-Fisken- Skrevet 11. november 2005 #1 Skrevet 11. november 2005 Har lyst på enten x-box eller playstation. Det er viktig at det er mulig å spille dvd på den. Hvem burde jeg kjøpe? Hva er egentlig forskjellen på x-box og playstation?
iviking Skrevet 11. november 2005 #2 Skrevet 11. november 2005 Vent ihvertfall til Desember, da kommer xbox 360 (xbox 2)
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #3 Skrevet 11. november 2005 Ja, skal det, for skal ønske meg en av delene til jul. Men hadde vært greit å vite hvem jeg skal ønske meg
Litt Lost Skrevet 11. november 2005 #4 Skrevet 11. november 2005 (endret) Jeg valgte x-box da den kom for noen år siden, sambo ønsket psx. Vi er begge glade vi tok x-box. Den er så mye mer enn en spillmaskin, og med chip har vi lastet ned all verdens spill. På maskinen har vi nå ca 200 spill. Vi har en ekstra disk med musikk og filmer som vi ser på og lytter til via x-box og får dermed lyden fra gode høytalere. Så det er et helt mediesenter vi sitter med. Mye ekstra er puttet inn i den boxen, en chip, større lagring, til og med et display så en ser hva som spilles. Tror ikke alt dette er mulig med en psx. Men for å få dette, må mer penger spyttes inn og en god del datakyndighet Jeg vet bare om mulighetene til en x-box. Jeg vet ikke hvordan dette er på psx. Vi kommer ikke til å kjøpe ny x-box med det første. Ikke før den er chippevennlig. Må bare legge til: da vi dikuterte hva type maskin var hans argument at psx har større spillutvalg. Mulig det er rett, men vi har aldri savnet et eneste spill! For utvalget til x-box er enormt og de viktigste spillene kommer til x-box også. Men kanskje spillmarkedet til x-box ble større enn antatt? Endret 11. november 2005 av Litt Lost
-Fisken- Skrevet 11. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2005 Ja, skal det, for skal ønske meg en av delene til jul. Men hadde vært greit å vite hvem jeg skal ønske meg ← Ja, dette var jo meg da. Litt lost: takk for svar. hm.. Jeg hadde ikke tenkt til å legge så mye penger i det egentlig.
Litt Lost Skrevet 11. november 2005 #6 Skrevet 11. november 2005 Uansett er det x-box som ligger mitt hjerte nært. Så det er min anbefaling Jeg anbefaler deg uansett å sette en chip i den hvis det blir mulig. Dette er det mange som gjør, koster vel 500 for arbid og kanskje 500 for chip (dette er priser på den gamle maskinen, hvem vet hvordan det vil bli på den nye). Med chip kan du se kopierte/nedlastede filmer, alle soner på dvd.
Nella Skrevet 11. november 2005 #7 Skrevet 11. november 2005 Vi har chippa ps2 og det ligger også drøssevis med spill til den på nett. Ps2 har mer "underholdningsting" til seg som singstar, eyetoy og det nyeste spørrespillet Buzz som foreløpig er i musikkquiz og kommer i flere varianter utover neste år. Utrolig morsomt spill. Mye bra vorspielunderholdning ¨
iviking Skrevet 11. november 2005 #8 Skrevet 11. november 2005 men for all del vent til neste genrasjons maskiner kommer!!!!
-Fisken- Skrevet 11. november 2005 Forfatter #9 Skrevet 11. november 2005 men for all del vent til neste genrasjons maskiner kommer!!!! ← De er jo sikkert rådyre.. Vil gjerne ha det så rimlig så mulig, hvis jeg i det hele tatt skal kunne drømme om å få en av delene til jul, kan ikke prisen ligge langt over tusen-lappen.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #10 Skrevet 12. november 2005 Vi har chippa ps2 og det ligger også drøssevis med spill til den på nett. Ps2 har mer "underholdningsting" til seg som singstar, eyetoy og det nyeste spørrespillet Buzz som foreløpig er i musikkquiz og kommer i flere varianter utover neste år. Utrolig morsomt spill. Mye bra vorspielunderholdning ¨ ← Mye morro her ja, pluss dansespill og treningsspill I tillegg har vel playstation flere barnevennlige spill hvis du har barn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå