Gå til innhold

Noen her som kan hjelpe til!? Har jeg noen etter meg eller er de helt tilfeldige?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er mye mellom himmel og jord. Og det vi vet er at de ikke finner noe logikk i det. Ingen kan bekrefte eller avkrefte. 

Det du skal gjøre er å omfavne den gode energien, det som gir deg energi. Kjenn på følelsen og bli glad av den. 

Når den vonde energien kommer eller du ser og hører ting så må du kommunisere at den/de må stoppe. 

Snakk forståelig høyt til de. Be de om å stoppe på en streng måte. Når du er klar for det kan du si at de må gå vekk fra deg. Bruk energien din på å være bestemt. 

Anonymkode: 6c78f...04c

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

En plante som plutselig gynger av seg selv, foran mine to venninner er nokså uforklarlig. Gjennomtrekk? Nei det var det ikke. Den stoppet også plutselig. Jeg antar at du ikke er så mottakelig, noe som kan være ganske greit. 

Anonymkode: b0f9e...35f

Du mener altså at det er mer sannsynlig at en usynlig ånd sitter ved siden av planten og røsker i den?

La oss si at du har rett. Da er spørsmålet: Hva vil denne ånden oppnå med å riste på planten tror du? Å skremme deg? Hvorfor skulle en ånd bry seg om det?

TS, du må tenke på en ting: I hus er det alltid mange lyder - tre er et levende materiale. Det knirker og knaker. Så har du mus, fugler, insekter. Og ikke minst rør og elektrisk anlegg. Vind, greiner, planter. Ting som står utstøtt og velter eller vagger. 
Jeg bor selv i et gammelt hus som lager lyder døgnet rundt. Har aldri slått meg at det skulle være noen ånder involvert.

Du har laget deg en forklaring og tolker alt som skjer inn i den modellen. Kanskje det kan hjelpe deg å tenke hva du ville sagt til noen som opplever det samme som deg men har laget seg en annen forklaring. For eksempel ( som var det jeg trodde du mente da jeg leste overskriften) at det er en konkret levende person som er «etter» dem. Som banker i veggen, vaier på planter og overvåker dem døgnet rundt. Hvor sannsynlig er egentlig det? Ville du nok sagt. (Men sannheten er jo at det er mye mer sannsynlig enn at det er en «demon» eller ånd).

Anonymkode: 5efaa...679

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (52 minutter siden):

I kristen tradisjon er demon en slags engel med negativt fortegn. 
«Satan og hans demoner». 
Kristne tror ikke på spøkelser, det er helt typisk at de mener det er demoner i stedet.

Som om det er noe bedre liksom…

Men hva er engler da? Er det mennesker som har levd og dødd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøyemeg skrev (Akkurat nå):

Men hva er engler da? Er det mennesker som har levd og dødd?

Fortsatt kristen tradisjon; engler er gode åndevesener. Har ikke noe med avdøde å gjøre. 
Ifølge kristen lære er de døde døde, men skal vekkes opp på dem ytterste dag. At de dødes sjel eksisterer videre har egentlig ikke noe med kristen tro å gjøre, aner ikke Hvor den forestillingen kommer fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Du mener altså at det er mer sannsynlig at en usynlig ånd sitter ved siden av planten og røsker i den?

La oss si at du har rett. Da er spørsmålet: Hva vil denne ånden oppnå med å riste på planten tror du? Å skremme deg? Hvorfor skulle en ånd bry seg om det?

TS, du må tenke på en ting: I hus er det alltid mange lyder - tre er et levende materiale. Det knirker og knaker. Så har du mus, fugler, insekter. Og ikke minst rør og elektrisk anlegg. Vind, greiner, planter. Ting som står utstøtt og velter eller vagger. 
Jeg bor selv i et gammelt hus som lager lyder døgnet rundt. Har aldri slått meg at det skulle være noen ånder involvert.

Du har laget deg en forklaring og tolker alt som skjer inn i den modellen. Kanskje det kan hjelpe deg å tenke hva du ville sagt til noen som opplever det samme som deg men har laget seg en annen forklaring. For eksempel ( som var det jeg trodde du mente da jeg leste overskriften) at det er en konkret levende person som er «etter» dem. Som banker i veggen, vaier på planter og overvåker dem døgnet rundt. Hvor sannsynlig er egentlig det? Ville du nok sagt. (Men sannheten er jo at det er mye mer sannsynlig enn at det er en «demon» eller ånd).

Min datter var 3år da hun så en gammel mann satt i sofaen hjemme. Hun hylgråt og ville aldri inn der igjen. I ettertid sier hun at det var min bestefar, helt lik utifra bildene.

Så du mener dette bare er ren innbilning? Nytter desverre ikke å komme med flere eks, du vil ikke tro det uansett. Vi er forskjellige, noen merker noe og andre ikke. Ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Min datter var 3år da hun så en gammel mann satt i sofaen hjemme. Hun hylgråt og ville aldri inn der igjen. I ettertid sier hun at det var min bestefar, helt lik utifra bildene.

