AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 … om ei du hadde hatt en kortvarig affære med for en tid tilbake plutselig ringte deg og sa: »Hei, vil du se på stjernene igjen med meg?» (hint, hint!) Hvordan hadde du reagert? Jeg ser ingen mulighet for noe mer med denne fyren, og er ikke helt «der» for egen del heller, men jeg savner sex og nærhet så fryktelig… Vet ihvertfall at vi var kompatible på det området. K37 Anonymkode: 8283e...0d2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Ja hvorfor ikke?! Kan jo hende at mannen også tenker det samme og at et ønske om uforpliktende "stjernetitting" er akkurat det han også ønsker seg. 😉 Hva har du å tape på å prøve? Anonymkode: 3350e...c52 2
Gjest Hippokrates Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Oy, den var spenstig. En slik telefon er liksom alle single menns drøm 😄 Vet ikke hvordan jeg ville reagert. Det er alt etter situasjonen man står i, hvem som ringer og hvordan ting utspant seg sist mellom dere. Og skulle du til formodning få et nei, så trøst deg med at det er selvtillitssmurning de lux for hans del. Gå for det. Du har ingenting å tape. Verden har dessverre altfor lite av gode initiativ, så bryt normene
Katten.2.0 Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Jeg foretrekker litt mer selvtillit og elegant melding, men funker sikkert.
Doktor Dyregod Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 Det er så klart innenfor. Det er jo bare et spørsmål. Tror de fleste hadde satt pris på det 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei. Toget har gått. Anonymkode: c231a...463 Så kjedelig! AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja hvorfor ikke?! Kan jo hende at mannen også tenker det samme og at et ønske om uforpliktende "stjernetitting" er akkurat det han også ønsker seg. 😉 Hva har du å tape på å prøve? Anonymkode: 3350e...c52 Taper min ære hvis jeg blir avvist… skamfølelsen over å ha gjort «noe så uhørt», byrde jo skjønt at toget var gått, etc… Jo, det føles som å risikere noe! Cylon skrev (9 timer siden): Oy, den var spenstig. En slik telefon er liksom alle single menns drøm 😄 Vet ikke hvordan jeg ville reagert. Det er alt etter situasjonen man står i, hvem som ringer og hvordan ting utspant seg sist mellom dere. Og skulle du til formodning få et nei, så trøst deg med at det er selvtillitssmurning de lux for hans del. Gå for det. Du har ingenting å tape. Verden har dessverre altfor lite av gode initiativ, så bryt normene Takk! Ja, jeg vil egentlig bryte normen🙂 Katten.2.0 skrev (7 timer siden): Jeg foretrekker litt mer selvtillit og elegant melding, men funker sikkert. Interessant! Kan du utdype? Doktor Dyregod skrev (1 time siden): Det er så klart innenfor. Det er jo bare et spørsmål. Tror de fleste hadde satt pris på det Ikke sant - det er bare et spørsmål. Han står absolutt fritt til å takke nei. TS Anonymkode: 8283e...0d2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #7 Skrevet 7. juni 2022 Helt klart innenfor. Du er ikke skikkelig mann om du sier nei til sex… Anonymkode: cdbfc...2b3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #8 Skrevet 7. juni 2022 Eg hadde kjørt på viss viss personen var singel. Anonymkode: ce8be...490
