Gå til innhold

Flørter han? Liker han meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
I det siste har en gutt i en gjeng jeg pleier å henge med, oppført seg litt annerledes.

Han er en ganske rolig og snill type av seg, aldri sett han gjøre dette med andre! 

I det siste har han tatt mer kontakt med meg. Så fort jeg dukker opp, går han vekk fra de andre for å stå å prate med meg. Han tuller mye, for å få meg til å le virker det som. Det var også litt kaldt en kveld, da gikk han bort for å hente meg teppe, og ville legge det over skuldrene mine. 

I går, stilte han seg igjen ved meg, og kikker stadig på meg. Om jeg ikke er i nærheten, kikker han etter meg innimellom, og prøver å komme med små blikk her og der. Så fort jeg ser på han, så snur han seg bort og virker litt småflau. 

Vil også legge til, at så fort jeg sender en snap, så er han den første som åpner den. Som om han venter på en snap av meg.

Mannfolk kan komme med mange rare tegn innimellom, så vil høre andres synspunkter på dette.

Anonymkode: 15cb5...9e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker åpenbart interessert når han oppsøker deg, ser på deg osv. klarer ikke tolke det som noe annet 

Anonymkode: 63199...b1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper han liker deg ja. Du får gi han beskjed  det er gjensidig 

Anonymkode: 4d78a...4ed

• Liker 1
Gjest Hippokrates
Skrevet

Han er garantert ikke uinteressert i deg. Det kan man slå fast. Og siden han oppsøker deg så betyr det at det er noe der. 

Men tror nok du overtenker det med Snap. 

Uansett, ta initiativ mot han. Det virker som om at han sliter litt med det, så hjelp han på vei.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hei. 
I det siste har en gutt i en gjeng jeg pleier å henge med, oppført seg litt annerledes.

Han er en ganske rolig og snill type av seg, aldri sett han gjøre dette med andre! 

I det siste har han tatt mer kontakt med meg. Så fort jeg dukker opp, går han vekk fra de andre for å stå å prate med meg. Han tuller mye, for å få meg til å le virker det som. Det var også litt kaldt en kveld, da gikk han bort for å hente meg teppe, og ville legge det over skuldrene mine. 

I går, stilte han seg igjen ved meg, og kikker stadig på meg. Om jeg ikke er i nærheten, kikker han etter meg innimellom, og prøver å komme med små blikk her og der. Så fort jeg ser på han, så snur han seg bort og virker litt småflau. 

Vil også legge til, at så fort jeg sender en snap, så er han den første som åpner den. Som om han venter på en snap av meg.

Mannfolk kan komme med mange rare tegn innimellom, så vil høre andres synspunkter på dette.

Er han fra sørlandet ? Litt rolig og midten 30årene. 

Anonymkode: 99214...69c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er han fra sørlandet ? Litt rolig og midten 30årene. 

Nei🙈 Han her er i starten av 20 åra

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Men han er hvertfall interessert. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...