Gå til innhold

Gradvis mer blå negl?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter en joggetur for ca 10 dager siden har jeg hatt litt vondt i den ene tåen, og de siste dagene har neglen blitt gradvis mer blå. Jeg trodde at blå negl var noe som oppstår akutt? Jeg kan ikke huske å ha slått meg eller sparket inni noe, og vet heller ikke om jogging en var årsaken, men det virker sannsynlig. 

Det er forresten bare halve neglen som begynner å bli blå. Fra neglerot til neglespiss. 

Anonymkode: 3823d...efe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er nok ikke dette. Det er halve neglen som gradvis får en mørkere farge. 

Anonymkode: 3823d...efe

AnonymBruker
Skrevet

Ville nok fått en legevurdering. Men et trykk/press på neglen, pga. skotøy, kan lage en blødning som brer seg.

Anonymkode: e9727...021

AnonymBruker
Skrevet

Bare 10 dager siden joggeturen. Så tror jeg ville sett hvordan blåneglen utvikler seg i en eller to uker til .

Anonymkode: 9bb11...2a0

AnonymBruker
Skrevet

Har du trange sko eller noe? Jeg hadde noen trange sko når jeg var litt yngre, og fikk blå negl som resulterte til at jeg mistet neglene, og fikk nye negler på begge beina mine. Hvis det er årsaken, vil jeg si at det er helt jævlig i starten men dabber av etterhvert. Om det er betennelse, så bruk grønnsåpe. Jeg gikk 8 dager med smerte før jeg fikk høre om grønnsåpe trikset. Så fort jeg tok det, gikk det kjempefint 

Anonymkode: 57339...958

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...