Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Folk kommer LØPENDE til skjermen hvis de får ferten av noe som har med trygd eller aap å gjøre. De kan ikke svare på det det blir spurt om, de må bare presse frem meningen sin om disse stønadene, gang på gang. 
At de ikke blir lei og finner seg noe annet å henge seg opp i!

Anonymkode: cd834...cf5

Svare på det det blir spurt om, altså når pengene kommer inn på ts sin konto i dag? Jeg har trygd selv, men dette er jo bare rør fra ts sin side. 

Anonymkode: dd3cd...477

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine har ikke kommet, Handelsbanken 🙈 Håper fortsatt…

Anonymkode: 2b44c...1c4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mine har ikke kommet, Handelsbanken 🙈 Håper fortsatt…

Yesss, der kom det, skattefritt til og med. Wææ jeg er helt kvalm av stress. Det er noe med å ikke ha kontroll, tror jeg + at det er mindre å rutte med. Og kanskje ispedd litt dårlige erfaringer fra tidligere forglemmelser fra NAV sin side. Men uansett, hurra og nå kan dere andre slutte og irritere dere til mandag om 2 uker..

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Yesss, der kom det, skattefritt til og med. Wææ jeg er helt kvalm av stress. Det er noe med å ikke ha kontroll, tror jeg + at det er mindre å rutte med. Og kanskje ispedd litt dårlige erfaringer fra tidligere forglemmelser fra NAV sin side. Men uansett, hurra og nå kan dere andre slutte og irritere dere til mandag om 2 uker..

På tide å brenne masse penger for så å være blakk i 2 uker.

Anonymkode: 0a76b...2ad

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Slutte og irritere oss til mandag om 2 uker da skal lage ny tråd? 😅 er mye annet og irritere seg over vet du. Du kan jo kanskje legge av litt av det du fikk ekstra da, så slipper du stress og irritasjon mandag om 2 uker. 

Anonymkode: dd3cd...477

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

om 2 uker? jeg er blakk igjen nå 2 timer etter jeg fikk utbetaling 😂

Anonymkode: 39d6a...0ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

om 2 uker? jeg er blakk igjen nå 2 timer etter jeg fikk utbetaling 😂

Anonymkode: 39d6a...0ed

Er ikke mange kr igjen på min brukskonto heller, men har fordelt pengene på regninskontoen og forbrukskonto, så jeg skal da klare meg 😄 

Nå som vi er ferdig med AAP for denne perioden, er det noen som vet om KLP også er skattefri i juni? 

Anonymkode: a87b9...010

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som venter å blir gal?

Anonymkode: c7274...eb8

AnonymBruker
Skrevet

Voldsomt til mas om den aap’en da. Hvor mange tråder skal det bli her om det nå?

Anonymkode: 7d1da...682

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Voldsomt til mas om den aap’en da. Hvor mange tråder skal det bli her om det nå?

Anonymkode: 7d1da...682

Samme sier jeg, det MÅ JO GÅ AN å fortsette å skrive i samme tråd? 🙄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Går helt fint. Gal blir jeg ikke av dette.

Logisk nok.

Anonymkode: 9420c...a40

Skrevet

Jeg fikk idag 15.50 ☺️ Er du sikker på at du sendte meldekort? Eller om rett og slett ikke har utbetaling før mandag igjen?

AnonymBruker
Skrevet

Du burde kanskje ro deg ned litt og les på meldekortet. Det er ingen garanti at du skal få pengen i dag. Det tar 2-3 virkedager eller noe. Husker ikke eksakt, men mener det er det som står på meldekortet. 
Når de dagene har gått, DA kan du begynne å mase. Men ikke her, men hos NAV for vi kan ikke gjøre noe som helst til å hjelpe deg. Det er flere tråder her inne om det samme. Lær deg å sjekke første siden på økonomi rommet før du lager en tråd.

Anonymkode: d08d0...0ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Noen andre som venter å blir gal?

Anonymkode: c7274...eb8

Nei, jeg fikk det kl 16:00, som alle andre. Hvis du har sendt meldekort for sent, så får du i morgen. 

Anonymkode: 673bb...d06

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet?

Anonymkode: 60394...d75

AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene. Enda en tråd. 
det KAN ta inntil 3 arbeidsdager før man får pengene, selv om man stort sett får det første arbeidsdag. Sånn. 

Anonymkode: 724af...2e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi det var helligdag på mandag...de kommer nok snart :)

Anonymkode: 367ca...b58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...