AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Hei! Jeg har gått ned ganske mange kilo, over snart to år. Siste ti nå etter jul. Tilsammen 40% av utgangsvekten. De siste 3-4 syklusene har mensen endret seg. Jeg klager ikke altså, for blødningene er omtrent halvert (vanskelig å vite nøyaktig selvsagt, men jeg tipper). Varer en dag eller to kortere, men spesielt mengden er kraftig redusert. Andre som har opplevd lignende? Har mensen endret seg etter stor endring i vekt? Anonymkode: d4b3e...d5d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Ja, har selv gått ned over 30kg, og har fått mye mindre blødning og den er mer presis etter syklusen. klager heller ikke 😃 Anonymkode: 3bd90...430
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Fettvev er jo veldig hormonelt aktivt. Så det kan nok ha innvirkning på mensen ja Anonymkode: 5e4a8...0b4
aazy Skrevet 7. juni 2022 #4 Skrevet 7. juni 2022 Er ned 36% frå utgangsvekt. Har ganske stabil syklus. Ikkje mykje mindre blod, og krampene er no lettare men fordelt utover to-tre dagar Men kan ikkje klage, når livet ellers er lettare!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 Har hatt et vekttap på 22 kilo (fra 74 til 52 kilo). Jeg har plutselig nesten ikke menstruasjon. Den varer 3- 4 dager, som er noe kortere. Men har nesten ikke blødning, bare der første døgnet. Men tror jeg har fått en del lavere fettprosent, å at det er derfor mensen tuller litt.. Anonymkode: ba59b...558
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå