Gå til innhold

Ny vaskemaskin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe ny vaskemaskin og tørketrommel. Noen som har gode erfaringer med noe og kan anbefale noe? Jeg vil altså ha en av hver og ikke kombi😊 kapasitet minst 8 kg som vasker rent og som er pålitelig og trygg😊

Anonymkode: 8d204...fc4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Miele

Anonymkode: 1c9f8...a2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Miele

Anonymkode: 1c9f8...a2a

Miele er oppskrytt. Akkurat som så mye annet som selger pga navnet.

TS: kjøp en maskin innenfor ditt budsjett, men ikke så dyr at det føles som du er rundlurt om den streiker etter 5 - 6 år. Min siste Miele, til kr 13 000, har det vært mye problemer med. Nå, etter 9 år, når den nok snart sluttstreken. Neste gang legger jeg meg på en helt annen pris, og tar hvert år etter 6 år som en bonus.

Anonymkode: 71784...bf7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Miele vaskemaskin og tørketrommel. Vaskemaskinen har jeg hatt i 17 år og tørketrommelen i 12 år. De fungerer fortsatt perfekt 

Anonymkode: 863a4...c4e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Bosch serie 6, både vaskemaskin og tørketrommel. Det hadde jeg også før jeg kjøpte nytt sist høst. De forrige sa takk for seg etter ca 20 år. 

Anonymkode: f4f07...070

Skrevet

Har AEG 7-serie vaskemaskin og 9-serie tørketrommel. Veldig fornøyd, gjør jobben godt og bruker veldig lite strøm på eco-programmer. Sørg for å kjøpe tørketrommel med varmepumpeteknologi, da sparer du masse strøm

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (12 timer siden):

Har AEG 7-serie vaskemaskin og 9-serie tørketrommel. Veldig fornøyd, gjør jobben godt og bruker veldig lite strøm på eco-programmer. Sørg for å kjøpe tørketrommel med varmepumpeteknologi, da sparer du masse strøm

Jeg har lest om noen som har hatt problemer med dårlig skylling på aeg og electrolux. Har du merket noe til det? Mulig det er forskjell på modellene 

Anonymkode: 8d204...fc4

Skrevet

Det handler vel mest om hvor mye vaskemiddel folk bruker... Det er ikke hensiktsmessig å bruke dobbelt så mye som nødvendig og tømme Mjøsa på veien til rent tøy

Har ikke merket at det er såpe igjen i tøyet

Skrevet

Vi har samsung, både vaskemaskin og tørketrommel.

Kjempefornøyd med de.

9 kg kapasitet på begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...