Gå til innhold

Noen her som kan hjelpe til!? Har jeg noen etter meg eller er de helt tilfeldige?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Helt fra jeg var liten jente har jeg merket skikkelser, tung energi, sett personer, orber, kjent fysisk kontakt ved senga osv. Er idag tidlig i 30årene og flyttet endel. Har merket en form for energi i alle hus jeg er i Vennene mine sier det er noe som følger meg. Jeg vet jeg er ekstremt mottakelig. I vonde perioder både hører jeg og ser mer. Nå nettopp, kl 06 hørte jeg noe rulle i overetasjen. Var sikker på at det var sønnen min som stod opp og jeg begynte å prate med han. Neida, han sov. Da jeg gikk ned skjedde det igjen, det var så tydelig at jeg fikk gåsehud.

Det aller meste er uforklarlig. Som en plante i huset plutselig vaier av seg selv, meg og ei venninne ble vitne til det. Som om noen plutselig røkket i planten. (Ingen gjennomtrekk nei). 

Så hva tenker dere? En bestefar eller bestemor? Eller helt andre...? Jeg blir igrunnen litt tappet av dette..🙄 

Hilsen kv32. 

Anonymkode: b0f9e...35f

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det høres ubehagelig ut, jeg foreslår at du begynner å gjøre LBRP, det beskytter deg mot dårlige energier.

Anonymkode: abade...bbb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det høres ubehagelig ut, jeg foreslår at du begynner å gjøre LBRP, det beskytter deg mot dårlige energier.

Anonymkode: abade...bbb

Oi, aldri hørt om før. Men som jeg nevnte over merker jeg noe i hvert hus jeg flytter inn i. En ubehagelig energi merker også begge barna mine. Så det er tydeligvis noe som påvirker barna mine også, ikke greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror det mest sannsynlig er en form for innbilning eller naturlige lyder. Ingen som prøver å komme i kontakt med deg eller liknende. Slapp av, du har ingen etter deg.

Anonymkode: 038fb...8c1

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror det mest sannsynlig er en form for innbilning eller naturlige lyder. Ingen som prøver å komme i kontakt med deg eller liknende. Slapp av, du har ingen etter deg.

En plante som plutselig gynger av seg selv, foran mine to venninner er nokså uforklarlig. Gjennomtrekk? Nei det var det ikke. Den stoppet også plutselig. Jeg antar at du ikke er så mottakelig, noe som kan være ganske greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En plante som plutselig gynger av seg selv, foran mine to venninner er nokså uforklarlig. Gjennomtrekk? Nei det var det ikke. Den stoppet også plutselig. Jeg antar at du ikke er så mottakelig, noe som kan være ganske greit. 

Du «beviser» litt det jeg ville få fram. Du er «mottakelig» og åpner opp for å høre/se ulike ting, som andre som ikke er så mottakelige ikke får med seg. Om du kaller det mottakelig eller en form for innbilning er for meg det samme - det er i begge tilfeller du selv som lar deg høre2se disse tingene. Mener jeg. Og så må jeg si at alle ser og hører ting som kan karakteriseres som «merkelige»: potteplanter kan feks plutselig røre på seg, fordi grenene er i spenn som plutselig løser seg opp fordi de vokst osv. (har sett det sel). Og hvis venninnen din også så det - er hun også ekstra mottakelig da?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du «beviser» litt det jeg ville få fram. Du er «mottakelig» og åpner opp for å høre/se ulike ting, som andre som ikke er så mottakelige ikke får med seg. Om du kaller det mottakelig eller en form for innbilning er for meg det samme - det er i begge tilfeller du selv som lar deg høre2se disse tingene. Mener jeg. Og så må jeg si at alle ser og hører ting som kan karakteriseres som «merkelige»: potteplanter kan feks plutselig røre på seg, fordi grenene er i spenn som plutselig løser seg opp fordi de vokst osv. (har sett det sel). Og hvis venninnen din også så det - er hun også ekstra mottakelig da?

Her var det ikke bare en gren😅 Hele treet sjanglet frem og tilbake i en enorm kraft. Grenene var også spredt, så denne fikk man gåsehud av. Ja de er kanskje det? Jeg aner ikke. Mange som er åpne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan være en demon. I motsetning til husspøkelser og poltergeists, som alltid befester seg til en ting/gjenstand, pleier demoner å befeste seg til et menneske, og følge dette mennesket fra sted til sted. 

Det er nokså vanlig at folk som har blitt befestet av en demon tror de har overnaturlige evner, fordi de opplever jo saker og ting fra sted til sted, men det er altså den samme entiteten som forfølger dem.

