Gå til innhold

Er menn med bilder av toppturer på fjellet attraktive?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns bilder generelt av det man holder på med er helt greit men selfier er uinteressant, uansett hvor det er. Greit med noen veldig få.

Anonymkode: c2c89...2c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns bilder generelt av det man holder på med er helt greit men selfier er uinteressant, uansett hvor det er. Greit med noen veldig få.

Anonymkode: c2c89...2c1

Selfier er uinteressant? Vil du ikke vite hvordan vedkommende ser ut? 😅

Anonymkode: eba03...a9f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, livredd for at der betyr at jeg må bli med. 

Anonymkode: d6a79...10f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når det er menn med kun bilder av toppturer og treningsstudio (gjerne begge deler) er jeg redd for hva slags krav denne mannen vil stille til min kropp. Jeg er snart 40 og har mammakropp, selv om jeg har gått ned i vekt etter barn og tar vare på meg selv, så er det nå sånn at jeg har strekkmerker og litt løs hud her og der. Det er jeg redd for at en mann som holder seg i toppform ikke vil ha. Og det vises jo ikke på bilder av meg, så jeg tenker altså at det er bedre at de slipper å forholde seg til meg.

Anonymkode: e06b7...a65

• Liker 6
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, uff. Det er mye av det på tinder. Samme med fisk og hjort som nevnt over, masse treningsstudiobilder og fleksing av muskler, biler og motorsykler og HERREGUD jeg er lei tinder.

Anonymkode: 344fa...995

Kunne sagt det samme om kvinner;

Bilder av seg selv gjøre  Y positurer på fjelltopper, av og til toppløs med ryggen mot kamera.

Seg selv i bunad.

Seg selv + venninne med glass hvitvin

Feriebilde med gjerne strand i bakgrunnen.

Foran speilet.

Osv osv.

Kunne laget hvert vårt bingobrett og se hvem som vant 🤷‍♂️

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
umAxa skrev (52 minutter siden):

Kunne sagt det samme om kvinner;

Nå var vel ikke poenget å gjøre dette til en generell Tinderbildetråd. Dem er det mange nok av.

Anonymkode: e1e7b...807

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å gå fjelltur og vil gjerne ha en kjæreste som også liker det. Men det kommer jo selvsagt an på bildene. Kan bli kleint. 

Anonymkode: 6c6c8...0a4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

KG-damene foretrekker nok heller menn som poserer med en BigMac på McDonalds. 

Anonymkode: db067...a9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Verken fra eller til. Er ikke en no-go for min del, slik som bar overkropp bilder, de som ikke oppgir alder eller skriver at drama kan swipe left..
Har ikke topptur bilder selv..

Anonymkode: 9031b...8bc

• Liker 3
Skrevet
Cylon skrev (17 timer siden):

Kvinner har faktisk akkurat samme type bilder av seg selv. Det og posering foran et speil på treningssenter. 

Tror jeg enda ikke har sweipet en slik profil til høyre på Tinder. 

Selfie på badet er vel enda mer vanlig.

Og alle holder mobilen på samme måte. En finger under telefonen og 3 fingre skrått over baksiden. 🤭

Bonus om man ser toalettet i bakgrunnen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel helt an på hvilke fritidsinteresser man har selv, og hva man ønsker å tiltrekke seg. Jeg syns det er fint å se disse bildene, for er mannen en fjellgeit som bruker fritiden sin på å bestige høye fjelltopper, så passer vi nok ikke sammen. 

Anonymkode: 8e0c5...373

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er ett bilde går det fint, for meg handler det om helhetsinntrykket jeg får av profilen. Hvis det kun er fokus på å skryte at man er så aktiv og har fin kropp på treningsstudio så får jeg ingen interesse for personen

Anonymkode: 6f199...37b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skryt er lite attraktivt uavhengig av om det kommer fra menn eller kvinner.

Anonymkode: 5c94f...962

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags bilder mener det er greit?

Hilsen har ikke tinder

Anonymkode: 97d62...0b9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke spesielt attraktivt nei. Liker selv å være aktiv, men de fleste har vel vært på et fjell en eller annen gang - syns det blir klisjé

Anonymkode: ee64c...5ac

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært singel, hadde jeg satt pris på naturbilder, fremfor øl og sigg.

Er aktiv selv og liker å gå turer i skog og mark, så da hadde det vært positivt at han liker det samme.

Anonymkode: 63915...f2c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva slags bilder mener det er greit?

Hilsen har ikke tinder

Anonymkode: 97d62...0b9

Når jeg leser disse trådene om Tinderprofiler, får jeg inntrykk av at uansett hva slags bilder det er snakk om, er det mange som mener bildene er helt feil. Profil uten bilder er såklart også feil.

Hilsen har heller ikke Tinder

Anonymkode: b6bb0...4f5

• Liker 2
Skrevet

Men hva slags bilder skal man legge ut da? Man ønsker jo å si noe om hvem man er med bildene, og om man er en som liker fjellturer, er det jo naturlig å bruke slike bilder. Friluftsliv er jo veldig populært for tiden, så det er ikke rart du ser mange slike bilder. Personlig synes jeg menn som poserer med bilen sin er det verste, men det blir en annen sak.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Natur, fjell, ski; ja.

Treningsstudio, eller døde dyr; nei.

Ønsker felles interesser. Og om bildet bare er en "one off" avsløres det veldig raskt i samtalen. 

Anonymkode: e3a61...a82

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Profil hvor det er litt variasjon og man viser ulike interesser, feks at man er aktiv, er glad i dyr, er med venner, selfies er ok

bilder av døde dyr, kun bilder av kropp eller på ski/fjellet hvor man ikke ser ansiktet engang, selfies fra bare en vinkel: nei

Anonymkode: 6f199...37b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...