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #9 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt klart innenfor. Du er ikke skikkelig mann om du sier nei til sex… Anonymkode: cdbfc...2b3 For et vassent innlegg. Anonymkode: ef6c8...62a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #10 Skrevet 7. juni 2022 Kjør på, ikke noe å tape, og personlig har jeg alltid fått ja på den forespørselen der. Etter å ha vært oppslukt i et forhold i noen år som har gått til helvete nå, så sitter jeg faktisk og blar litt i "den lille sorte" selv, for jeg blir så himla kåt av varmen at hele huden vibrerer etter kroppskontakt. Jeg vet hvem jeg vil ligge med igjen, og tenker jeg går for en melding på messenger/snap og bare starter med et helt standard hei, lenge siden, hvordan går det. Tror jeg kommer til å gjøre noe så kjedelig som å spørre om han vil ta en øl en dag. Vi vet jo begge hva jeg egentlig spør om her uansett, pluss det hadde vært genuint hyggelig å ta et par øl først og. Vi er kompiser som bare har pult en sjelden gang, aldri datet og aldri vært faste sexpartnere. Med andre kunne jeg kanskje bare skrevet "pule?" eller sendt nudes eller noe.. Folk er forskjellige og har forskjellige relasjoner og språk. Å se på stjernene kunne jeg aldri skrevet, men det er kanskje noe internt mellom dere? Anonymkode: e9555...fb3 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #11 Skrevet 7. juni 2022 Får å i det hele tatt kunne få til det du ønsker, må det være en viss grad av følelse i bildet. Er det ikke det, så desverre. Følelser er ikke lett å styre, det vet jeg. Har prøvd ut litt det med å kun ha sex, men…. Anonymkode: 175c2...f1e
BeLeven Skrevet 7. juni 2022 #12 Skrevet 7. juni 2022 Selvfølgelig er det innafor og veldig hyggelig! Litt underlig formulering, men det tror jeg ikke ville stoppe noen mann. Kjør på! 1
MuffinStud Skrevet 7. juni 2022 #13 Skrevet 7. juni 2022 Jeg trodde jeg hadde satt mer pris på en tekstmelding. Jeg tenker det er greit å være "forbi sjekking" og at to single personer kan hoppe rett til køys. Du sier riktignok ikke noe om hvorfor affæren var kortvarig, så det kan godt hende man hadde takket nei. Men jeg hadde ikke tenkt noe negativt over at en tidligere sexpartner har lyst til å ta et spontant lite treff. 1
Kargo Skrevet 7. juni 2022 #14 Skrevet 7. juni 2022 Det er innafor. Men helt ærlig, kan ikke dere kvinnfolk slutte med den der hintinga, og bare si det som det er, tror ikke menn ser på det som et overgrep og/eller trakassering. Hvis fyren er full av faen så kan du jo risikere at han stiller opp med en nyinnkjøpt stjernekikkert. 1
Honeywell Skrevet 7. juni 2022 #15 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): … om ei du hadde hatt en kortvarig affære med for en tid tilbake plutselig ringte deg og sa: »Hei, vil du se på stjernene igjen med meg?» (hint, hint!) Hvordan hadde du reagert? Jeg ser ingen mulighet for noe mer med denne fyren, og er ikke helt «der» for egen del heller, men jeg savner sex og nærhet så fryktelig… Vet ihvertfall at vi var kompatible på det området. K37 Anonymkode: 8283e...0d2 Det er innafor. I verste fall sier han bare nei, men jeg hadde uansett satt pris på at dama tok kontakt
Bamseklemmer Skrevet 7. juni 2022 #16 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): … om ei du hadde hatt en kortvarig affære med for en tid tilbake plutselig ringte deg og sa: »Hei, vil du se på stjernene igjen med meg?» (hint, hint!) Hvordan hadde du reagert? Jeg ser ingen mulighet for noe mer med denne fyren, og er ikke helt «der» for egen del heller, men jeg savner sex og nærhet så fryktelig… Vet ihvertfall at vi var kompatible på det området. K37 Anonymkode: 8283e...0d2 Jeg hadde blitt glad for en slik melding.. Det er så deilig å ligge naken og tett sammen under åpen himmel, man trenger bare ei god dyne, tykk madrass, masse puter og ullsokker. Masse stjerner, lyder og lukter.. Husk å hviske, det gjør stemningen mye bedre☺️ Man trenger ikke å være kjærester, man trenger bare en forståelsesfull venn TS.. da kan du få hva du vil.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #17 Skrevet 7. juni 2022 Er «se på stjernene» en slags tullete måte å si at du har lyst å knulle på? Isåfall ikke gjør det. Det høres bare cringe ut. Si heller at du er kåt og har løst et casual ligg. Og om du kan få bruke pikken hans! Anonymkode: c55cb...21a
AndersenG Skrevet 7. juni 2022 #18 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): … om ei du hadde hatt en kortvarig affære med for en tid tilbake plutselig ringte deg og sa: »Hei, vil du se på stjernene igjen med meg?» (hint, hint!) Hvordan hadde du reagert? Jeg ser ingen mulighet for noe mer med denne fyren, og er ikke helt «der» for egen del heller, men jeg savner sex og nærhet så fryktelig… Vet ihvertfall at vi var kompatible på det området. K37 Anonymkode: 8283e...0d2 Absolutt bra, men ville foretrukket en melding, ikke en telefon. Hadde hun ringt, ville jeg trodd det var noe galt, feks at hun var gravid.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #19 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjør på, ikke noe å tape, og personlig har jeg alltid fått ja på den forespørselen der. Etter å ha vært oppslukt i et forhold i noen år som har gått til helvete nå, så sitter jeg faktisk og blar litt i "den lille sorte" selv, for jeg blir så himla kåt av varmen at hele huden vibrerer etter kroppskontakt. Jeg vet hvem jeg vil ligge med igjen, og tenker jeg går for en melding på messenger/snap og bare starter med et helt standard hei, lenge siden, hvordan går det. Tror jeg kommer til å gjøre noe så kjedelig som å spørre om han vil ta en øl en dag. Vi vet jo begge hva jeg egentlig spør om her uansett, pluss det hadde vært genuint hyggelig å ta et par øl først og. Vi er kompiser som bare har pult en sjelden gang, aldri datet og aldri vært faste sexpartnere. Med andre kunne jeg kanskje bare skrevet "pule?" eller sendt nudes eller noe.. Folk er forskjellige og har forskjellige relasjoner og språk. Å se på stjernene kunne jeg aldri skrevet, men det er kanskje noe internt mellom dere? Anonymkode: e9555...fb3 Stemmer at det har en kontekst det med stjernene! Anonymkode: 8283e...0d2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #20 Skrevet 7. juni 2022 BeLeven skrev (5 timer siden): Selvfølgelig er det innafor og veldig hyggelig! Litt underlig formulering, men det tror jeg ikke ville stoppe noen mann. Kjør på! Som jeg skrev over her, så er det en grunn til det med stjernene! Ellers er jeg litt underlig av meg (noe han satte pris på den gang da)😅 Kargo skrev (4 timer siden): Det er innafor. Men helt ærlig, kan ikke dere kvinnfolk slutte med den der hintinga, og bare si det som det er, tror ikke menn ser på det som et overgrep og/eller trakassering. Hvis fyren er full av faen så kan du jo risikere at han stiller opp med en nyinnkjøpt stjernekikkert. Haha, det hadde faktisk vært dødsgøy😂 Men tror han tar hintet. Honeywell skrev (4 timer siden): Det er innafor. I verste fall sier han bare nei, men jeg hadde uansett satt pris på at dama tok kontakt Så bra å høre! Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Jeg hadde blitt glad for en slik melding.. Det er så deilig å ligge naken og tett sammen under åpen himmel, man trenger bare ei god dyne, tykk madrass, masse puter og ullsokker. Masse stjerner, lyder og lukter.. Husk å hviske, det gjør stemningen mye bedre☺️ Man trenger ikke å være kjærester, man trenger bare en forståelsesfull venn TS.. da kan du få hva du vil. Du tok den med stjernene helt bokstavelig🌟 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er «se på stjernene» en slags tullete måte å si at du har lyst å knulle på? Isåfall ikke gjør det. Det høres bare cringe ut. Si heller at du er kåt og har løst et casual ligg. Og om du kan få bruke pikken hans! Anonymkode: c55cb...21a Det her ble cringe for meg, men takk for forslaget. TS Anonymkode: 8283e...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå