Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han ble sammen med denne dama omtrent en uke etter det ble slutt på vårt 20 års ekteskap med tre barn. De ble kjempeseriøse med en gang, barna presentert, ferier sammen og full pakke. Har hørt at de snakker om å flytte sammen (det har nå gått et år). For noen måneder siden sa venninnen min at hun hadde sett han på Tinder. Jeg ga beskjed til han fordi jeg regnet med at han hadde glemt å deaktivere den (dette var nesten et år ut i forholdet). Han sa han slettet appen for et år siden og ikke brukte den.  Jeg har nå begynt å bruke Tinder selv. og får beskjed om at profilen min vil bli skjult om jeg ikke er aktiv der på noen uker. Dvs han løy om at han ikke var aktiv på Tinder. 

Forrige uke dukket han opp i en annen datingapp som «aktiv i dag». Venninnen min så han også. Det er ikke slutt med dama. 

Jeg er jo sår fordi han «erstattet» meg veldig raskt med henne og har på 123 skaffet seg en ny familie, og jeg har så lyst til å fortelle dama hans dette (jeg har screenshot av profilen hans). Jeg nevnte det for han selv i dag, og han prøvde først å lyve seg ut, men så til slutt bare skyldig/flau ut og ville ikke si noe. Jeg sa at når både jeg og venninnen min finner han, er sjansen stor for at også dama får vite det etterhvert. Så jeg sa det for å «hjelpe» han. 

Men jo mer jeg tenker på det, jo mer drittsekk synes jeg at han er. Han er livredd for å være alene, så antagelig ser han etter noe annet før han dumper dama, eller han bare er der for å booste egoet sitt, evt være utro. Får så lyst til å fortelle dama hans - som jeg ikke kjenner for øvrig. Hva gjør jeg? 

Han er for øvrig drittsekk på flere områder, han mishandlet meg psykisk og seksuelt i flere år i løpet av ekteskapet. 

Anonymkode: 55898...543

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjempeseriøse etter en uke? Du skjønner sikkert at han har hatt henne på si over lengre tid. 

Nå er det hennes tur til å bli bedratt.

Vet ikke helt hva jeg ville gjort. Hun har sannsynligvis vært elskerinnen til mannen din før det ble slutt mellom ham og deg, så hun fortjener egentlig ikke hjelp fra deg, men kanskje du skulle gitt henne et hint.

Skap avstand til den karen der, det er synd at dere har barn sammen, for da blir du dessverre tvunget til å ha litt med ham å gjøre. Ivareta barna oppe i dette rotet, det er synd de må oppleve dette.

Anonymkode: 2e5c3...4e4

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde gitt beskjed. 

Har og en eks som jeg bodde med i 3-4 år. Og dama til kameraten hans, har ei venninne som hadde godt øye til min eks samboer. Og da hun fant ut at vi hadde gjort det slutt, pga jeg var alvorlig psykisk syk den gangen ikke fordi vi ikke var glad i hvitt. Så tok hun kontakt, å min eks er også livredd for og være alene. Snau uke etterpå var det kjærester. Og de første mnd etter vi slo opp, hadde vi sex to ganger, å han holdt meg på gress. (Jeg var som sagt syk og tenkte ikke over hun nye dama) hadde det vært nå så hadde jeg gitt beskjed til henne. 

Og han ser ikke en fremtid med henne, de gjør nesten ingenting sammen utenom og spille PC spill som han fikk henne med på. Han sier at han med henne, tar dag for dag. Og hun har et barn på 11 år og ønsker seg et til. Og gifte seg. Og han nekter, selvom han ønsket dette med meg før. 

For en dust 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tviler egentlig på at han møtte henne før det ble slutt, for han ville at jeg skulle gi han nye sjanser hele tiden før jeg sa fullstendig stopp. Uavhengig av all annen dritt har jeg ikke tenkt på han som en utro type, men han er livredd for å være alene. Så jeg tenker det kan være sannsynlig at han leter etter «noe bedre» enn hun han er sammen med nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er en sexapp. Mange single som har sex så kanskje han vil oppleve litt rettferdighet?

Anonymkode: df115...83a

AnonymBruker
Skrevet

En fyr som mishandler damer = gi beskjed til ny kjæreste/samboer

En fyr som ligger rundt = ikke din business å gi beskjed til noen

Anonymkode: 41ddd...e56

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I og med dere har felles barn, hadde jeg blandet meg utenom. For fredens skyld.

