Gå til innhold

Partneren vil ha sex og ikke jeg etter mange år med seksuell frustrasjon (langt)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen her tilsier så vil partneren nå ha sex, men jeg har mistet all form for lyst på partneren. Det byr meg faktisk i mot etter alt som har vært dritt de siste årene. 

Han møtte meg som alenemor for mange år siden. Han hadde lite seksuell erfaring og jeg hadde en god del mer og generelt sett en høyere lyst enn han. Vi var kjærester, samboere og til slutt gift. Han ble aldri glad i barnet mitt og de kræsjet sammen mange ganger. Da barn nr 2 kom ble situasjonen bare verre. De siste 7 årene har han hatt manglende sexlyst og jeg har forsøkt alt jeg kan for å vekke den, tenne han, opprettholde forholdet med kyss og kos selv om han ikke vil det. Jeg kan huske at han har gitt meg 3 komplimenter på 11 år. Resten av tiden har det bare vært kjefting og negative ting. Har blitt avvist av han på alle plan, han har fornedriget meg det groveste og forsøkt å knuse alt av selvtillit. Til slutt fikk jeg nok og når han nå forsøkte seg på sex strittet ethvert fiber i kroppen seg og jeg gikk vekk fra han. 
Jeg kan gå med på å bo her og være forelder, men for min del er ekteskapet nå dødt eller alle disse årene. Ikke hatt samtalen enda, men må vel ha den i løpet av de neste dagene. Råd tas gjerne i mot.

Anonymkode: 8505b...69a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husk at det nå kan virke som han gjorde et forsøk på å gi deg noe av det du skriver at du har savnet hos ham. Vi mennesker er nå slik anlagt at vi er oss selv nærmest og ser situasjonen ut i fra oss selv. Du mener altså at dine grunner for å avstå fra nærhet nå er god nok, mens hans grunner for å avstå fra nærhet tidligere ikke har vært god nok.

Om du tar samtalen så vær klar over at den kan ende med samlivsbrudd. Noe som kanskje heller ikke hadde vært så dumt gitt at du skriver at ekteskapet er dødt fra din side. 

Anonymkode: 504c2...097

AnonymBruker
Skrevet

Dette skulle jeg gjerne hørt den andre siden av saken om før jeg kommenterte, men kan allerede tenke meg bare utifra det du selv skriver at du unnlater å ta med din rolle i det hele. Du skriver han kjefter og er fornedringende. Men du skriver ingenting om deg selv. Jeg finner det svært usannsynlig at du selv har vært en kjærlig og omsorgsfull partner som kune har gjort de riktige tingene, mens han bare har tråkket på deg. 

Anonymkode: 62b40...e77

Skrevet

Hvorfor være sammen med noen man ikke liker? 🤔

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (1 time siden):

Hvorfor være sammen med noen man ikke liker? 🤔

Det er veldig mange som bor sammen med en partner man ikke liker. Begrunnelsen? «Barna» så klart😂👎🏻

Anonymkode: f43a9...143

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er veldig mange som bor sammen med en partner man ikke liker. Begrunnelsen? «Barna» så klart😂👎🏻

Anonymkode: f43a9...143

Enkel unnskyldning. Som om det er så bra for barna at de bor med foreldre som ikke liker hverandre og bare kjefter 🙃

Anonymkode: 7c151...285

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...