AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Etter en operasjon har jeg visst lagret vann som en ballong. Ifølge ei venninne kan kroppen reagere ved å utløse et hormon som gjør at vannet lagres i stedet for å gå ut av kroppen. Gikk opp 9 kilo på ei uke, og fortsatt er bare 1,5 kilo borte. Det er jo helt sykt, jeg har ikke akkurat spist 63.000 kalorier på seks dager. Det er så irriterende, jeg er så oppblåst og alt er trangt og magen står ut som en sperreballong. Noen som har tips til å få bort dette? Jeg har jo brukt det siste året på å gå ned 15 kilo, og på seks dager er jeg opp 9 kilo igjen 🙈 Må jeg bare være tålmodig? Eller er det noe spesielt jeg kan gjøre for å kvitte meg med denne vannvekta? Anonymkode: 40d5e...38a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Dette bør du ta opp med legen din! Anonymkode: f50b3...56a
Serafina. Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Snakk med legen dun om vanndrivende tabletter. Det er ikke unormalt at kroppen samlet vann etter en operasjon, men veldig irriterende. Det er jo bare vann og ikke fett, så den gode jobben du har gjort med å gå ned i vekt er ikke bortkastet.
Blue Berry Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 Hør med legen, men ville drukket masse vann/grønn te og kuttet ut karbs. Det holder på mye vann! 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 drikk mye vann, spis i kalori underskudd, kutt ut for mye salt i kostholdet ditt Anonymkode: 9c085...24e 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 Jeg fikk vanndrivende to ganger om dagen i to uker for å få bort vann i lungene som hadde samlet seg etter en operasjon. Anonymkode: 2bbf1...d81
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 Jeg har gått ned 3,7 kilo siden søndag, så vil tro det sakte men sikkert forsvinner. Jeg drikker mye vann, te og kaffe og holder meg unna ting som har mye salt. Hvis det stopper opp så kontakter jeg legen Anonymkode: 40d5e...38a 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Brennesle te. Vanndrivende urtete er det beste mest effektive! Anonymkode: 654c2...1b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå