AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Noen her som vet hvor krise det er å levere lenge før tiden er ute? Jeg hadde privatisteksamen forrige uke, og hadde en helsikes migrene, men møtte opp likevel. Men pga migrenen og at det var helt jævlig å sitt der, svarte jeg raskt på alle oppgavene og bare leverte når jeg var ferdig. Kunne helt sikkert ha gjort det mye bedre, men alternativet var å ikke møte opp, og måtte vente et halvt år på å få ta eksamen igjen. Kort fortalt, jeg leverte nesten to timer før tiden var ute. Er dette noe sensor ser, og legger vekt på? Ser for meg det ikke gir et spesielt godt førsteinntrykk hvis de ser det før de leser oppgaven min. Og jeg vet oppgaven min ikke er den beste siden det ble litt hastverk, men er tiden du har brukt med i bedømmingen? Anonymkode: 22570...068
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Det bryr de seg ikke om. Det de bryr seg om er besvarelsen. Anonymkode: 2eef5...c9b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Sensor vet ikke når du gikk eller hvor lang tid du har brukt. De leser besvarelsen og ser om den oppfyller kravene, så får du karakter ut i fra det. Anonymkode: 1cfd5...f1f 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 Når du leverer har ingenting å si, sensor bryr seg bare om hvor godt oppgavene er besvart og hvor godt du viser kompetanse i faget. Anonymkode: 9680f...981
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 Jeg hadde eksamen på universitet som skulle ta 6 timer, jeg gikk etter 40 minutter og fikk A. Jeg var faktisk livredd for at jeg skulle få lavere karakter fordi jeg gikk såpass tidlig, men heldigvis ikke. Anonymkode: 88aed...120
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 Takk for svar alle! da håpe jeg bare oppgaven er bra nok besvart😝 Jeg trenger bare bestå, hvilken karakter jeg får har heldigvis ingenting å si for veien videre. Anonymkode: 22570...068
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #7 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg hadde eksamen på universitet som skulle ta 6 timer, jeg gikk etter 40 minutter og fikk A. Jeg var faktisk livredd for at jeg skulle få lavere karakter fordi jeg gikk såpass tidlig, men heldigvis ikke. Anonymkode: 88aed...120 Oj, det var jo veldig bra! På de andre eksamnene jeg har hatt har jeg også vært ferdig ca en time før tiden, men da har jeg sittet igjen og lest over maaaange ganger og justert litt her og der på teksten. Nå ville jeg bare dra så fort som mulig. Anonymkode: 22570...068 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå