Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt lyst til å reise til london, og jeg elsker julemarkeder 😄 Skal jeg klinke til å reise til london i jula?

Noen som har vert i london i desember, anbefaler dere det eller ikke? Er det oppskrytt osv? 

Anonymkode: 004b8...0c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker London i jula, juleenglene i Regent street, julemarked på Leicester square. I fjor lukket de ned grunnet omicron, så da ble det bare sorgen til slutt. Forhåpentligvis noe annet i år.

Anonymkode: 5beb9...b3a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært i London før jul, det var helt nydelig - bortsett fra at det regnet hele tida :P 

Men fikk med meg Harrods bl.a, og wow for en nydelig avdeling med julepynt det var :)  vi gikk mye på Oxford street og Marks and Spencer, obligatorisk. For meg som elsker julepynt var det jo som å komme til himmelen 😄 

Nå fikk jeg jammen meg lyst på en tur til London igjen..  :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Måneskinn skrev (9 timer siden):

Jeg har vært i London før jul, det var helt nydelig - bortsett fra at det regnet hele tida :P 

Men fikk med meg Harrods bl.a, og wow for en nydelig avdeling med julepynt det var :)  vi gikk mye på Oxford street og Marks and Spencer, obligatorisk. For meg som elsker julepynt var det jo som å komme til himmelen 😄 

Nå fikk jeg jammen meg lyst på en tur til London igjen..  :)

Ååå julepynt ja 😄 Elsker det. Takk for svar, høres fantastisk ut 😊

Skrevet

London er alltid bra, men det er noe helt magisk med London i desember 🤩

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i London desember 2019, i én hel uke, det anbefales virkelig! Jeg har vært der før, men London i desember som Ginny skriver, er noe helt eget og magisk. Det store Winter Wonderland-markedet i Hyde park, og markedet på Leicester Square er must begge to❤️

Jeg har vært på julemarked i Berlin også, og begge deler er fantastisk❤️

Anonymkode: 15e65...c4f

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, Måneskinn said:

Jeg har vært i London før jul, det var helt nydelig - bortsett fra at det regnet hele tida

Se på deres nedbørstatistikk, regner ikke hele tiden. Ikke mer nedbør enn Oslo i desember. De har mer regn, men Oslo mer snø.

Anonymkode: 29d39...72c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd i London og opplevd jul der. Mega koselig. Masse julemarkeder, flott dekorerte juletrær. Prima shopping.
Du finner alltid liv på pubene der, om du reiser alene og søker selskap. Ulempen er mye folk på markeder og shopping.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Se på deres nedbørstatistikk, regner ikke hele tiden. Ikke mer nedbør enn Oslo i desember. De har mer regn, men Oslo mer snø.

Men herregud da.. Det regnet hele tiden da jeg var der! Det var det jeg mente. Drit I statistikken da, det kan jo være avvik... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2022 den 23.43):

Har alltid hatt lyst til å reise til london, og jeg elsker julemarkeder 😄 Skal jeg klinke til å reise til london i jula?

Noen som har vert i london i desember, anbefaler dere det eller ikke? Er det oppskrytt osv? 

Skal du feire jul der eller reise før jul? 

Anonymkode: 23f83...369

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært redd for avlysning pga covid 😳

Ellers har jeg vært i London flere ganger før jul, bodde i England og da ble det av og til sånn. Liker jul i England, og liker London i Desember. 

Anonymkode: 95f0e...033

Skrevet

Jeg har  vært i London mange, mange ganger i desember. Det er veldig julekoselig og fint💕Men veldig mye folk da! Ha gode joggesko😊Men dra! Det er kjempefint. 

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i London mange ganger før jul, gjerne i slutten av november. Sist gang i fjor 😉 Da gadd vi ikke Winter Wonderland, men var på noe i Seven Dials som var veldig koselig. 

Anonymkode: 4fab4...ef1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...