AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Dette skulke selfølgelig ikke skje, men i all hastverk før jobb og skole tok jeg kluten rundt munnen på barnet som jeg lett tørket over kjøkkenbenken igår. Ikke bare det, men jeg kom på at jeg brukte en baderomsspray på den igår. Nå tok jeg ikke kluten inn i munnen og om det i det hele tatt var mikroskopiske spray igjen på kluten, da er det isåfall fint lite. Kluten var jo tørr og ren på morgenen idag. Men redd han kan få litt av sprayeni munnen, eller overtenker jeg bare nå? Hvis han slikker seg rundt munnen? Jeg er kanskje krakilsk. Mest sannsynlig får han ikke i seg noe. Jeg tenkte jo på det etterpå og tørket kjapt rundt munnen. Barnet er 7år. Ville du tenkt på dette? Anonymkode: 27656...ce8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Overlever nok skal du se Anonymkode: d41ad...a55 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Overlever nok skal du se Anonymkode: d41ad...a55 Takk 😅 Hater den overtenkingen min. Kan nesten ikke løpe inn i klasserommet nå å vaske han rundt munnen. Tror jeg blir sprø av meg selv. Håper noen kjenner seg igjen. 🤯 Anonymkode: 27656...ce8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette skulke selfølgelig ikke skje, men i all hastverk før jobb og skole tok jeg kluten rundt munnen på barnet som jeg lett tørket over kjøkkenbenken igår. Ikke bare det, men jeg kom på at jeg brukte en baderomsspray på den igår. Nå tok jeg ikke kluten inn i munnen og om det i det hele tatt var mikroskopiske spray igjen på kluten, da er det isåfall fint lite. Kluten var jo tørr og ren på morgenen idag. Men redd han kan få litt av sprayeni munnen, eller overtenker jeg bare nå? Hvis han slikker seg rundt munnen? Jeg er kanskje krakilsk. Mest sannsynlig får han ikke i seg noe. Jeg tenkte jo på det etterpå og tørket kjapt rundt munnen. Barnet er 7år. Ville du tenkt på dette? Anonymkode: 27656...ce8 Tror du det er gift i baderomsspray som folk sprayer rundt seg? Anonymkode: 14b1a...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du det er gift i baderomsspray som folk sprayer rundt seg? Anonymkode: 14b1a...5b1 Selvfølgelig er det det? Konvensjonelle vaskemidler er giftige og skadelige, dette er ikke nytt. TS, vi har brukt økologiske vaskemidler fra Sonett i 15 år, og alt blir rent og jeg er kvitt astmaen min. Bare bytt ut giften, så slipper du å stresse sånn neste gang. Anonymkode: 4a141...8e0 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #7 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror du det er gift i baderomsspray som folk sprayer rundt seg? Anonymkode: 14b1a...5b1 Nei, leste bare bakpå å da stod det at det kunne gi alvorlig øyeskade om det kom direkte på øyet. Ikke bedre å få det i munnen tenker jeg. Men hvis man tenker etter, så er jo svømmehallene full av klorin. Som er enda farligere. Anonymkode: 27656...ce8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #8 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig er det det? Konvensjonelle vaskemidler er giftige og skadelige, dette er ikke nytt. TS, vi har brukt økologiske vaskemidler fra Sonett i 15 år, og alt blir rent og jeg er kvitt astmaen min. Bare bytt ut giften, så slipper du å stresse sånn neste gang. Anonymkode: 4a141...8e0 Man leser det lett bak. Her i dette tilfelle stod det ikke noe om hvis barnet fikk det i munnen. Og mest sannsynlig fikk han ikke noe i munnen, er bare om han slikker seg rundt munnen. Men altså, jeg roer meg og tenker det går fint. Så får jeg en fin dag likevel. Anonymkode: 27656...ce8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #9 Skrevet 7. juni 2022 Disse sprayene vi bruker i dag er blåbær i fht det foreldre av 70 tallet brukte. Vi barn ble tørket med kjøkkenkluten rett som det var. Gikk fint. Jeg har også fått jif i øynene ved ett uhell, svei godt men ingen skade. Anonymkode: ac06a...3aa
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #11 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, leste bare bakpå å da stod det at det kunne gi alvorlig øyeskade om det kom direkte på øyet. Ikke bedre å få det i munnen tenker jeg. Men hvis man tenker etter, så er jo svømmehallene full av klorin. Som er enda farligere. Anonymkode: 27656...ce8 Det er klor, ikke vaskemiddelet klorin, som er i bassenget… men ta et dypt pust med magen og slapp av, kluten var jo tørr😊 Anonymkode: 87733...c6a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #12 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Disse sprayene vi bruker i dag er blåbær i fht det foreldre av 70 tallet brukte. Vi barn ble tørket med kjøkkenkluten rett som det var. Gikk fint. Jeg har også fått jif i øynene ved ett uhell, svei godt men ingen skade. Anonymkode: ac06a...3aa Godt å vite 😅 Ja det skulle vært vanskelig å vokse opp skulle alt vært livsfarlig. Det jeg må slutte med er å google enkelte rengjøringsmidler. (Kan virke etsende) for eks. Anonymkode: 27656...ce8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #13 Skrevet 7. juni 2022 Det går heeelt fint skal du se! Jeg bruker forresten vaskemidler fra serien Klar. Har til og med brukt det når jeg har vasket gjenstander i hønsehuset flere ganger uten at dyra har tatt skade av det. Anonymkode: 3884f...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå