AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Jeg har hatt en dobbel forlovelsesring på fingeren i over fire år, og plutselig, for litt siden, begynte det å klø og sprekke opp under disse. Mistenkte at det kunne ha vært pga fuktighet, og prøvde først å ta av den ene ringen, men uten hell. Prøvde å bytte hånd, og være ekstra obs på å tørke godt ved håndvask osv, men etter kun et par dager begynte jeg å reagere der også. Rødt og sårt og begynnende sprekkdannelser. Kan jeg plutselig bli allergisk? Dette er bare sølv, med påsatte steiner (på ingen måte diamanter😂) langs oversiden. Noe forhøyet i sølvet der steinene er, så det er et lite tomrom innunder ringen, hvis det gir noen mening. I hvert fall - hva kan grunnen være til denne plutselige reaksjonen, når jeg ikke har hatt noen tidligere? Anonymkode: e90e8...c96
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Ja, det kan være allergi. De fleste er ikke født med allergi, det kommer plutselig for de fleste. Anonymkode: 7cfa3...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå