Gå til innhold

Noen som forstår snapchat her? Tror en venninne har slettet meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veldig rart. Har opplevd at når noen sletter meg fra snap, så kommer det opp en grå pil hvis man prøver å sende en snap til dem, eventuelt at brukernavnet deres blir synlig. Det som er litt rart er at meg og en venninne kranglet her for noen dager siden og snapscoren hennes og snap posisjonen har alltid vært synlig, men nå er plutselig alt det vekk, i tillegg til at muligheten til å ringe henne/videochatte er borte og erstattet mer et slikt ikon: 👤 med en ✔️, hvis dere skjønner hva jeg mener.. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Hun får snapper av meg siden det kommer ingen grå pil, men usikker på om hun kommer til å åpne dem. Spent å se.

Anonymkode: 38969...c43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om snapscoren og posisjonen hennes er borte, og du fortsatt klarer å sende henne snaps, betyr det at hun har slettet deg, men at hun har åpnet opp for at alle kan sende henne snaps (altså ikke bare vennene hennes, men alle sammen). Det er derfor du fortsatt klarer å sende henne snaps, selv om snapscoren og posisjoner er borte (altså selv om hun har slettet deg). 

Om det er grå pil så har hun blokkert. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Veldig rart. Har opplevd at når noen sletter meg fra snap, så kommer det opp en grå pil hvis man prøver å sende en snap til dem, eventuelt at brukernavnet deres blir synlig. Det som er litt rart er at meg og en venninne kranglet her for noen dager siden og snapscoren hennes og snap posisjonen har alltid vært synlig, men nå er plutselig alt det vekk, i tillegg til at muligheten til å ringe henne/videochatte er borte og erstattet mer et slikt ikon: 👤 med en ✔️, hvis dere skjønner hva jeg mener.. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Hun får snapper av meg siden det kommer ingen grå pil, men usikker på om hun kommer til å åpne dem. Spent å se.

Anonymkode: 38969...c43

Hun har fjernet deg på SC.

AnonymBruker
Skrevet

Ta et hint.

Anonymkode: 6f6bb...6ca

AnonymBruker
Skrevet

Spør om hun har slettet deg...

Anonymkode: 8a11c...643

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...