Så du mener dette bare er ren innbilning? Nytter desverre ikke å komme med flere eks, du vil ikke tro det uansett. Vi er forskjellige, noen merker noe og andre ikke. Ts. 

Barn lærer av foreldrene og gjør som dem, det er den mest åpenbare forklaringen. Du er overbevist om at det er spøkelser rundt dere og lever deretter, da er det ikke rart at barnet også melder om liknende.

Anonymkode: 0853f...d0c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Oi, aldri hørt om før. Men som jeg nevnte over merker jeg noe i hvert hus jeg flytter inn i. En ubehagelig energi merker også begge barna mine. Så det er tydeligvis noe som påvirker barna mine også, ikke greit. 

Det er umulig for oss her i forumet å vite om du har en succubant eller et gjenferd eller en forbannelse eller om du bare er følsom for og tiltrekker deg det åndelige eller om det er noe annet, eller om du kanskje bare innbiller deg det. Men LBRP bør uansett hjelpe på problemet.

Anonymkode: abade...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/10/2022 at 5:26 PM, AnonymBruker said:

Det høres ubehagelig ut, jeg foreslår at du begynner å gjøre LBRP, det beskytter deg mot dårlige energier.

Jeg tror ikke LBRP vil ha noen særlig effekt for noen som ikke forstår hva det er eller har sett hvordan det gjøres. Det er ikke som en matoppskrift som man bare leser på nett og så følger.

Anonymkode: 7dc5b...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er umulig for oss her i forumet å vite om du har en succubant eller et gjenferd eller en forbannelse eller om du bare er følsom for og tiltrekker deg det åndelige eller om det er noe annet, eller om du kanskje bare innbiller deg det. Men LBRP bør uansett hjelpe på problemet.

Alt tyder på at det er snakk om en "lesser" demon, og da er dette noe av det absolutt dummeste du kan gjøre. Totalt unødvendig, og kan potensielt eskalere til å bli farlig. Banishing er kun nødvendig dersom det er snakk om en grand demon (sønn av Satan), og da skal dette utføres av en profesjonell eksorsist.

I løpet av alle mine 30+ år som eksorsist over hele verden, har jeg faktisk aldri vært ute for en grand demon. At en grand demon åpenbarer seg skjer bare type 2-3 ganger på verdensbasis i løpet av et århundre, så det er uhyre sjelden. 99,9% av jobben til en eksotisk som er seriøs, og kan sitt fag, består av å roe ned klientene, og forklare dem hvorfor det ikke er noe behov for noen eksorsisme.

De gangene jeg allikevel har måttet utføre en eksorsisme (risikabelt), så er det nettopp fordi klienten allerede har forsøkt seg på sånne ting som det her, eller en useriøs liksom-eksorsist har vært inne i bildet, og eskalert hele situasjonen til å bli farlig. I utgangspunktet burde det aldri være nødvendig når man har å gjøre med en alminnelig/lesser demon. De trenger kun å møtes med empati, så er de knapt til bry.

Anonymkode: 35563...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alt tyder på at det er snakk om en "lesser" demon, og da er dette noe av det absolutt dummeste du kan gjøre. Totalt unødvendig, og kan potensielt eskalere til å bli farlig. Banishing er kun nødvendig dersom det er snakk om en grand demon (sønn av Satan), og da skal dette utføres av en profesjonell eksorsist.

I løpet av alle mine 30+ år som eksorsist over hele verden, har jeg faktisk aldri vært ute for en grand demon. At en grand demon åpenbarer seg skjer bare type 2-3 ganger på verdensbasis i løpet av et århundre, så det er uhyre sjelden. 99,9% av jobben til en eksotisk som er seriøs, og kan sitt fag, består av å roe ned klientene, og forklare dem hvorfor det ikke er noe behov for noen eksorsisme.

De gangene jeg allikevel har måttet utføre en eksorsisme (risikabelt), så er det nettopp fordi klienten allerede har forsøkt seg på sånne ting som det her, eller en useriøs liksom-eksorsist har vært inne i bildet, og eskalert hele situasjonen til å bli farlig. I utgangspunktet burde det aldri være nødvendig når man har å gjøre med en alminnelig/lesser demon. De trenger kun å møtes med empati, så er de knapt til bry.

Anonymkode: 35563...57a

Dette var interessant. Siden du snakker om Satan, plasserer du deg da i en kristen tradisjon?

Hva er da gjenferd og gode gamle spøkelser, er det energier eller faktisk sjeler fra avdøde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men altså… TROR dere virkelig på dette røret? Blir skremt over at mennesker fortsatt tror på - og forteller barna sine - om spøkelser. Det er noe veldig middelaldersk over det hele. Håper barna deres har fornuftige og jordnære mennesker rundt seg også.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...