Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Baby er 3 mnd og sover veldig mye. Hun blir fort overtrøtt og da kan hun skrike i flere timer hvis hun ikke finner roen. Har en gutt på 2.5 som syntes det er veldig stas med lillesøster og skal være på henne hele tiden. Det er selvfølgelig koselig, men utrolig slitsomt når det går utover søvnen hennes som gjør ting vanskeligere for meg spesielt på kveldene. Vært langhelg nå og det eneste fokuset har vært på baby og søvn, for hun får ikke fred fra storebror.. Han skal kose, tulle, leke, dra i føttene, "vugge" vogna, kile, gi koseklut i ansiktet. Han roper og hyler, skrur på lys og løper rundt akkurat som en gutt på 2.5 skal. Hvis jeg tar med baby på ett annet rom løper han rundt og roper på oss og vil være med. Låser jeg døra banker han på og roper. Jeg blir sprø snart.

Nå er nok en kveld hvor baby er overtrøtt og ikke klarer å sovne. Kjenner jeg blir så forbanna på eldste selv om han ikke kan noe for det, han gjør det jo bare for å være inkludert. Det bare ødelegger hele kvelden/natta for meg og all sjanse for bittelitt egentid. Gruer meg allerede til neste helg... vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: d46d7...861

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er far? Her får ikke eldste (3 år) komme inn på rommet om jeg legger babyen, eller sover selv. Vi vente henne til der i svangerskapet når jeg var mye utslitt og måtte sove på dagtid. Hun er veldig mammadalt, så i starten ble det en del gråt når hun ikke fikk gå å finne meg/ inn til meg, men nå forstår hun det på et helt annet plan. Pappaen måtte distrahere henne den første tiden og han måtte tåle gråt når hun ikke fikk være med meg. 

Anonymkode: 8138b...c33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er far ja? Far kan ta babyen, så kan du ta storebror? Storebror har fått livet sitt snudd opp ned, og kunne sikkert hatt godt av litt udelt oppmerksomhet!

Anonymkode: 37fa1...001

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor er far ja? Far kan ta babyen, så kan du ta storebror? Storebror har fått livet sitt snudd opp ned, og kunne sikkert hatt godt av litt udelt oppmerksomhet!

Anonymkode: 37fa1...001

Udelt oppmerksomhet?!? Alle har ikke en jobb hvor far er hjemme hver kveld? Far kan ha vært syk? Ikke vet jeg, men å dømme ut fra dette, viser, tja, finner ikke ordet....

Anonymkode: 470d1...b40

AnonymBruker
Skrevet

Er her nr. 2 litt yngre, og i starten ble ikke lillesøster så plaget av alle lyder og hun sov i stuen, men nå har vi begynt å legge henne i vognen på terrassen når hun skal sove på dagtid, så kan storesøster herje inne. Eller at jeg/pappaen tar lillesøster på trilletur. Eller at jeg er hjemme med lillesøster og papapen tar storesøster med ut å leker/sykler/finner på noe gøy. En hel dag hjemme alle 4 blir bare slitsomt for alle parter. 

Anonymkode: 45e4b...07e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...