Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvordan man skal få andre til å slutte å bruke meg som søppelbøtte for deres problemer.

Uansett hva jeg forteller så har de de værre. Og uansett hva jeg prøver å snakke om så kommer de inn på deres egne problemer .

Jeg vet hvorfor det skjer, det er fordi jeg lytter, og har ikke hjerte til å si at nok er nok.

Hvordan gå frem fram å fortelle at jeg orker ikke det mer uten å såre? Sliter meg ut på det da jeg har nok med å ta vare på meg selv og bli frisk.

Anonymkode: b833f...8f4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Få deg venner, så får du det bedre.

Dette høres ikke ut som venner.

Anonymkode: 15122...00e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg lurer på hvordan man skal få andre til å slutte å bruke meg som søppelbøtte for deres problemer.

Anonymkode: b833f...8f4

Slutt med å vøre tilgjengelig når de øser ut av seg.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen her. Jeg har ADHD, dette gjør at jeg blir sykt sliten av sosiale settinger, og aldri sier ifra fordi jeg er redd for å bli avvist. 

Jeg gikk inn i meg selv, og jeg var en del av problemet selv. Yret oppunder drama og baksnakking, og dette var liksom det jeg og noen av mine nærmeste hadde til felles.

Trakk meg unna de som er sykt negative ovenfor andre, og lot det liksom bare dø ut. Hadde også fått påpakning av en tidligere kjæreste at jeg bare baksnakka folk på jobb. Jeg gjorde mye feil sjæl altså!

Trakk meg unna mange av dem med mestproblemer, eller sa at «nå har vi snakket om dette problemet over lang tid, og jeg blir veldig nedbrutt av det. Skal du egentlig begynne å fikse det, eller vil du bare klage?».
Kjenner jeg har fått rimelig kort lunte av folk som bare klager, så av en eller annen grunn er det ingen som gjør det mer.

Anonymkode: 654e9...020

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...