AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Noen tips til produkter? Bedre å vokse, bruke høvel eller hårfjerningskrem? Anonymkode: 24876...9fa
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Uansett hva du velger så blir det bedre av skrubb dagen før og så bruker jeg en gel som er for inngrodde hår i intimområdet på beina. Hold dem fuktige med en god krem og skrubb ofte. Barbering var best for meg. Eneste som virkelig hjelper er de laser maskinene. Det var et godt kjøp 😄 Anonymkode: 89e92...fbb
Blingblingtahei Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Barbering og ipl, har ingen flere synlig hårsekker, eller inngrodde hår. Ja, og ingen flere hår 😁
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 On 6/7/2022 at 6:29 AM, Blingblingtahei said: Barbering og ipl, har ingen flere synlig hårsekker, eller inngrodde hår. Ja, og ingen flere hår 😁 Hvilke ble kjøpt for formålet? Anonymkode: 9e664...527
Blingblingtahei Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilke ble kjøpt for formålet? Anonymkode: 9e664...527 Den ble kjøpt for å slippe å tenke på hår og barbering. Men som en bonus så ser jeg at jeg har lite synlige hårsekker og porer på bena, og ingen flere inngrodde hår i bikini linjen, da det er der jeg har hatt en problem med det. Jeg har Braun silk-expert pro5, tar en 4-5 uker før man ser resultater, men så blir det bare bedre og bedre etter hver uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå