AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Jeg har møtt en virkelig fantastisk fyr. Han er utrolig, generøs, omsorgsfull, spennende, god, kjekk, kjærlig og det meste man kan håpe på.. Han er objektivt sett særdeles kjekk, tar godt vare på seg selv, har en god og trygg jobb hvor han tjener bra. Han er et ordensmenneske, stålkontroll på økonomi, ryddig. Glad i å reise, oppleve, men også hjemmekos,tv og avslapping. Han har ingen barn. Ingen sære ekser. Han elsker å lage mat, lager god og ordentlig mat. Han elsker vin, og nyter gjerne en god flaske vin en lørdagskveld over en bedre middag med meg. Han bruker nesten all sin tid med meg. Han finner en kopp kaffe til meg når han henter til seg selv, masserer meg ukentlig. Han er kosete og kysser på meg, tar på meg. Han er glad i barn og dyr. Elsker å gå på tur. Oppegående, reflektert fyr som elsker å tilegne kunnskap. Han er opptatt av å utvikle seg, og ønsker å delta på prep kurs før vi flytter sammen. Dette for å lære seg verktøy for å kunne løse evt konflikter vi har i fremtiden. Han gir ingen store kjærlighetserklæring. Ingen følsom fyr i den grad at jeg får masse komplimenter og følelsesladet prat. Men viser kjærlighet med å kjøpe min favoritt sjokolade uoppfordret på butikken, overrasker meg med å plukke en kvast blomster på stranda til meg, gjør klar kaffe trakterer til meg stortsett de fleste morgener. Han tar på meg, bruker tid på meg, kjøper småting til meg, og gjør meg små tjenester (som å vanne plantene mine, eller hente pledd til meg uten at jeg har bedt om det). Han er gjerne på butikken for å kjøpe seg noe, og automatisk kjøper en til meg også. F.eks kjøper seg crocs å ha for lett ha på utsiden hjemme, kjøpte et par jeg kunne ha hos han. Han var på senteret og fant seg badelaken, og tok med til meg også så vi hadde matchende sett. Altså, i utgangspunktet en drømmefyr..? Bare litt dårlig smak i tv serier da, hehe 😅 Men, ingen forhold bak seg. Aldri noe langvarig. Har selvsagt datet noen kvinner over lengre tid, men de har alltid avsluttet ting før det noen gang fikk utviklet seg. Han har i alle år ønsket seg inderlig kjæreste, men aldri hatt hellet med. Kvinnene og jentene Han har datet avslutter ting etter en liten stund. Han har aldri gjort det slutt med noen eller avsluttet ting. Jeg kjenner at det skremmer meg. Jeg trenger noen objektive synspunkter hvor mye jeg bør legge i det? Det føles desperat at alle har dumpet han. Og han sier selv at han aldri kommer til å gjøre det slutt med meg. Det føles som om han bare tok det han fikk, hvis det kan gi fornuft? Det får meg til å føles som en restemat. Samtidig kan jeg faktisk skjønne det. Fordi han var usedvanlig vanskelig å bli kjent med jeg må innrømme jeg vurderte også å avslutte ting etter noen dates. Han var ganske vanskelig å bli kjent med, veldig sjenert og vi hadde ingen kjemi overhode. Han likte ikke å skrive og ville ikke mase så vi hadde lite kontakt i starten. Han er også noe sær. Etter å ha bodd alene i alle år, så har han jo tilegnet seg noen vaner og dannet seg noen tanker om ting som gjør at det noen ganger er vanskelig. Etter å blitt kjent med han så opplever jeg at han er morsom, utgående og veldig god kjemi. Men det tok litt tid før han slapp meg inn da. Sær er han enda, noe han er veldig obs på. Han vet det selv, men etter å ha bodd alene i 15-20 år, så er man vandt til å være alene. Jeg kjenner meg likevel noe skeptisk til at han aldri har dumpet noen, og sier at han aldri kommer til å gjøre det slutt med meg. Alle har alltid gjort det slutt med han. Men som jeg forstår har allt vært kortvarige greier, alt fra en date til fire måneder. Og etter fire mnd har de jo rukket å bli kjent med han. Han har flere ganger hatt sex på første date, og med flere av de er det blitt vennskap utav det. Han har datet ut av byen med avstand, utenlandske osv. Det føles som om han tar hva som helst. En fæl tanke fra meg, men ja.. huff.. Noen som har noen tanker om min situasjon? Bør jeg bare holde kjeft, legge vekk tankene og nyte denne nydelige mannen jeg har møtt? Anonymkode: 680f4...8f8
AprilLudgate Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Men - om noen av dem har beholdt vennskap så er han jo ikke en kjip fyr. Utfra det du forteller er han iallefall en oppmerksom og hverdagsromantisk type i startfasen? Kan ikke skjønne at du skal la han her gå før du selv opplever at det ikke fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå