AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Jeg er i uke 17 og opplever det som tøffere enn jeg kanskje trodde å være gravid. Jeg ble raskt sykmeldt i første trimester pga. utmattelse og kraftig svangerskapskvalme. Med dette har jeg vært ute av arbeid og har heller ikke klart å trene mer enn 1 gang frem til nå… Kluet er vel at jeg tidligere var relativt topptrent (styrke/fitness), ganske aktiv sosialt og i livet generelt, men føler meg nå «fanget» og tvunget til å slappe av og leve et slags nytt liv. Har heldigvis mye støtte i verdens beste samboer og familie❤️ Men hadde ikke trodd det skulle bli så tøft! Føler meg liksom så unyttig og litt uverdig på et vis, stygt å si, men.. Får ikke ordnet meg som før, føler meg ikke like fin som før og bidrar jo ikke med stort.. Psyken er jo mer skranten enn før, det spiller nok en rolle Noen som har lignende erfaring og kanskje har noen oppløftende ord? k27 Anonymkode: c846b...76e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Hadde det slik frem til nesten 5 og en halv måned, så ble det veldig bra! Krysser fingrene for at du får en opptur når kvalmen osv. gir seg:) ❤️ Anonymkode: 9089f...96e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde det slik frem til nesten 5 og en halv måned, så ble det veldig bra! Krysser fingrene for at du får en opptur når kvalmen osv. gir seg:) ❤️ Anonymkode: 9089f...96e Så bra det ble bedre for deg! Det håper jeg også.. Takk❤️ ts Anonymkode: c846b...76e
Anim92 Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 Er i uke 16 og kjenner meg veldig igjen. Har ikke så mye trøst men vit at du ikke er alene 🙈♥️
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 Fikk meg et sjokk selv når jeg ble gravid🙈 hadde gledet meg veldig til å gå gravid og kunne ikke skjønne de som sa at de hatet å være gravid. Tenkte jeg kom til å elske det. Vel… not so much😂 ble sykemeldt pga hyperemesis i uke 6 og var stort sett sengeliggende. syns det var pyton fram til uke 20. da fikk jeg meg en opptur og startet å jobbe noen prosent igjen. Så var livet fint frem til uke 30, da syns jeg det ble pyton igjen😂 er 34 uker nå og gleder meg til det er over og vi får premien som kommer til å være veldig verdt det. Har inntrykk av de som elsker å være gravide stort sett er i mindretall. Det er alltid noen som er heldige og får lite eller ingen plager, men de aller fleste får NOE og andre får dessverre mer.. graviditet er tøft for kroppen. Anonymkode: f655e...8f6
Anonym6789 Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 Kjenner til følelsen, syns det var grusomt å gå fra å ha en kropp som fungerer 100% til en kropp sol ikke klarte noenting. Hold ut ❤️
mereo Skrevet 7. juni 2022 #7 Skrevet 7. juni 2022 Lå rett ut med hyperemesis til etter fødsel, eneste som funka å si til meg selv var at det er midlertidig!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #8 Skrevet 7. juni 2022 Sykemeldt fra uke 13.. Helt på felgen utmattet og bekkenløsning fra hel.. Jeg er aldri syk på jobben, har aldri følt meg verre. De som har fine graviditeter er så heldige! Lykke til videre i svangerskapet. Bare vit at du ikke er alene, også blir det en opptur babyen er ute, og vi får kroppen tilbake. Anonymkode: e89f1...72a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå