AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Jeg er så lei meg i dag. Daglig har vi kamper og diskusjoner om alt mulig. Alt fra levering til bhg (hun vil ikke være der, gråter og vil hjem), ettermiddagene, kveldsstellet og leggingen. Hver gang det er overgang til noe, blir det bråk. Forbereder i god tid på alt som skal skje, setter klokken på og når den ringer så gjør vi det og det. Men ingenting hjelper. I dag var vi ute og spiste kvelds. Vi lekte ute i hagen før vi skulle inn og alt var bare bra. Helt til klokken ringte og vi måtte inn. Da låste det seg helt. Hun skulle ikke inn, hun skulle gå en tur alene hun, måtte ta hun i armene og gå inn med hun mens hun skrek. Det var liksom tannpusstid. Vi brukte 1,5 time på det. Hun fikk ikke ekstra tid pga hun tullet så mye, da var hun lei seg for det også. Til sammen har vi brukt 3 timer! Hva faen skal man gjøre? Jeg flytter vekk snart! Anonymkode: 1aa1e...a3a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Du er ikke alene. Jeg hørte på 15 min med ren skjær øredøvende hyling i dag før jeg overlot det til mannen. Hørtes ut som jeg tok livet av han selv om jeg bare satte krav om at han skulle på do. Du kan forsøke pokemon smile til tannpuss. Fungerer som oftest bra her på den delen. Ellers er det å ikke gi seg. Krevende periode, men det går over. Har en som er eldre så vet at det er et lys i tunellen (langt det fremme). Anonymkode: ba711...04b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du er ikke alene. Jeg hørte på 15 min med ren skjær øredøvende hyling i dag før jeg overlot det til mannen. Hørtes ut som jeg tok livet av han selv om jeg bare satte krav om at han skulle på do. Du kan forsøke pokemon smile til tannpuss. Fungerer som oftest bra her på den delen. Ellers er det å ikke gi seg. Krevende periode, men det går over. Har en som er eldre så vet at det er et lys i tunellen (langt det fremme). Anonymkode: ba711...04b Svigerinnen min sliter med sin ennå, hun er 10. så jeg ser ikke lyst på noen for å være helt ærlig. Blir ikke bedre når de er eldre fikk jeg høre. Så det er bare «å glede seg»🤔 Anonymkode: 1aa1e...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå