AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Vi har blitt spurt om å ta i mot en kommende baby (ikke rus eller noe sånt, lang og sikkert for utleverende historie), mener jeg har hørt om andre fostermødre som har fått noe for å sette i gang melkeproduksjonen, men barnevernet har ikke nevnt noe om dette til meg nå. Er det noen her med erfaring? Vi har fire barn fra før og tenker at den tilknytningen man får gratis med amming kanskje er enda viktigere med et barn man ikke har båret frem selv. Anonymkode: 239a2...b65
Sofakona Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Du kan med mener å lest at da må du begynne å pumpe lang tid i forveien..kanskje 3-5 mnd. Om du heltart får melk. Men kan du ikke gi mme? Den vil jo få like god tilknytning
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 jaclynmisch på Instagram! Hun og mannen har nettopp fått baby gjennom surrogati og hun ammer babyen. Hun har en Story hvor hun oppdaterer om akkurat dette. Anonymkode: 4e94a...22a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Skal dere adoptere eller er det midlertidig? Anonymkode: a7500...c3b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): jaclynmisch på Instagram! Hun og mannen har nettopp fått baby gjennom surrogati og hun ammer babyen. Hun har en Story hvor hun oppdaterer om akkurat dette. Anonymkode: 4e94a...22a Takk! Anonymkode: 239a2...b65
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Skal dere adoptere eller er det midlertidig? Anonymkode: a7500...c3b Mest sannsynlig adopsjon, men ingenting er helt bestemt enda. Vet at mme også er fint og flott, men jeg har ammet de fire andre og hvis mulig hadde det vært veldig fint denne gangen også. Ikke minst fordi det er mye lettere enn å styre med flasker. Anonymkode: 239a2...b65
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 Det er mulig ja. Afipran for å få noe melkeproduksjon i tillegg til å legge barnet hyppig til. Fullamming blir det nok ikke, men det kan være bra for tilknytningen. Det har blitt gjort av fosterforeldre i Norge før. Du kan kontakte ammehjelpen for å høre om de kan sette deg i kontakt med relevante fagpersoner, jeg har hørt om dette på et seminar før men husker verken hvem eller når. Anonymkode: a9277...d18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå