Gå til innhold

Syns du blomstrete tskjorte/bluse er fint?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller foretrekker du ensfargede tskjorter? 

Og kanskje det er avhengig av alder? At blomster er mer det eldre går med? Så skriv gjerne alder og. 

Anonymkode: d46f7...f53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker begge deler, men foretrekker nok ensfarget. Jeg er 32. 

Blomstrete mønster kan være pent det, men det kommer også i utallige ulike stiler, så det avhenger veldig av hva slags type mønster og hvilke farger det er snakk om. Jeg er ikke så veldig begeistret for den bonderomantiske stilen, for eksempel.

AnonymBruker
Skrevet

Som over - veldig avhengig av mønster og farge. Har kun en t-skjorte med blomster, men har mange fine kjoler. Er 23 år.

Anonymkode: 05394...c09

Skrevet

Bluser kan godt ha mønster - men jeg er veldig selektiv på hvilke.

Tskjorter foretrekker jeg sort eller hvit. 

Skrevet (endret)

Jeg liker farger, så jeg er også glad i blomstrende t-shirts og bluser 😀 Har et par stk liggende 😁

Endret av Mardina
  • Liker 2
Skrevet

Er ikke så veldig fan av blomstrete klær generelt,aldri likt det noe særlig.

Men jeg er mer opptatt av hvordan klærne føles på kroppen min,om jeg føler meg vel i passformen/er komfortabelt.

Men jeg kjøper aldri blomstrete klær.

Jeg er 41 år.

Gjest Luna Llena
Skrevet

Jeg har ingenting i mot mønster, man akkurat blomstrete klær går jeg ikke med.

Jeg er 42.

AnonymBruker
Skrevet

Blomstrete klær er fint på sommeren, da i t-skjorte med blusestoff :) blomster i vanlig bomull er nei. 

Anonymkode: 6e734...9cd

AnonymBruker
Skrevet

Blomster er greit på skjørt og kjoler, men ikke overdeler. 

Anonymkode: 0778e...27d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 9.25):

Eller foretrekker du ensfargede tskjorter? 

Og kanskje det er avhengig av alder? At blomster er mer det eldre går med? Så skriv gjerne alder og. 

Anonymkode: d46f7...f53

Nei… Hilsen kvinne 41

Anonymkode: 008bb...9aa

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei… Hilsen kvinne 41

Anonymkode: 008bb...9aa

Anser du deg selv som "eldre"? 😛

Anonymkode: 059a6...234

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på mønsteret. Duse småblomstrede på lys bakgrunn - null stress. Røde liljer på mørk bakgrunn - neitakk.

-40.

Anonymkode: e6bae...16a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe mitt første blomstrete plagg den dagen jeg blir bestemor, ikke før 😄

Anonymkode: bf297...55e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker både ensfargede t-skjorter og topper i sterke farger (rød/rosa/lilla/oransje/korall/grønn) og t-skjorter og topper med blomstermønster. Liker ikke storblomstrete mønster, så bruker kun småblomstrete mønster.

Anonymkode: e871b...b3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker blomstermønster, spesielt på sommerkjoler, bruker sjelden t-skjorter egentlig. Da er det oftest Peak, Adidas, Levis med logo. 32år.

Anonymkode: cc1c5...193

AnonymBruker
Skrevet

Kan være font, og kan se helt teit ut. Spørst hvordan den er laget.

Anonymkode: 49d9e...f0c

AnonymBruker
Skrevet

liker ikke blomster på klærne mine, det ser så billig ut, skikkelig åpenbart at man har vært å handla på only/veromode/b.young eller lignende butikker som tilbyr klær med dårlig kvalitet lagd av barnearbeidere.

Anonymkode: 16e2f...f29

Skrevet

Det kommer helt an på hvordan blomstene er og fargene. Hvis passformen er bra så muligens. Jeg har klær med blomster på men det er sommerkjoler. T-skjorter har jeg ensfargede.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo såklart an på. Det finnes en million forskjellige typer t skjorter og bluser med blomster. Noen ser helt jævlig ut, noen er i typisk kjærringklær looken og ser traust og kjedelig ut, noen ser glorete ut og noen elsker jeg. Så nei er ikke motstander av blomstrete tskjorter og overdeler i seg selv men de må jo så klart se bra ut og passe stilen min. Og om en ser seg litt rundt er det blomstrete mennesker over hele alderspekteret spesielt om sommeren så tror neppe det har så mye med alder å gjøre.

Anonymkode: 16770...29c

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det kommer jo såklart an på. Det finnes en million forskjellige typer t skjorter og bluser med blomster. Noen ser helt jævlig ut, noen er i typisk kjærringklær looken og ser traust og kjedelig ut, noen ser glorete ut og noen elsker jeg. Så nei er ikke motstander av blomstrete tskjorter og overdeler i seg selv men de må jo så klart se bra ut og passe stilen min. Og om en ser seg litt rundt er det blomstrete mennesker over hele alderspekteret spesielt om sommeren så tror neppe det har så mye med alder å gjøre.

Anonymkode: 16770...29c

Tror ikke jeg heller. Alle kan ha blomstermønster, også menn. Men det er ikke alle som kler storblomstrete klær, jeg gjør det ikke å må ha mer diskret mønster med minimal kontrast. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...