Gå til innhold

Tips til hvordan holde ut prøvetiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har prøvd i to år nå, skal inn til ivf i november. Livet det siste året har dreid seg om 14 dager om gangen. Telle dager fra 1 cd til eggløsning også telle dager fra eggløsning til ny menstruasjon. Føler hele livet står så på vent, mens alle andre rundt meg blir gravide på første forsøk. Er så sjukt vondt og begynner å bli uholdbart. Hvordan skal jeg holde ut? Har mistet interesse for alt rundt. Er på jobb og ellers sitter jeg hjemme og googler/teller dager/tenker på hvordan jeg ville vært som mamma etc. 
Plis kom med råd 💖

Anonymkode: fcb89...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har prøvd i to år nå, skal inn til ivf i november. Livet det siste året har dreid seg om 14 dager om gangen. Telle dager fra 1 cd til eggløsning også telle dager fra eggløsning til ny menstruasjon. Føler hele livet står så på vent, mens alle andre rundt meg blir gravide på første forsøk. Er så sjukt vondt og begynner å bli uholdbart. Hvordan skal jeg holde ut? Har mistet interesse for alt rundt. Er på jobb og ellers sitter jeg hjemme og googler/teller dager/tenker på hvordan jeg ville vært som mamma etc. 
Plis kom med råd 💖

Anonymkode: fcb89...114

Mitt råd er: Nå som du skal få assistert befruktning kan du senke skuldrene. Gjør noe gøy, kjøp deg noe du har lyst på, puss opp i huset, drikk vin i helgene, lev livet. Nå er det snart over i noen andres hender, og du/dere får hjelp. Det er et stort skritt, og klarer du å tenke på det som positivt er det den største hjelpen du kan gi deg selv.❤️

Anonymkode: fb105...491

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I brukte ganske mange år og til slutt prøverør. Det som hjalp oss var å ta pauser innimellom, planlegge en hyggelig kveld med venner eller ferie og legge prøvingen bort litt. Man blir jo gal om livet ikke handler om noe annet over flere år. Håper dere snart lykkes!

Anonymkode: 4e596...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...