til disse pulsvarmerne var selvfølgelig IKKE der! :sur: Og jeg som ville lage et par av de andre pulsvarmerne jeg hadde oppskrifter på også.. Hvor er mønstret mitt!! :ler:

Ellers er jo alpakka skikkelig digg!

Jepp, alpakka er fantastisk. Nå har Drops/garnstudio et alpakkagarn som ikke er svindyrt, bare 27 kr nøstet, som jeg skal prøve :) Har ellers brukt garn fra Du store alpakka, men det er så dyrt! Men først skal jeg strikke ferdig pulsvarmeren til svigermor, hun har nemlig tidligere fått en løs hals i samme garn som hun elsker. Den brukes mye på fjellet og ellers når det er kaldt.

Skrevet

I følge VG ble det stoppet et mønster i passkontrollen på Gardermoen for to dager siden. Det har nok desverre rømt landet nå.

Gjest Tristessa
Skrevet

Har bare brukt Drops sin alpakka til nå, men har til gjengjeld laget en del av det også... :sjenert: Neste steg er en genser, har aldri laget noe så stort før!

Mønsteret har jeg ingen gode forslag på. Hva med en papirstabel som lager seg selv når man skal "rydde" (ja, jeg hasterydder ofte :ler: ) eller kan du finne noe tilsvarende på Garnstudios hjemmesider?

Skrevet
I følge VG ble det stoppet et mønster i passkontrollen på Gardermoen for to dager siden. Det har nok desverre rømt landet nå.

:ler:

Ikke rart jeg ikke finner det! Kankskje jeg må etterlyse det gjennom Interpol? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...