-Fisken- Skrevet 11. november 2005 #1 Skrevet 11. november 2005 Noen som vet om et hyggelig utested i Lillehammer med 18 årsgrense?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #2 Skrevet 11. november 2005 Det er vel bare to utesteder i Lillehammer. Brenneriet med 20 års grense og den andre med 18 . Lenge siden jeg "bodde" der, så jeg kommer ikke på utestedet i farta. *Mimre tilbake fra tiden som sambandssoldat*
Rusjenten Skrevet 12. november 2005 #3 Skrevet 12. november 2005 Det er da mere enn 2 utesteder i Lillehammer?? Det er over 10. Jeg husker ikke navnet på alle sammen. Noen er: Felix Nickers Marcello Håkons Lille Blå Rundt brua så er det masse!!
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #4 Skrevet 12. november 2005 Felix er best:-) Var det i hvert fall da jeg bodde i byen for noen år siden - plassen har mer atmosfære enn så godt som alle andre puber jeg har vært på ellers i landet og verden... Men det er mer pub enn diskotek, da. Husker ikke hvilke sånne diskosteder som hadde attenårsgrense...
-Fisken- Skrevet 13. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2005 Felix er best:-) Var det i hvert fall da jeg bodde i byen for noen år siden - plassen har mer atmosfære enn så godt som alle andre puber jeg har vært på ellers i landet og verden... Men det er mer pub enn diskotek, da. Husker ikke hvilke sånne diskosteder som hadde attenårsgrense... ← Det var der vi endte opp. Koselig sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå