Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er student og i helgen hadde vi en slags avslutning ved en ganske stor strand her jeg bor, der var noen andre studenter fra andre linjer. Deriblant denne jenta jeg kom i kontakt med i løpet av kvelden.

Hun er så utrolig søt, de søte store øynene og hun virker skikkelig snill og hyggelig, men samtidig litt sjenert og reservert? Jeg følte ikke for å spørre om snappen hennes, men vet jo hva hun heter. Burde jeg ta kontakt? Vet jo ikke om hun er singel, samtidig så virker hun ikke som en frempå person heller?🤷

Anonymkode: 7dad1...1d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke sikkert hun synes du er pen? Hvis hun er så søt, har hun tilgang til mange pene menn. Hva er det med ditt ansikt og kropp som får deg til å tro at du er bra nok? 

Anonymkode: 1b881...a94

AnonymBruker
Skrevet

Strand? Da fikk du sikkert et ekstra inntrykk av dama. Fine pupper og rumpe?

Anonymkode: d70fd...1a3

AnonymBruker
Skrevet

"You win some, you lose some". Forsøk å ikke være så laserfokusert på denne ene jenta, og hva utfallet evt. blir av å prøve deg på henne. For i så fall kommer du bare til å sabotere for deg selv, bli usikker og uattraktiv. Jenter liker best gutter som ikke er alt for investerte med en gang, og som utstråler selvtillit og litt gi-faen-innstilling. 

Et bedre fokus er å fokusere på deg selv, prøve å se så bra ut som du kan, beholde roen, ikke bry deg så mye om hva en enkelt jente tenker/føler/mener om deg osv. Da får du mer å velge i, og det blir en selvforsterkende, god sirkel, hvor jenter blir interesserte i deg fordi de ser at også andre jenter er det. 

Skader overhodet ikke å prøve seg, men ta en evt. avvisning med stoisk ro, og husk alltid at det er plenty av fisk i havet. Selv Chad Chaddington blir avvist i ny og ne, og det er helt greit.

Anonymkode: d9a2b...cd8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Strand? Da fikk du sikkert et ekstra inntrykk av dama. Fine pupper og rumpe?

Anonymkode: d70fd...1a3

Hun er ikke av typen som viser seg frem, hun hadde på seg en kjole og en jakke. Men hun har fin kropp ja🤷

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er student og i helgen hadde vi en slags avslutning ved en ganske stor strand her jeg bor, der var noen andre studenter fra andre linjer. Deriblant denne jenta jeg kom i kontakt med i løpet av kvelden.

Hun er så utrolig søt, de søte store øynene og hun virker skikkelig snill og hyggelig, men samtidig litt sjenert og reservert? Jeg følte ikke for å spørre om snappen hennes, men vet jo hva hun heter. Burde jeg ta kontakt? Vet jo ikke om hun er singel, samtidig så virker hun ikke som en frempå person heller?🤷

Forsøk gjerne å ta kontakt på en vennskapelig måte. Spesielt siden du opplevde henne som sjenert og reservert.

Jeg har kun hatt kjærester jeg blitt trygg på via vennskap først. Trenger ikke være venner i månedsvis altså, men det er en stor trygghet i å kunne bli kjent uten press om at jeg må finne ut om vi kan bli kjærester snart eller ikke😅

Det at en fyr ikke umiddelbart viser interesse for å ligge med meg er et stort pluss..!

Anonymkode: 453f9...ece

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

GRR! Hvis du ser henne igjen, ikke nøl med å spørre om snap/insta osv! Jeg er gift den dag i dag fordi jeg turte spørre om Facebook til kons første gangen jeg så/snakket med henne! ❤️

Anonymkode: 25454...066

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ikke sikkert hun synes du er pen? Hvis hun er så søt, har hun tilgang til mange pene menn. Hva er det med ditt ansikt og kropp som får deg til å tro at du er bra nok? 

Anonymkode: 1b881...a94

Dustete svar.

Enten du tror du er god nok eller ikke god nok så har du som regel rett. Du kommer ingen vei ved å tro du ikke er bra nok. 

TS vær deg selv, vær høflig og hyggelig, men du skal aldri krype for noen. Vis at du lker henne, så får hun velge om hun er interessert.

Anonymkode: 0942e...2e9

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette oser friendzone og borderline Incel lang vei. En mann med sjangs hadde innledet kontakt der og da. 

Anonymkode: b6d32...6e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...