Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Altså jeg tror jeg har den verste naboen som finnes.

Det er mye ting hun gjør som er sykt irriterende men det er en ting som jeg lurer på:

Er det lov å la bilen stå på tomgang flere timer av gangen?
Hun sitter i bilen mens den er på tomgang mens hun snakker i telefon men det er såpass høyt at jeg hører samtalen.

Det verste er at det skjer ofte på natta rundt kl. 01 og gjerne en time minst.

Er dieselbil i tillegg så er ikke akkurat lite bråk.

Har prøvd å snakke til hun men er ikke vits.

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym 77
Skrevet

Det er forbudt å la bilen gå på tomgang. Hvis det ikke nytter å snakke med henne hadde jeg ringt politiet. 

AnonymBruker
Skrevet
debatten skrev (4 minutter siden):

Hun er ikke klar over det.

Fortell henne det på en hyggelig måte.

Hun er jo selvfølgelig klar over det, når ts skriver i HI at hun har prøvd å snakke til henne om det, til ingen nytte.

Anonymkode: 70fb1...757

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
debatten skrev (36 minutter siden):

Hvis ts står opp og går ut hver gang så vil nok naboen slutte med det. Det er måten man behandler mennesker på som avgjør oppførselen deres.

Aldri i livet om jeg hadde giddet å stå opp på natta og gå ut å si fra hver eneste gang. En gang er nok, deretter telefoner til politiet. Hvis naboen ikke skjønner at dette er en forstyrrelse etter å ha fått beskjed en gang, skjønner neppe naboen det etter gang nr fire

Anonymkode: 71302...4c3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Anonym 77 skrev (48 minutter siden):

Det er forbudt å la bilen gå på tomgang. Hvis det ikke nytter å snakke med henne hadde jeg ringt politiet. 

Link?

Anonymkode: 33849...e26

Skrevet

Prøv å ringe henne mens det pågår? Har du nummeret? 

AnonymBruker
Skrevet
debatten skrev (1 minutt siden):

Politiet kommer ikke til å bry seg. Du kan prøve å bake en kake eller betale penger, men her har du allerede tapt.

-Hallo det er politiets nødnummer

- Det er en bil som kjører på tomgang

- Da kan du skrive en anmeldelse på nettsidene våre

Deretter får du to brev i posten. 1.brev mottatt anmeldelse 2. henlagt anmeldelse

Ja, hvis du ønsker å få det henlagt så gjør du det selvfølgelig på denne måten. Alternativt kan man klage på nabostøy. Igjen og igjen. De kommer til slutt.

ps - politiet har mer enn nødnummer

Anonymkode: 71302...4c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det skjer på natta så kan du ringe politiet og melde om ordensforstyrrelse.

Anonymkode: 69570...5ba

• Liker 3
Skrevet
debatten skrev (52 minutter siden):

Hun er ikke klar over det.

Fortell henne det på en hyggelig måte.

Jo hun er klar over det. Har fortalt det på en hyggelig måte, hun skjønner ikke dessverre.

Skrevet
debatten skrev (48 minutter siden):

Hvis ts står opp og går ut hver gang så vil nok naboen slutte med det. Det er måten man behandler mennesker på som avgjør oppførselen deres.

Jeg kan ikke gå ut på natta hver gang, har akkurat fått en baby også så det er derfor dette irriterer meg enda mer, hun tar 0 hensyn. 

Skrevet
Anonym 77 skrev (59 minutter siden):

Ja har ringt men de anbefalte at jeg prøvde å prate til henne…

Skrevet
debatten skrev (10 minutter siden):

Politiet kommer ikke til å bry seg. Du kan prøve å bake en kake eller betale penger, men her har du allerede tapt.

-Hallo det er politiets nødnummer

- Det er en bil som kjører på tomgang

- Da kan du skrive en anmeldelse på nettsidene våre

Deretter får du to brev i posten. 1.brev mottatt anmeldelse 2. henlagt anmeldelse

Nei jeg skjønner hva du mener, må nok bare finne meg et annet sted etterhvert :(

Skrevet
Eryn skrev (11 minutter siden):

Prøv å ringe henne mens det pågår? Har du nummeret? 

Nei har ikke prøvd det men kan jo prøve det også.

AnonymBruker
Skrevet

Det nytter å ringe politiet, har de tid så tar de oppdraget. 

Anonymkode: 76c62...01f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
MilaNO skrev (8 minutter siden):

Jeg kan ikke gå ut på natta hver gang, har akkurat fått en baby også så det er derfor dette irriterer meg enda mer, hun tar 0 hensyn. 

Det er ikke hennes problem du har pult på deg unge. Hun er ikke pliktig å ta hensyn. Skjønner det er irreterende, men at hun «ikke tar hensyn» var et latterlig argument. 

Anonymkode: f7a51...e8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke hennes problem du har pult på deg unge. Hun er ikke pliktig å ta hensyn. Skjønner det er irreterende, men at hun «ikke tar hensyn» var et latterlig argument. 

Anonymkode: f7a51...e8a

Jo når man deler en bolig så tar voksne mennesker hensyn til hverandre jo.

Du er latterlig som kommenterer på den måten.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det nytter å ringe politiet, har de tid så tar de oppdraget. 

Anonymkode: 76c62...01f

Skal gjøre det når det skjer igjen i natt.

AnonymBruker
Skrevet
MilaNO skrev (6 timer siden):

Skal gjøre det når det skjer igjen i natt.

Du ringer politiet, sier at du har prøvd å snakke med vedkommende uten hell, og at hun er til plage og sjenanse for deg og andre. Politiet kan ha mange oppdrag, og du kan måtte vente på dem, men de vil hjelpe deg med dette. Selv om du ringer en gang og de ikke kan komme, er det bare å ta kontakt på ny. Det er tøv at politiet ikke bistår i slike tilfeller.

Anonymkode: 9c9e7...c9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...