Ellers sagt det.

Anonymkode: 9e46a...ab7

• Liker 1
Skrevet

Å sladre om eksens eventuelle utroskap  slår bare tilbake på deg selv. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I og med dere har felles barn, hadde jeg blandet meg utenom. For fredens skyld.

Ellers sagt det.

Hva betyr "å blande seg utenom"? 🤔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han er en god far, så hadde jeg gitt f i hva annet han driver på med. 

Anonymkode: 971fe...7a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så lenge han er en god far, så hadde jeg gitt f i hva annet han driver på med. 

Anonymkode: 971fe...7a2

Menn som driver på sånn er sjeldent gode fedre.

Anonymkode: 6d9b0...8ee

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gi slipp å gå vidre. Ikke nødvendig å være bitter, hatefull og full av hevnlyst. Hvorfor gjøre mer skade når det vil gå av seg selv hvordan han lever. Sannheten kommer av seg selv uten at du trenger gjøre noe fordi du er hevnlysten. Det vil ramme deg selv.

Anonymkode: 36709...479

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han ble sammen med denne dama omtrent en uke etter det ble slutt på vårt 20 års ekteskap med tre barn. De ble kjempeseriøse med en gang, barna presentert, ferier sammen og full pakke. Har hørt at de snakker om å flytte sammen (det har nå gått et år). For noen måneder siden sa venninnen min at hun hadde sett han på Tinder. Jeg ga beskjed til han fordi jeg regnet med at han hadde glemt å deaktivere den (dette var nesten et år ut i forholdet). Han sa han slettet appen for et år siden og ikke brukte den.  Jeg har nå begynt å bruke Tinder selv. og får beskjed om at profilen min vil bli skjult om jeg ikke er aktiv der på noen uker. Dvs han løy om at han ikke var aktiv på Tinder. 

Forrige uke dukket han opp i en annen datingapp som «aktiv i dag». Venninnen min så han også. Det er ikke slutt med dama. 

Jeg er jo sår fordi han «erstattet» meg veldig raskt med henne og har på 123 skaffet seg en ny familie, og jeg har så lyst til å fortelle dama hans dette (jeg har screenshot av profilen hans). Jeg nevnte det for han selv i dag, og han prøvde først å lyve seg ut, men så til slutt bare skyldig/flau ut og ville ikke si noe. Jeg sa at når både jeg og venninnen min finner han, er sjansen stor for at også dama får vite det etterhvert. Så jeg sa det for å «hjelpe» han. 

Men jo mer jeg tenker på det, jo mer drittsekk synes jeg at han er. Han er livredd for å være alene, så antagelig ser han etter noe annet før han dumper dama, eller han bare er der for å booste egoet sitt, evt være utro. Får så lyst til å fortelle dama hans - som jeg ikke kjenner for øvrig. Hva gjør jeg? 

Han er for øvrig drittsekk på flere områder, han mishandlet meg psykisk og seksuelt i flere år i løpet av ekteskapet. 

Han kommer til å gi henne samme forklaring evt at du har et gammelt bilde. Da får du få venninnen din til å filme bildet og filme at du går på detaljer for når du tok bildet. 

Jeg ville absolutt sendt det til henne å skrevet at du ikke ønsker at andre skal gå igjennom det samme som deg, uansett hva du føler rundt deres fortid. 

Anonymkode: a8f5e...f15

Skrevet

Du risikerer samarbeidet ditt med han ang barna. Så jeg hadde gitt f. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Få ei venninne av ei venninne til å sende, kanskje noen du ikke er venn med på sosiale medier.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Alauda said:

Hva betyr "å blande seg utenom"? 🤔

Å ikke blande seg inn. Min norsk er ikke helt på topp (ikke din evne til å forstå ting en smule utenfor boksen heller😉)

AnonymBruker
Skrevet

La det ligge! Han graver jo sin egen grav, behøver du virkelig å hjelpe han? 

Anonymkode: 0a268...1f1

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de har åpent forhold?

Anonymkode: 3c1cd...bbd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kanskje de har åpent forhold?

Anonymkode: 3c1cd...bbd

Så mange som svarer dette og likevel er det så sjeldent.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Print ut bilde på ark av scrreenshot sammen med dato for når det er tatt. Legg i konvolutt med hennes navn og legg i postkassen. Rimelig anonymt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...