En demon er ikke nødvendigvis farlig, i motsetning til populær oppfatning. De fleste er faktisk ikke det, selv om det kan oppleves sånn. Det kommer helt an på hvilken demon det er snakk om.

Det alle demoner har til felles er at de har en slags "hekt" på deg, som de opplever som kjærlighet, og som de blir avhengige av p.g.a. at de tilhører en dimensjon som er blottet for kjærlighet. Det er derfor de er litt "stalkerish", fordi de takler det ikke, og det er ukjent for dem. Men de fleste demoner vil aldri gjøre noe mer enn sånne ting som du beskriver.

Kort fortalt søker de å skremme deg nok opp til å anerkjenne at de er der, men ikke så mye at du søker å bannlyse dem (f.eks. via en eksorsist). Du kan sammenligne det med en slags interdimensjonal stalker som ikke vil du skal gå til politiet, men samtidig vil du skal vite at vedkommende er der. Som regel er det best å bare anerkjenne dens eksistens. F.eks. kan du hviske ut: "Jeg vet at du er der" dersom det blir for intenst i ny og ne. 

Anonymkode: 35563...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det kan være en demon. I motsetning til husspøkelser og poltergeists, som alltid befester seg til en ting/gjenstand, pleier demoner å befeste seg til et menneske, og følge dette mennesket fra sted til sted. 

Det er nokså vanlig at folk som har blitt befestet av en demon tror de har overnaturlige evner, fordi de opplever jo saker og ting fra sted til sted, men det er altså den samme entiteten som forfølger dem.

En demon er ikke nødvendigvis farlig, i motsetning til populær oppfatning. De fleste er faktisk ikke det, selv om det kan oppleves sånn. Det kommer helt an på hvilken demon det er snakk om.

Det alle demoner har til felles er at de har en slags "hekt" på deg, som de opplever som kjærlighet, og som de blir avhengige av p.g.a. at de tilhører en dimensjon som er blottet for kjærlighet. Det er derfor de er litt "stalkerish", fordi de takler det ikke, og det er ukjent for dem. Men de fleste demoner vil aldri gjøre noe mer enn sånne ting som du beskriver.

Kort fortalt søker de å skremme deg nok opp til å anerkjenne at de er der, men ikke så mye at du søker å bannlyse dem (f.eks. via en eksorsist). Du kan sammenligne det med en slags interdimensjonal stalker som ikke vil du skal gå til politiet, men samtidig vil du skal vite at vedkommende er der. Som regel er det best å bare anerkjenne dens eksistens. F.eks. kan du hviske ut: "Jeg vet at du er der" dersom det blir for intenst i ny og ne. 

Huff.. Høres litt sånn ut. Var i tyrkia på ferie med en venn og dette er det sykeste. Jeg var alene i stua mens vennen min pusset tennene. Idét han pusset tennene, begynte det å romstere rundt på veggen. Som om noen løp på veggene. Jeg måtte løpe ut fra hotell rommet og ut i gangen, der var alt rolig. Dette er nå 15år siden. Har blitt roligere nå, med unntaksvis et omsorgssenter jeg jobbet på for ett år siden.. Om natten begynte den samme uroen igjen. Satt med sterk hjertebank og panikk. Følelse av negativ energi... Er jeg overfølsom ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff.. Høres litt sånn ut. Var i tyrkia på ferie med en venn og dette er det sykeste. Jeg var alene i stua mens vennen min pusset tennene. Idét han pusset tennene, begynte det å romstere rundt på veggen. Som om noen løp på veggene. Jeg måtte løpe ut fra hotell rommet og ut i gangen, der var alt rolig. Dette er nå 15år siden. Har blitt roligere nå, med unntaksvis et omsorgssenter jeg jobbet på for ett år siden.. Om natten begynte den samme uroen igjen. Satt med sterk hjertebank og panikk. Følelse av negativ energi... Er jeg overfølsom ? 

Hvis det er snakk om en demon, er du ikke overfølsom. En demon gjør seg bemerket, uansett hvor lite eller mye følsom du er. Men det er verdt å huske på at demoner lever en smertefull tilværelse, og det beste du kan gjøre er å møte dem med anerkjennelse og kjærlighet. De vet bare ikke bedre enn å gjøre sånne ting som du beskriver, og det er egentlig mest synd i dem. Som sagt så er de som regel ikke farlige. Det er farligere å kjøre bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvis det er snakk om en demon, er du ikke overfølsom. En demon gjør seg bemerket, uansett hvor lite eller mye følsom du er. Men det er verdt å huske på at demoner lever en smertefull tilværelse, og det beste du kan gjøre er å møte dem med anerkjennelse og kjærlighet. De vet bare ikke bedre enn å gjøre sånne ting som du beskriver, og det er egentlig mest synd i dem. Som sagt så er de som regel ikke farlige. Det er farligere å kjøre bil.

