AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #41 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler ikke at jeg kan si at jeg passer bedre på huden min når jeg ikke bruker produkter. Men jeg har ikke tålmodighet til å bli liggende timevis i sola heller. Anonymkode: 34744...892 Produkter er stort sett bare laget for at noen skal tjene penger, det er ikke absolutt nødvendig for å få en bra hud. Anonymkode: 24e44...3ba
SmuleSMitt Skrevet 8. juni 2022 #42 Skrevet 8. juni 2022 Solbrun hud = solskadet hud. Når huden får farge fra sola betyr det at huden er blitt skadet. Konsekvensene etter endel år kommer i form av tap av elastisitet, rynker, pigmentflekker og sprengte blodkar. Lekkert, gitt! Bland litt selvbruningskrem eller dråper, f.eks fra Eco by Sonya (økologisk) i ansiktskremen din og i bodylotion, så får du litt farge. Kan variere hvor sterk farge du vil ha med antall dråper.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #43 Skrevet 8. juni 2022 Glad for at solfaktor 50 finnes! Før fantes bare 20-25, og jeg måtte passe på som en smed for ikke å bli brent. Får litt farge likevel, men vil ikke ha hudkreft… Anonymkode: c1969...681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå