Gå til innhold

Nå har jeg helt jævlig kjærlighetssorg......eller er det bare såret ego?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet et fyr i noen måneder, det har gått litt tid mellom hver gang siden han  jobber "off shor"  og i tillegg bor et stykke unna. Det er 15 år mellom oss, jeg er eldst. Han har vært veldig "på" hele tiden , invitert meg på middag med familie osv, jeg har funnet på unnskyldninger for å slippe unna dette seriøse siden jeg tenkte det aldri kunne bli oss, i løpet av denne tiden har jeg tenkt dette kun er sex og oppfordret ham til å få seg en dame slik at han kan få seg "et Liv".  Nå har han fått seg et liv og jeg er helt knust.....Hjelp meg !!! jeg forstår ikke min egen reaksjon,,, kjennes ut som tidenes kjærlighetssorg. Trodde ikke jeg brydde meg.....er dette bare såret ego?

Anonymkode: a3fd1...313

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ofte vondt å skyte seg selv i foten. Ikke gror det særlig godt heller, som regel aldri.

Kos deg videre!

Anonymkode: 1fc18...bf9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det gjør ofte vondt å skyte seg selv i foten. Ikke gror det særlig godt heller, som regel aldri.

Kos deg videre!

Anonymkode: 1fc18...bf9

😔det var hardt 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg er helt knust.....Hjelp meg !!! jeg forstår ikke min egen reaksjon,,, kjennes ut som tidenes kjærlighetssorg. 

Anonymkode: a3fd1...313

Du har vel kjærlighetssorg, da. Kanskje du håpte at han skulle insistere og si det var deg han ville ha? 

Anonymkode: 77c92...1dd

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor insisterte du på at han måtte skaffe seg et liv? Hvorfor kunne det ikke blitt dere?

Anonymkode: e0779...6e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...