Gå til innhold

Jeg trenger anbefalinger!

Anbefalte innlegg

Gjest Vindelspev
Skrevet

Ansiktet mitt har blitt helt pussig i høst. T-sonen min er veldig oljete. Ellers er huden nokså myk, med unntak av lett tørrhet rundt nesa og tilløp til rødhet/irritasjon/urenheter på haka. Jeg er 20 år gammel.

Hvilke serier/spesifikke produkter vil dere anbefale meg? Altså til rens og dagkrem/nattkrem. Jeg har brukt den nokså fete A-creme i snart et år, og den har (frem til nå) fungert bra. Renser med noe algegelé-greier fra Bodyshop.

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Huden min forandret seg da jeg sluttet på pillen og gikk fra tørr til typisk kombinasjonshud slik du beskriver. Jeg prøvde meg litt fram og endte opp med Special Cleansing Gel fra Dermalogica kombinert med dag- og nattkremene fra Babors serie for blandingshud - Perfect Combination.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Jeg har også nettopp sluttet på pillen! :Nikke:

Takk for tips.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Babor har jeg ikke hørt om før, sitter og skal bestille på SN nå, der har de den dessverre ikke.

Skrevet

Jeg brukte den grønne serien(husker ikke navn) til oriflame en periode (i vår) og da var huden kjempefin!! Nå bruker jeg vitamin e serien fra body shop og synes egentlig ikke det hjelper så mye....

jeg mener jeg leste et sted at man kan kjøpe varer fra nettsiden deres nå?

Gjest Vindelspev
Skrevet

Kjøpe varer fra Body Shop på nett, eller Oriflame?

Skrevet

Oriflame

Litt rotete forklaring over kanskje ;)

Gjest Vindelspev
Skrevet

Jepp, der var det åpnet nettbutikk på www.oriflame.no. Takk! :)

Gjest Vindelspev
Skrevet (endret)
:forvirret: Du må betale hundre kroner for å få lov til å handle der... Endret av Vindelspev
Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Babor har jeg ikke hørt om før, sitter og skal bestille på SN nå, der har de den dessverre ikke.

Babor er et merke som selges hos hudpleiere. Dessuten så har de det på Essential Dayspa.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Skal prøve det, D!

Liten merknad, du må bare betale hos Oriflame om du vil bli medlem, ikke kunde.

Skrevet

Det beste du kan gjøre for huden din, er å spise riktig.

Skrevet

Så da kan man handle gratis der???

Da må jeg nok kjøpe meg den serien igjen...

Gjest Vindelspev
Skrevet
Det beste du kan gjøre for huden din, er å spise riktig.

Det har du nok rett i, men det kommer ikke til å skje. ;)

Gjest Vindelspev
Skrevet
Så da kan man handle gratis der???

Da må jeg nok kjøpe meg den serien igjen...

Forstod det sånn når du huket av for "kunde". Men porto på 55 kroner ved hver bestilling, da.

Skrevet

Den grønne Swedish care serien var det jeg brukte!

Men det avhenger sikkert litt av temperaturen ute også...

Tror jeg skal prøve den igjen for nå må jeg skrubbe huden min hver dag og det er iallefall ikke bra!

Skrevet
Det har du nok rett i, men det kommer ikke til å skje. ;)

Hvorfor ikke?

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Oi, Babor var dyrt. :forvirret:

Babor er dyrt, men samtidig veldig veldig drøy i bruk. Jeg kjøpte et såkalt reisesett hos hudpleieren min og synes det har holdt en evighet. Ofte har hudpleiesalongene til salgs slike sett med små pakninger i samme serie, slik at du får prøvd serien uten å ruinere deg på å kjøpe alt i stort før du vet om du liker det.

Hvis du bor i Oslo vet jeg at de har/har hatt slike sett hos Din hud og hårpleie i Holtegt på Majorstua.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...