Skal jeg si høyt; gå bort? Høres sykt ut😅, men hørt at det hjelper. Hvorfor i all verden henger de seg på meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opplever det samme som deg, og litt til. Hvis jeg ber de gi seg, så gir de seg for en periode. Hos meg var det samboer som er veldig lite «mottakelig»/skeptisk, som fikk merke det. Det begynte å skje ting når han var alene i stedet for meg meg, som om «noen» ville bli anerkjent av han også. Han ble omvendt for å si det sånn. Når vi satt og snakket om å flytte fra hverandre, like før vi faktisk flyttet fra hverandre begynte en plante å gynge her også. Den stoppet også merkelig brått. Uten at jeg forstod hva det skulle bety. 

Uansett, følger denne for å se om noen som har noen spennende teorier melder seg

Anonymkode: b6595...5c3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/7/2022 at 6:58 AM, AnonymBruker said:

Helt fra jeg var liten jente har jeg merket skikkelser, tung energi, sett personer, orber, kjent fysisk kontakt ved senga osv. Er idag tidlig i 30årene og flyttet endel. Har merket en form for energi i alle hus jeg er i Vennene mine sier det er noe som følger meg. Jeg vet jeg er ekstremt mottakelig. I vonde perioder både hører jeg og ser mer. Nå nettopp, kl 06 hørte jeg noe rulle i overetasjen. Var sikker på at det var sønnen min som stod opp og jeg begynte å prate med han. Neida, han sov. Da jeg gikk ned skjedde det igjen, det var så tydelig at jeg fikk gåsehud.

Det aller meste er uforklarlig. Som en plante i huset plutselig vaier av seg selv, meg og ei venninne ble vitne til det. Som om noen plutselig røkket i planten. (Ingen gjennomtrekk nei). 

Så hva tenker dere? En bestefar eller bestemor? Eller helt andre...? Jeg blir igrunnen litt tappet av dette..🙄 

Hilsen kv32. 

Jeg har aldri opplevd slikt, men enkelte områder kan ha sterke energier av forskjellige slag. I tillegg er sinnet en mektig kraft som lett kan omtolke naturlige ting til hva vi følelsesmessigst beskjeftiger oss med. Det betyr ikke at alt er feil, men en del kan være det. Folk som har sett mye skrekkfilmer og overnaturlige ting i sitt liv har en mye mer utvidet fantasi enn de som ikke har det, f.eks. Det finnes også et berømt sitat som sier at: vi ikke ser ting slik de er, men slik vi er.

Uansett ser det ikke ut til at du har det noe greit med det her, og jeg tviler ikke på at opplevelsene dine er reelle, men det er sikkert ikke noe farlig så lenge ikke veldig negative ting skjer.

Jeg ville ha flyttet inn i en nyere moderne blokkleilighet uten flere etasjer og mye historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Be til Jesus, så vil du aldri oppleve noe sånt igjen.

Anonymkode: 32f13...642

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du skal snakke med en psykolog.

Endret av Fridiskusjon.no
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker som personen over her, at du kunne trengt litt terapi. Det finnes ikke demoner eller spøkelser som "hekter" seg på deg. Alt er fantasi ❤

Anonymkode: 50951...694

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Du sier at du ser mer i vonde perioder, dette kan jo tyde på at du kanskje får hallusinasjoner av stress eller angst. Noen er mer disponert for dette enn andre. Hvis du synes det blir slitsomt ville jeg vurdert å oppsøke lege for en vurdering.

Vær særlig obs på å oppsøke hjelp hvis du skulle oppleve en livskrise. Greit å ha det i bakhodet hvis det plutselig baller veldig på seg med intense opplevelser.

Anonymkode: 0853f...d0c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men hva er en demon? Er det en avdød som har havnet på et dårlig sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøyemeg skrev (4 minutter siden):

Men hva er en demon? Er det en avdød som har havnet på et dårlig sted?

I kristen tradisjon er demon en slags engel med negativt fortegn. 
«Satan og hans demoner». 
Kristne tror ikke på spøkelser, det er helt typisk at de mener det er demoner i stedet.

Som om det er noe bedre liksom…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...