AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Synes sånn bilder bare får meg til å miste interessen Anonymkode: 6f199...37b 3 2
Mamajune11 Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Ditto. Får avsmak. Like kvalmt som å posere med død fisk/hjort/whatever. 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Nei, uff. Det er mye av det på tinder. Samme med fisk og hjort som nevnt over, masse treningsstudiobilder og fleksing av muskler, biler og motorsykler og HERREGUD jeg er lei tinder. Anonymkode: 344fa...995 11
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, uff. Det er mye av det på tinder. Samme med fisk og hjort som nevnt over, masse treningsstudiobilder og fleksing av muskler, biler og motorsykler og HERREGUD jeg er lei tinder. Anonymkode: 344fa...995 Samme her! Anonymkode: 2009f...af7 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Mye av det på Tinder, ja. Ofte ser man ikke hvordan folk ser ut engang, eller noe som signaliserer et tegn på hvem de er som personer. Virker som hovedsaken er å vise at de har velta seg opp på et fjell eller tre. Anonymkode: b1d1d...237 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 Jeg liker det ikke. Jeg liker godt å være ute, og en fjelltur av og til, men jeg er ikke noen fjellgeit. Og jeg er redd de mennene bare leter etter noen å bo i telt med, og det er ikke meg. Anonymkode: e06b7...a65 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 Det er vel positivt om man selv også liker naturen ? Det vitner om en sporty mann og det ønsker jeg meg. Jeg ligger ikke i telt, vel og merke. Anonymkode: a5cd2...6d1 5
Vimsepims Skrevet 6. juni 2022 #8 Skrevet 6. juni 2022 Mer tiltrekkende enn med en sigg og en halvliter i hvertfall. 11
Gjest Hippokrates Skrevet 6. juni 2022 #9 Skrevet 6. juni 2022 Kvinner har faktisk akkurat samme type bilder av seg selv. Det og posering foran et speil på treningssenter. Tror jeg enda ikke har sweipet en slik profil til høyre på Tinder.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #10 Skrevet 6. juni 2022 Absolutt ikke. Ingen skrytebilder går riktig vei her. Anonymkode: 4144c...989 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #11 Skrevet 6. juni 2022 Det er absolutt nødvendig for menn å ha bilder av toppturer og ski for å ha noen som helst sjans på tinder. Seriøst. I tillegg til å ha det "rette" utseendet da Anonymkode: e954d...9d0 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #12 Skrevet 6. juni 2022 Jeg elsker å gå i skogen men får skrekken når jeg ser de villmennene og tenker de er ute etter ei ditto fjellgeit som da ikke er meg. Anonymkode: 42bfc...173 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #13 Skrevet 6. juni 2022 Jeg har ikke hatt slike bilder, for jeg vil ikke selge inn noe jeg kanskje ikke kan stå for. Jeg sveiper dog til høyre på kvinnelige fjellgeiter, for jeg tenker at mange av dem neppe er så ofte på toppturer, og alt kan oppklares på chat. Anonymkode: e1e7b...807 2
Scoops Skrevet 7. juni 2022 #14 Skrevet 7. juni 2022 Sålenge det er fordi de faktisk går mye på fjellet så syns jeg det er bra, for er det jeg er ute etter. Er det derimot sånn at de går en tur i året og bruker det bilde for å fremstå som noe de ikke er så kan de droppe det 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #15 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Synes sånn bilder bare får meg til å miste interessen Anonymkode: 6f199...37b Latterlig. Tenk å få avsmak for noen som vil fremstå som sporty og aktive. Og de samme kjerringene klager også på menn med kulemage.. Anonymkode: db067...a9a 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #16 Skrevet 7. juni 2022 Rart å bli provosert av noe så enkelt som et bilde i naturen. alle klarer å komme seg opp på et fjell, det har ikke noe med å skryte å gjøre, men å si jeg trives godt i naturen. Anonymkode: 0b8e9...1a4 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #17 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Latterlig. Tenk å få avsmak for noen som vil fremstå som sporty og aktive. Og de samme kjerringene klager også på menn med kulemage.. Anonymkode: db067...a9a Så mange spørsmål…. Hvordan vet du at det er de samme kjerringene? Vet du ikke at mange med kulemage også går topptur? Kanskje ikke like kjapt, men man kan godt være kjempesprek selv om man er 20 kg overvektig. Skjønner du ikke at det som avtenner, ikke er konseptet «aktiv fyr», men konseptet «enda en av de 90 % som prøver å skryte på seg aktiv livsstil men egentlig er en sofagris»? Du vet at det å gå turer, trene osv ikke er det samme som å gå topptur - det siste kan bety konkurranseinstinkt, slitsomme turer framfor fine naturopplevelser, ferding i høydeskrekkterreng osv? Anonymkode: e2dd3...dad 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #18 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så mange spørsmål…. Hvordan vet du at det er de samme kjerringene? Vet du ikke at mange med kulemage også går topptur? Kanskje ikke like kjapt, men man kan godt være kjempesprek selv om man er 20 kg overvektig. Skjønner du ikke at det som avtenner, ikke er konseptet «aktiv fyr», men konseptet «enda en av de 90 % som prøver å skryte på seg aktiv livsstil men egentlig er en sofagris»? Du vet at det å gå turer, trene osv ikke er det samme som å gå topptur - det siste kan bety konkurranseinstinkt, slitsomme turer framfor fine naturopplevelser, ferding i høydeskrekkterreng osv? Anonymkode: e2dd3...dad Du overanalyserer for mye. Slapp av litt. Anonymkode: db067...a9a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #19 Skrevet 7. juni 2022 Scoops skrev (1 time siden): Sålenge det er fordi de faktisk går mye på fjellet så syns jeg det er bra, for er det jeg er ute etter. Er det derimot sånn at de går en tur i året og bruker det bilde for å fremstå som noe de ikke er så kan de droppe det Dette. Jeg er mye på tur selv, og vil jo gjerne ha en partner som blir med på fjellet. Så lenge slike bilder er representative er det bare positivt for meg. Men hvis det er bilde fra den ene gangen vedkommende har vært på fjelltur i hele sitt liv blir det jo en enorm skuffelse. Falsk reklame, liksom. Anonymkode: eba03...a9f 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #20 Skrevet 7. juni 2022 Heller det enn fleksing av muskler eller kleeeeine selfies på treningssenteret😖🤦♀️ Anonymkode: 2fef4...e8b 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå